Leuk hoejse, hoe kom je eraan?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:06 schreef Laviathan het volgende:
Vandaag m'n hoesje binnen gekregen... 12 dagen levertijd.
Resultaat:
[ afbeelding ]
source
kosten: ~¤2.50
past precies, het hoesje moet alleen nog even 'wennen' en is er daarom lastig uit te halen.
Ja.. da's kut. Maar ik heb mijn hi simkaartje er nog in?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kreeg het via OTA toen je vodafonesim nog in je Desire zat?
Overigens lees ik dit net op tweakers.net
[..]
Sygic werkt perfect op Android, doet niet onder voor TomTom.quote:Op maandag 31 mei 2010 02:46 schreef retorbrapi het volgende:
Hai, met de nieuwe iPhone op komst zit ik een beetje te twijfelen tussen de 4G/HD of een leuke Android zoals de Desire. Had een paar vraagjes; op m'n huidige iPhone zijn de volgende apps echt essentieel voor mij:
- Trein, om vertrekrijden, storingen te bekijken en te trips te plannen
- Saldo, om je banksaldo te bekijken
- Flitsmeister, om verkeersboetes te voorkomen
- TomTom, spreekt voor zich
Zijn hier een beetje goede alternatieven voor op Android? En zijn er een beetje leuke spellen voor (denk aan GTA, Plants vs Zombies, Sonic, Red Alert, etc)?
ik vind het wel debiel dat dat er niet standaard op zit hoor.Het is toch iets simpels wat op alle foons afaik zit.Het is iig voor mij wel essentieel. Ik moet sms en uitgaande oproepen bij houden op mijn foon omdat de online bijhou dienst van ben flink achter loopt. Maar goed,dan maar callbook of die andere installen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef Woffel het volgende:
Callbook ziet er wat gelikter uit..
Het is idd een feature die er standaard op had mogen zitten, maar dit probleem is dus imo snel opgelost...
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:06 schreef Laviathan het volgende:
Vandaag m'n hoesje binnen gekregen... 12 dagen levertijd.
Resultaat:
[ afbeelding ]
source
kosten: ~¤2.50
past precies, het hoesje moet alleen nog even 'wennen' en is er daarom lastig uit te halen.
Ping = whatsapp toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kan ping niet vinden op de marketplace heet dat anders dan in de iStore
De nieuwe versie van android I asume? En waar download je die?quote:
Schijnt nu een update te zijn die van mijn desire een branded phone maaktquote:Op maandag 31 mei 2010 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
De nieuwe versie van android I asume? En waar download je die?
Waar heb je die update gedownload dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Schijnt nu een update te zijn die van mijn desire een branded phone maaktStik
Wat wel frappant is: ik heb nog steeds niet die 'kenmerken'
Kut is: ik word EN afhankelijk van vodafone EN van HTC...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:26 schreef Fendy het volgende:
Maar is dat Froyo? En wat maakt het kut dat ie nu branded is?
Klopt. Als je googled en naar de site gaat van die ontwikkelaar zie je dat android soon available wordt.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
die kan ik ook niet vinden in de store
Ah ok, tsjaah.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kut is: ik word EN afhankelijk van vodafone EN van HTC...
Verder is het absoluut niet froyo
En verder: het is een vodafone dingetje denk ik.
www.chompsms.comquote:Op maandag 31 mei 2010 18:43 schreef Zapper het volgende:
Wat slecht dat er geen tekensteller bij het sms schrijven zit, hoe weet ik nu hoeveel tekens ik nog over heb? Tevens, waar of hoe kan ik zien hoeveel smsjes ik verzonden heb?
Ik heb anders ook gewoon Vodafone hoor!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kut is: ik word EN afhankelijk van vodafone EN van HTC...
Verder is het absoluut niet froyo
En verder: het is een vodafone dingetje denk ik.
De meesten gaan net als ik voor Handcent maar het staat wie dan ook vrij om beide uit te proberenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
www.chompsms.com
Die installeren
Verdiep je eens in je toestel ipv alles te vragenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:39 schreef Jesse_ het volgende:
Als ik een nieuwe sms krijg krijg ik zowel van handcent als van het standaard htc sms programma een bericht in de statusbar boven aan en ik moet ze beide openen om ze te laten verdwijnen. Hoe zorg ik dat ik alleen bericht van handcent krijg?
Dat staat aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:34 schreef Dennis101 het volgende:
Instellingen - netwerk en verbindingen - Gegevensverbinding aanzetten.
En daar staat netjes t-mobile. Maar hij doet niet. Nu kun je bij t-mobile/ben ook de gegevens handmatig invoeren, maar dat kan ik dus ook niet vinden op de htc.quote:Controleer of de gegevensverbinding is ingeschakeld. Het is mogelijk dat deze niet is ingeschakeld. Dit
controleert u op de volgende manier: 1. Druk in het startscherm op MENU en tik op
Instellingen.
. Tik op Draadloos en netwerken en klik in het keuzevakje Mobiel netwerk om de verbinding in te schakelen.
Controleer of het juiste mobiele netwerk is geselecteerd. 1. Druk in het startscherm op MENU en tik op
Instellingen.
. Tik op Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken > Aanbiederkeuze of op Namen draadloze toegangspunten.
Makkelijkste manier is om een widget op je buroblad te zetten. raak een leeg stuk scherm aan en kies voor widget en dan instellingen en dan mobiele netwerk (als ik jou was zette ik bluetooth, en gps en wifi ook op het buroblad. Hoe meer je uitschakelt, hoe meer stroom er wordt bespaard en het is eenvoudig aan te zetten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:32 schreef Qwea het volgende:
Ik heb wifi uitgezet want mijn mobiel abo gaat per vandaag in. Alleen, waar kan k in godsnaam dat mobiel internet aanzetten? Ik loop al ff te zoeken maar kan het niet vinden.
Ik heb ook al ff lopen googlen maar ik word niet echt wjzer.
Maar die widget heeft niks te maken met mijn mobiel internet aan de praten krijgen thoughquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Makkelijkste manier is om een widget op je buroblad te zetten. raak een leeg stuk scherm aan en kies voor widget en dan instellingen en dan mobiele netwerk (als ik jou was zette ik bluetooth, en gps en wifi ook op het buroblad. Hoe meer je uitschakelt, hoe meer stroom er wordt bespaard en het is eenvoudig aan te zetten.
Ja hallo, je hebt doorgepost toen ik dat schreef.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar die widget heeft niks te maken met mijn mobiel internet aan de praten krijgen thoughBluetooth en wifi staan uit
Neen nee, ik HEB de instellingen van ben poepje. Ik kan alleen op de HTC nergens vinden waar ik die moet invoeren!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja hallo, je hebt doorgepost toen ik dat schreef.En verder zoek je gewoon een excuus om geen zoentjes uit te delen
![]()
Qua instellingen t-mobile zou je bij t-mobile zelf moeten kijken en als dit model er niet bij staat kan je HTC legend als referentiekader gebruiken (zelfde OS).
Ik heb niet zo een zin in om de info voor t-mobile op te zoeken, sorrie
Hier heb je een kusjequote:Instellingen internet
Profiel naam: Ben internet
Homepage (URL, startpagina): http://www.ben.nl
Naam toegangspunt: internet.ben
Netwerktype: IPv4
Proxy server adres: Geen
IP adres apparaat: Automatisch
Naam servers: Automatisch
Beveiliging (security option): Niet beveiligd
Verificatie: Normaal
Gebruikersnaam: geen (dus niets invullen)
Vraag om wachtwoord: nee
Wachtwoord: leeg (dus niets invullen)
Instellingen wap
Profiel naam: Ben wap
Homepage (URL, startpagina): http://wap.google.com
Naam toegangspunt: wap.ben
Proxy server adres: 010.010.010.010
Poort: 8080
Instellingen - draadloos en netwerken - mobiele netwerken - namen toegangspunten - menutoets - nieuwe APNquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neen nee, ik HEB de instellingen van ben poepje. Ik kan alleen op de HTC nergens vinden waar ik die moet invoeren!
[..]
Hier heb je een kusje
Maar er staat al een apn ; T mobile. Alleen als je dit ziet ;quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Instellingen - draadloos en netwerken - mobiele netwerken - namen toegangspunten - menutoets - nieuwe APN
Dan klopt het niet met wat er op de desire staat. Daar kan ik geen naam servers op automatisch zetten want dat zit helemaal niet op de desire. Homepage kan ik ook niet invullen e.dquote:Instellingen internet
Profiel naam: Ben internet
Homepage (URL, startpagina): http://www.ben.nl
Naam toegangspunt: internet.ben
Proxy server adres: Geen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:54 schreef Plasterk het volgende:
Ik wil ook een kusje!
Ontopic:
Kan ik ook de fmradio luisteren, dus niet die via mobiel interner, via de speaker waarbij ik mn oortjes als antenne gebruik? Nu krijg ik muziek via de oortjes en wil deze over de speaker. Reden is dat alle online radiozenders geblocked zijn op mn werk en ik graag radio wil luisteren.
Die heb ik ook niet, toch werkt mobiel internet gewoon. stel in wat je kan instellen en laat het verder gewoon zo. Overigens is het verwarrend, heb je nou ben en ga je over naar t-mobile? Verwijder dan die hele APN dan gewoon en maak een nieuwe APN aan met de juiste gegevens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar er staat al een apn ; T mobile. Alleen als je dit ziet ;
[..]
Dan klopt het niet met wat er op de desire staat. Daar kan ik geen naam servers op automatisch zetten want dat zit helemaal niet op de desire. Homepage kan ik ook niet invullen e.d
Nee ik heb benquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet, toch werkt mobiel internet gewoon. stel in wat je kan instellen en laat het verder gewoon zo. Overigens is het verwarrend, heb je nou ben en ga je over naar t-mobile? Verwijder dan die hele APN dan gewoon en maak een nieuwe APN aan met de juiste gegevens.
O god..... 3G = internet met belmogelijkheid H=(HSDPA of zo) sneller internet met belmogelijkheid. pijltjes tonen aan dat er data verzonden en ontvangen wordt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:59 schreef Qwea het volgende:
geen idee HOE... maar het werkt.
Die G met een pijltje up and down, waar is die voor? Die boven in je foon staat?
Je zit me uit te lachen he?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O god..... 3G = internet met belmogelijkheid H=(HSDPA of zo) sneller internet met belmogelijkheid. pijltjes tonen aan dat er data verzonden en ontvangen wordt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:33 schreef Qwea het volgende:
Tis wel een gepuzzel met dat ding.
Hbe de contacten naar SD kaart gezet, contact persoon bewerken gedaan en dan wil ik een foto adden. Wil niet. Ik kan niks aanklikken.
Kreeg ik on the air binnen, ofwel, een melding kreeg ik: 'er is een update .....'quote:Op maandag 31 mei 2010 23:32 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ah ok, tsjaah.
Maar waar zie je dat de update er is? Niet in de market toch?
Daar heb ik geen verstand van. Ik wil niets syncen en niets met fotootjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:33 schreef Qwea het volgende:
Tis wel een gepuzzel met dat ding.
Hbe de contacten naar SD kaart gezet, contact persoon bewerken gedaan en dan wil ik een foto adden. Wil niet. Ik kan niks aanklikken.
Foto's zijn best kewlquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van. Ik wil niets syncen en niets met fotootjes
Eigen beltoon moet ik zo'n mapje op je SDkaart... even de naam zoekenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Foto's zijn best kewl
Ik hoef nog maar 2 dingen en dan ben ik klaar.
Uitvinden waar ik mijn eigen beltoon neer moet pleuren, en mijn eigen achtergrond pic zodat ik ze kan gebruiken,
Ja die had ik ook, alleen dat was voor 2 apps. denk dat die van mij unbranded is omdat ie bij BC vandaan komt, dus zal die update ook wel niet komen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kreeg ik on the air binnen, ofwel, een melding kreeg ik: 'er is een update .....'
Extra kusje voor jou trouwens. Die widget is handig sjiek! Het staat nu uitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Makkelijkste manier is om een widget op je buroblad te zetten. raak een leeg stuk scherm aan en kies voor widget en dan instellingen en dan mobiele netwerk (als ik jou was zette ik bluetooth, en gps en wifi ook op het buroblad. Hoe meer je uitschakelt, hoe meer stroom er wordt bespaard en het is eenvoudig aan te zetten.
Ik neem aan dat dat met een filemanger moet? En dan staat hij automatisch bij ringtones? Waar al het andere ook staat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:41 schreef Renesite het volgende:
In de root van je SD-Kaart een mapje Ringtones maken, en daarin slepen
Nopequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat met een filemanger moet? En dan staat hij automatisch bij ringtones? Waar al het andere ook staat?
"Algemene vragen over de HTC dire van Qwea topic" ?quote:
Oeh ;quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:02 schreef SolidasRock het volgende:
Ja zoiets, ik dacht zelf meer aan: "HTC Desire #8: Help hier Qwea met haar vragen en problemen in ruil voor kusjes"
Was ik al mee bezigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef SolidasRock het volgende:
Enne.... leesvoer voor Qwea. http://member.america.htc(...)ire_HTC_UM_Dutch.pdf
Je signatures werken niet helemaal goed, ze linken alle 4 naar hetzelfde verkeerde bestand. Fix het ff wil je...quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je signatures werken niet helemaal goed, ze linken alle 4 naar hetzelfde verkeerde bestand. Fix het ff wil je...
Speciaal voor vrouwenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:05 schreef Biogarde het volgende:
Dit soort toestellen hebben toch geen manual meer nodig?
Heul welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:05 schreef Biogarde het volgende:
Dit soort toestellen hebben toch geen manual meer nodig?
Ik weet niet of het je al gevraagd is maar gebruik(te) je toevallig een task killer?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:18 schreef Zwansen het volgende:
Iemand een goede wekker voor me? Ik zal vast niet de eerste zijn die zich verslapen heeft met deze wekker.
Kwestie van de handleiding lezenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:55 schreef Adolecens het volgende:
Het is duidelijk géén telefoon voor n00b meisjes
Tsss, je vriendin zou beter moeten weten...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:21 schreef Blinker het volgende:
Ik kon laatst ook iets niet vinden en mijn vriendin had direct als reactie: Dan pak je toch de handleiding?
NEE, DAT DOEN MANNEN NIET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |