Dat is het wel het planquote:Op maandag 31 mei 2010 11:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alsof je die ooit allemaal gaat kijken?
Bonesquote:
Deze ziet er ook wel leuk uit, alleen zei ze net ook nog: Ik heb er geen kracht meer voorquote:Op maandag 31 mei 2010 11:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kwam op vakantie een leuk uitziende dame tegen die zware shag rookte, dat is ook nogal een faal
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef jna het volgende:
[..]
Deze ziet er ook wel leuk uit, alleen zei ze net ook nog: Ik heb er geen kracht meer voor
RUN! GET THE HELL OUT!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef jna het volgende:
[..]
Deze ziet er ook wel leuk uit, alleen zei ze net ook nog: Ik heb er geen kracht meer voor
Zoooooo herkenbaarquote:Op maandag 31 mei 2010 11:06 schreef jna het volgende:
Mensen die denken dat als ze achter een paal gaan staan, dat we dan opeens niet meer horen wat ze bespreken aan de telefoon
Oeh goed punt!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:22 schreef jna het volgende:
[..]
3D, wel oppassen dat je niet zwanger wordt Etcetera
Is dat jouw manier van anticonceptie?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh goed punt!
* Etcetera pakt aluhoedje
Zeer effectief tegen zwanger worden als je 3D films kijkt, jeweettogquote:Op maandag 31 mei 2010 13:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is dat jouw manier van anticonceptie?
Ja sorry, laatste tijd drink ik vaker expresso iddquote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef jna het volgende:
[..]
Jij drinkt heul geen koffie. Je zit gewoon bij Dean en Rex te slijmen
Kijk, dus datquote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
daar kan toch ook chocomelk of thee in zitten
Ik jou de twijfel van een voordeel.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:12 schreef jna het volgende:
Dan geef ik jullie maar het voordeel van de twijfel
Miloeee!!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef jna het volgende:
[..]
Jij drinkt heul geen koffie. Je zit gewoon bij Dean en Rex te slijmen
Doe eens niet zo vies!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
daar kan toch ook chocomelk of thee in zitten
EINDELIJK WEER EENS EEN GELDERLANDER!!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
Goeiedag,
Ik moet volgend schooljaar een half jaar stagelopen, en ik vroeg mij af of hier mensen een goed stagebedrijf weten voor de sector werktuigbouw (niveau 4) in de omgeving van Apeldoorn. Bijna alle bedrijven zijn van die pauper bedrijven waar je de hele dag aan het lassen bent, en dat is nou net het gene waar ik niet (alleen) voor studeer
Het is een schande!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
je wordt gediscrimineerd omdat je koffie drinkt
Het wordt tijd dat er weer eens wat gezellige Brabanders dit topic vindenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
EINDELIJK WEER EENS EEN GELDERLANDER!!
Welkomquote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
Goeiedag,
Ik moet volgend schooljaar een half jaar stagelopen, en ik vroeg mij af of hier mensen een goed stagebedrijf weten voor de sector werktuigbouw (niveau 4) in de omgeving van Apeldoorn. Bijna alle bedrijven zijn van die pauper bedrijven waar je de hele dag aan het lassen bent, en dat is nou net het gene waar ik niet (alleen) voor studeer
In hart en nierenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
EINDELIJK WEER EENS EEN GELDERLANDER!!
Dank uquote:
Luctor!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Ik ben echt de hele dag al gaar.![]()
Vanavond maar eens vroeger dan 23:00 uur naar bed.
Rexquote:
Nee, gewoon gaar.quote:ben je ziek??
En dat rijdt nog?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:35 schreef jna het volgende:
whehehe check ik ff een kenteken online bij de RDW
[..]
Ja, dat is vraag 2quote:Op maandag 31 mei 2010 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En nu afwachten wat je resultaat wordt.
Heb je die ook gelijk beantwoord dan in je onderzoek?quote:
Bezig voor schoolquote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ondertussen is het hier wel stil.
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je die ook gelijk beantwoord dan in je onderzoek?
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, heb wel alvast het vakje ingekleurd met zwart waar het cijfer hoort te staan.. Dat zal ze leren
Donderdag komt een kerel van het bedrijf waar we de odpracht voor doen langs. Nu ben ik het aan het fixen dat je via het touchscreen de bluetooth apparaten getoond worden en ik deze aan personen kan koppelen die in een database staanquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, heb wel alvast het vakje ingekleurd met zwart waar het cijfer hoort te staan.. Dat zal ze leren
Gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Donderdag komt een kerel van het bedrijf waar we de odpracht voor doen langs. Nu ben ik het aan het fixen dat je via het touchscreen de bluetooth apparaten getoond worden en ik deze aan personen kan koppelen die in een database staan
Het is dat je geen meid bent, anders....quote:
Had je meegegaanquote:Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is dat je geen meid bent, anders....
Had ik gevraagd om pics.quote:
niveau is het zelfde gebleven merk ikquote:Op maandag 31 mei 2010 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ik gevraagd om pics.![]()
Ik ga nergens naar toe, hè. Dat weet je toch wel.
quote:
Wel goed hoorquote:
Nog 1tje te gaan dus?quote:
Gaat goedquote:
Goed hoor, met jou?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 31 mei 2010 21:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Op zijn brede schouders en zijn gespierde torso?
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef Puala het volgende:
Psst, examens duren bij mij 2 dagen. Dus ik ben op de helft van dit examen
Nog kinky dingen gedaan?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Gaat goedBeetje shocked van mijn vriendin die in het ziekenhuis ligt, maar wel weer super blij omdat mijn examen zo goed ging..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |