Leuk hoejse, hoe kom je eraan?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:06 schreef Laviathan het volgende:
Vandaag m'n hoesje binnen gekregen... 12 dagen levertijd.
Resultaat:
[ afbeelding ]
source
kosten: ~¤2.50
past precies, het hoesje moet alleen nog even 'wennen' en is er daarom lastig uit te halen.
Ja.. da's kut. Maar ik heb mijn hi simkaartje er nog in?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kreeg het via OTA toen je vodafonesim nog in je Desire zat?
Overigens lees ik dit net op tweakers.net
[..]
Sygic werkt perfect op Android, doet niet onder voor TomTom.quote:Op maandag 31 mei 2010 02:46 schreef retorbrapi het volgende:
Hai, met de nieuwe iPhone op komst zit ik een beetje te twijfelen tussen de 4G/HD of een leuke Android zoals de Desire. Had een paar vraagjes; op m'n huidige iPhone zijn de volgende apps echt essentieel voor mij:
- Trein, om vertrekrijden, storingen te bekijken en te trips te plannen
- Saldo, om je banksaldo te bekijken
- Flitsmeister, om verkeersboetes te voorkomen
- TomTom, spreekt voor zich
Zijn hier een beetje goede alternatieven voor op Android? En zijn er een beetje leuke spellen voor (denk aan GTA, Plants vs Zombies, Sonic, Red Alert, etc)?
ik vind het wel debiel dat dat er niet standaard op zit hoor.Het is toch iets simpels wat op alle foons afaik zit.Het is iig voor mij wel essentieel. Ik moet sms en uitgaande oproepen bij houden op mijn foon omdat de online bijhou dienst van ben flink achter loopt. Maar goed,dan maar callbook of die andere installen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef Woffel het volgende:
Callbook ziet er wat gelikter uit..
Het is idd een feature die er standaard op had mogen zitten, maar dit probleem is dus imo snel opgelost...
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:06 schreef Laviathan het volgende:
Vandaag m'n hoesje binnen gekregen... 12 dagen levertijd.
Resultaat:
[ afbeelding ]
source
kosten: ~¤2.50
past precies, het hoesje moet alleen nog even 'wennen' en is er daarom lastig uit te halen.
Ping = whatsapp toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kan ping niet vinden op de marketplace heet dat anders dan in de iStore
De nieuwe versie van android I asume? En waar download je die?quote:
Schijnt nu een update te zijn die van mijn desire een branded phone maaktquote:Op maandag 31 mei 2010 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
De nieuwe versie van android I asume? En waar download je die?
Waar heb je die update gedownload dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Schijnt nu een update te zijn die van mijn desire een branded phone maaktStik
Wat wel frappant is: ik heb nog steeds niet die 'kenmerken'
Kut is: ik word EN afhankelijk van vodafone EN van HTC...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:26 schreef Fendy het volgende:
Maar is dat Froyo? En wat maakt het kut dat ie nu branded is?
Klopt. Als je googled en naar de site gaat van die ontwikkelaar zie je dat android soon available wordt.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
die kan ik ook niet vinden in de store
Ah ok, tsjaah.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kut is: ik word EN afhankelijk van vodafone EN van HTC...
Verder is het absoluut niet froyo
En verder: het is een vodafone dingetje denk ik.
www.chompsms.comquote:Op maandag 31 mei 2010 18:43 schreef Zapper het volgende:
Wat slecht dat er geen tekensteller bij het sms schrijven zit, hoe weet ik nu hoeveel tekens ik nog over heb? Tevens, waar of hoe kan ik zien hoeveel smsjes ik verzonden heb?
Ik heb anders ook gewoon Vodafone hoor!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kut is: ik word EN afhankelijk van vodafone EN van HTC...
Verder is het absoluut niet froyo
En verder: het is een vodafone dingetje denk ik.
De meesten gaan net als ik voor Handcent maar het staat wie dan ook vrij om beide uit te proberenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
www.chompsms.com
Die installeren
Verdiep je eens in je toestel ipv alles te vragenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:39 schreef Jesse_ het volgende:
Als ik een nieuwe sms krijg krijg ik zowel van handcent als van het standaard htc sms programma een bericht in de statusbar boven aan en ik moet ze beide openen om ze te laten verdwijnen. Hoe zorg ik dat ik alleen bericht van handcent krijg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |