Dat is het wel het planquote:Op maandag 31 mei 2010 11:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alsof je die ooit allemaal gaat kijken?
Bonesquote:
Deze ziet er ook wel leuk uit, alleen zei ze net ook nog: Ik heb er geen kracht meer voorquote:Op maandag 31 mei 2010 11:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kwam op vakantie een leuk uitziende dame tegen die zware shag rookte, dat is ook nogal een faal
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef jna het volgende:
[..]
Deze ziet er ook wel leuk uit, alleen zei ze net ook nog: Ik heb er geen kracht meer voor
RUN! GET THE HELL OUT!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef jna het volgende:
[..]
Deze ziet er ook wel leuk uit, alleen zei ze net ook nog: Ik heb er geen kracht meer voor
Zoooooo herkenbaarquote:Op maandag 31 mei 2010 11:06 schreef jna het volgende:
Mensen die denken dat als ze achter een paal gaan staan, dat we dan opeens niet meer horen wat ze bespreken aan de telefoon
Oeh goed punt!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:22 schreef jna het volgende:
[..]
3D, wel oppassen dat je niet zwanger wordt Etcetera
Is dat jouw manier van anticonceptie?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh goed punt!
* Etcetera pakt aluhoedje
Zeer effectief tegen zwanger worden als je 3D films kijkt, jeweettogquote:Op maandag 31 mei 2010 13:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is dat jouw manier van anticonceptie?
Ja sorry, laatste tijd drink ik vaker expresso iddquote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef jna het volgende:
[..]
Jij drinkt heul geen koffie. Je zit gewoon bij Dean en Rex te slijmen
Kijk, dus datquote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
daar kan toch ook chocomelk of thee in zitten
Ik jou de twijfel van een voordeel.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:12 schreef jna het volgende:
Dan geef ik jullie maar het voordeel van de twijfel
Miloeee!!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef jna het volgende:
[..]
Jij drinkt heul geen koffie. Je zit gewoon bij Dean en Rex te slijmen
Doe eens niet zo vies!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
daar kan toch ook chocomelk of thee in zitten
EINDELIJK WEER EENS EEN GELDERLANDER!!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
Goeiedag,
Ik moet volgend schooljaar een half jaar stagelopen, en ik vroeg mij af of hier mensen een goed stagebedrijf weten voor de sector werktuigbouw (niveau 4) in de omgeving van Apeldoorn. Bijna alle bedrijven zijn van die pauper bedrijven waar je de hele dag aan het lassen bent, en dat is nou net het gene waar ik niet (alleen) voor studeer
Het is een schande!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
je wordt gediscrimineerd omdat je koffie drinkt
Het wordt tijd dat er weer eens wat gezellige Brabanders dit topic vindenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
EINDELIJK WEER EENS EEN GELDERLANDER!!
Welkomquote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
Goeiedag,
Ik moet volgend schooljaar een half jaar stagelopen, en ik vroeg mij af of hier mensen een goed stagebedrijf weten voor de sector werktuigbouw (niveau 4) in de omgeving van Apeldoorn. Bijna alle bedrijven zijn van die pauper bedrijven waar je de hele dag aan het lassen bent, en dat is nou net het gene waar ik niet (alleen) voor studeer
In hart en nierenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
EINDELIJK WEER EENS EEN GELDERLANDER!!
Dank uquote:
Luctor!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Ik ben echt de hele dag al gaar.![]()
Vanavond maar eens vroeger dan 23:00 uur naar bed.
Rexquote:
Nee, gewoon gaar.quote:ben je ziek??
En dat rijdt nog?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:35 schreef jna het volgende:
whehehe check ik ff een kenteken online bij de RDW
[..]
Ja, dat is vraag 2quote:Op maandag 31 mei 2010 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En nu afwachten wat je resultaat wordt.
Heb je die ook gelijk beantwoord dan in je onderzoek?quote:
Bezig voor schoolquote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ondertussen is het hier wel stil.
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je die ook gelijk beantwoord dan in je onderzoek?
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, heb wel alvast het vakje ingekleurd met zwart waar het cijfer hoort te staan.. Dat zal ze leren
Donderdag komt een kerel van het bedrijf waar we de odpracht voor doen langs. Nu ben ik het aan het fixen dat je via het touchscreen de bluetooth apparaten getoond worden en ik deze aan personen kan koppelen die in een database staanquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, heb wel alvast het vakje ingekleurd met zwart waar het cijfer hoort te staan.. Dat zal ze leren
Gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Donderdag komt een kerel van het bedrijf waar we de odpracht voor doen langs. Nu ben ik het aan het fixen dat je via het touchscreen de bluetooth apparaten getoond worden en ik deze aan personen kan koppelen die in een database staan
Het is dat je geen meid bent, anders....quote:
Had je meegegaanquote:Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is dat je geen meid bent, anders....
Had ik gevraagd om pics.quote:
niveau is het zelfde gebleven merk ikquote:Op maandag 31 mei 2010 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ik gevraagd om pics.![]()
Ik ga nergens naar toe, hè. Dat weet je toch wel.
quote:
Wel goed hoorquote:
Nog 1tje te gaan dus?quote:
Gaat goedquote:
Goed hoor, met jou?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 31 mei 2010 21:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Op zijn brede schouders en zijn gespierde torso?
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef Puala het volgende:
Psst, examens duren bij mij 2 dagen. Dus ik ben op de helft van dit examen
Nog kinky dingen gedaan?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Gaat goedBeetje shocked van mijn vriendin die in het ziekenhuis ligt, maar wel weer super blij omdat mijn examen zo goed ging..
Ik heb er geen problemen mee. Wil dan gelijk wel dat lekkere slanke buikje er bij hebben als het kanquote:Op maandag 31 mei 2010 21:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Meisjes met brede schouders zijn toch lelijk
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Op zijn brede schouders en zijn gespierde torso?
die boy is gewild hierquote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee. Wil dan gelijk wel dat lekkere slanke buikje er bij hebben als het kan
Op de een of andere manier knapt ze toch altijd weer op.quote:
Ik hoef niet zo veel meer.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef DjRex89 het volgende:
Nu zoek ik het niet meer om aan school te werken![]()
Wordt het vanavond net zo actief als gister?
Addict!!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eigenlijk wil ik bij de eerst volgende update precies één meer dan Piles hebben.
Oh. Wist ik veel dat we het over Ajax/voetbal hadden.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh wacht, jij kwam uit zeeland aight. gregory v/d wiel
quote:
-> VBL!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh wacht, jij kwam uit zeeland aight. gregory v/d wiel
Ging Luc ook naar Lil'Waynequote:
Dat lukt toch niet want dan zou je nog maar 2x mogen reagerenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eigenlijk wil ik bij de eerst volgende update precies één meer dan Piles hebben.
Ging het ook nietquote:Op maandag 31 mei 2010 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Wist ik veel dat we het over Ajax/voetbal hadden.
Ik ga enkel naar goede muziek.quote:
Ik vrees er ook voor.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat lukt toch niet want dan zou je nog maar 2x mogen reageren
Vandaar dat ik het niet snapte.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ging het ook nietHet ging over mooie boys
Quotesletquote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga enkel naar goede muziek.
[..]
Ik vrees er ook voor.![]()
[..]
Vandaar dat ik het niet snapte.![]()
Dan ga ik maar snel weg...quote:Op maandag 31 mei 2010 21:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ging het ook nietHet ging over mooie boys
uhm.. nee, maar ik heb stiekem even naar het Songfestival gekeken..quote:Op maandag 31 mei 2010 22:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bang dat mensen gaan denken dat je homo bent ?
Ik weet niet of je dan nog te redden bent eigenlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. nee, maar ik heb stiekem even naar het Songfestival gekeken..
Lieve Mona, moet ik me nu zorgen gaan maken?
Dan ga ik maar weer de kast inquote:Op maandag 31 mei 2010 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dan nog te redden bent eigenlijk.
Was wel te verwachtenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kut.Mijn post net te laat gemaakt.
![]()
Ik faal ook altijd.
Goed plan.quote:
Nu moet je wel wakker blijven tot 23.06quote:
uhm... Ik zie het morgenavond wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu moet je wel wakker blijven tot 23.06
De adrenalinequote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Probleem is nu alleen, dat ik nu alleen niet meer moe ben.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het bewijs dat ik officieel helemaal geen leven heb.
Welkom op Fok!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het bewijs dat ik officieel helemaal geen leven heb.
Vanaf woensdag in ieder geval wel. Morgen volgens mij hetzelfde als vandaag.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef DjRex89 het volgende:
Wordt het morgen trouwens beter weer dan vandaag?
Daarom is L.no er ook nietquote:
Watjequote:Op maandag 31 mei 2010 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu trouwens maar eens mijn bedje opzoeken.
Lekker treurig danquote:Op maandag 31 mei 2010 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf woensdag in ieder geval wel. Morgen volgens mij hetzelfde als vandaag.
Weltruste!quote:
Liever een watje dan morgen weer gaar op mijn werk.quote:
Ik kan er ook niet meer van maken.quote:
Daar zit wat inquote:Op maandag 31 mei 2010 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Liever een watje dan morgen weer gaar op mijn werk.
Het wordt nu toch wel eens tijd dat het zomers weer gaat wordenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet meer van maken.Sorry.
Ik hoorde net het weerbericht voor morgen. Tussen de 16 en 21 graden. Zon met aan het einde van de dag meer bewolking.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het wordt nu toch wel eens tijd dat het zomers weer gaat worden
Dat klinkt al iets beter dan vandaagquote:Op maandag 31 mei 2010 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde net het weerbericht voor morgen. Tussen de 16 en 21 graden. Zon met aan het einde van de dag meer bewolking.
Jij kan zelfs in je dromen nog Fokkenquote:
Herkenbaar.. Bij mij is de pijn voor 99% weg.. Moet je een adresje voor een masseur?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:47 schreef jna het volgende:
Volgens mij is er een olifant op m'n onderrug gaan staan vannacht
Hollaquote:
L.no!quote:
Ik heb btw bar weinig weekendverhalen gelezen...quote:
Als ik er over een paar dagen nog last van heb zal ik er aan denkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Bij mij is de pijn voor 99% weg.. Moet je een adresje voor een masseur?
Ik heb de mijne niet eens verteld maar die was ook niet zo heel interessantquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb btw bar weinig weekendverhalen gelezen...
Dat bepaal ik welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne niet eens verteld maar die was ook niet zo heel interessant
quote:
Ik las blowenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag naar Hans Liberg geweest, was echt super leukZaterdag scheidsrechter moeten zijn bij een kutwedstrijd
en zondag wezen bowlen met vrienden
Hoezo kutwedstrijd?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag naar Hans Liberg geweest, was echt super leukZaterdag scheidsrechter moeten zijn bij een kutwedstrijd
en zondag wezen bowlen met vrienden
In een frisse neus halen of in werken?quote:
uiteraard, werken!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In een frisse neus halen of in werken?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:22 schreef Bootje84 het volgende:Plaatje doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah. Ik vond haar voor al die operaties een stuk beter er uitzien. Ze doet me nu denken aan die oude broodmagere oma met neptietenJawel, je keek.
Op het einde nogal onsportief dus heb nog een onsportieve fout moeten geven en uiteindelijk moest er verlengt wordenquote:
Jij leest wat je WIL lezenquote:
Dat is toch niet jouw fout/probleem..?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Op het einde nogal onsportief dus heb nog een onsportieve fout moeten geven en uiteindelijk moest er verlengt worden
Nee maar ik wilde ff vlot een wedstrijd fluiten en naar huis.. Nu moest ik ongeveer zorgen dat ze elkaar nie aanvielenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is toch niet jouw fout/probleem..?
Resoluut optreden. En anders broek op de enkels en een schop in de kloten gevenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee maar ik wilde ff vlot een wedstrijd fluiten en naar huis.. Nu moest ik ongeveer zorgen dat ze elkaar nie aanvielen
link?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Feli Puala
Dat sinkhole in Guatamala, zou dat een hoax zijn? Volgens mij niet, volgens een collega wel
het ging meer wat er net bij mij voorvielquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Grafische uitleg voor Peebee:
[ afbeelding ]
Dat deed ik ook maar is weer een hoop gezeik enzo. Heb liever een wedstrijd waar alles gewoon relax verlooptquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Resoluut optreden. En anders broek op de enkels en een schop in de kloten geven
Geef dan meer details enzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
het ging meer wat er net bij mij voorviel
Heb het al:quote:
Misschien het plaatselijke politiebureau?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb het al:
[ afbeelding ]
Nu nog een winkel vinden die ze verkoopt
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien het plaatselijke politiebureau?
*helpt meequote:
Luctor!quote:
Hoezo een mega faalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:08 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_niet_moeilijk.html
quote:
Die neger leerde zichzelf even blaffen...quote:
Ach, dat is toch leuk om te kijkenquote:
Om bij in slaap te vallen wel inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om bij in slaap te vallen wel inderdaad.
Dat is ook de eerste keerquote:
Die is iig wel eerlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Er drukte er één weg bij geen one-night-stand.
![]()
Geen idee. Wij moeten het topic weer levend houden.quote:
Ja het blijft een zware taak...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Wij moeten het topic weer levend houden.
Oliebolquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Mijn moeder komt net een oliebol brengen.
Wie iets bewaart die heeft wat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oliebol
Het is toch nog lang geen nieuwjaar
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie iets bewaart die heeft wat.
Smetvrees?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
OMG Een gozer die vier keer per week zijn huis schoonmaakt.
Dan maar voetbal kijken zo hequote:
Ik zou dat nu niet eens lustenquote:
Ik eet ze 1 dag per jaar en dan eet ik er altijd teveel zodat ik er de rest van het jaar misselijk van wordtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Smaken en ruiken nog heerlijk.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik eet ze 1 dag per jaar en dan eet ik er altijd teveel zodat ik er de rest van het jaar misselijk van wordt
Ach, het is hier al een paar jaar de traditie dat een hoop vrienden met oudjaar langskomen om oliebollent e eten. De enige echte, door mn ma gebakkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan je eigen faal natuurlijk.
Ik weet waar de grens ligt en daar ga ik nooit overheen.
Mijn vader maakt de beste.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, het is hier al een paar jaar de traditie dat een hoop vrienden met oudjaar langskomen om oliebollent e eten. De enige echte, door mn ma gebakkenElke jaar weer denk ik dat we teveel hebben en elk jaar is het op
Ik zie hier een uitdagingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader maakt de beste.Met geheim ingrediënt.
Wat versta jij onder troep?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:47 schreef DjRex89 het volgende:
Er moet trouwens geen troep in oliebollen he! Gewoon naturel
Krenten...quote:
Mijn vader maakt echte oliebollen, daar horen krenten en rozijnen in.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader maakt echte oliebollen, daar horen krenten en rozijnen in.
Daar ga je al. Daarom kan jij ze niet waarderen de rest van het jaar. Jij kent de lekkere smaak niet.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ga je al. Daarom kan jij ze niet waarderen de rest van het jaar. Jij kent de lekkere smaak niet.
Da's op tijdquote:
En terechtquote:
Dan is net of ik in olie aan het bijten ben.quote:
Dan zijn ze niet goed gebakkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is net of ik in olie aan het bijten ben.
Beidequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En terecht
Maar Etcetera, oliebollen: met of zonder krenten?
Sorryquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan eet je ze zeker ook zonder poedersuiker? Want dat hoort er ook niet op.
Poedersuiker doe je er zelf op, die krenten zitten er altijd inquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan eet je ze zeker ook zonder poedersuiker? Want dat hoort er ook niet op.
Nee hoorquote:
Dat hoort ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Poedersuiker doe je er zelf op, die krenten zitten er altijd in
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hey Etc
Jij eet ze ook met krenten, dus mag je oook poedersuiker.
Dat heb ik niet eens gedaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef vencodark het volgende:
Jeetje wat moest ik ver teruglezen om te ontdekken hoe men over oliebollen begon.
Ik was te nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens gedaanJust going with the flowing
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef vencodark het volgende:
Jeetje wat moest ik ver teruglezen om te ontdekken hoe men over oliebollen begon.
Dat moet Rex dan maar doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Oh kan iemand even seinen als de rust bijna voorbij is?
Never mind, 't is al gefixedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Oh kan iemand even seinen als de rust bijna voorbij is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |