U heeft een interview met Alberto Stegeman gewonnen. U mag 1 vraag stellenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Anders kan die het niet zien?
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Anders kan die het niet zien?
Jouw sigquote:
Jaaahquote:
Ben jij ook al zo'n arme sloeber zonder tv.quote:
Zet je tv naast je pcquote:Op zondag 30 mei 2010 19:23 schreef Wasmachinemann het volgende:
Heb wel een tv maar geen zin om constant te schakelen van me PC van de TV
hallonquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:25 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
heb je al een hele tijd niet gezien op msn
Ik snap eigenlijk niet wat ik op msn doe, al 6 dagen niemand geweestquote:
Ook geen André?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:28 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat ik op msn doe, al 6 dagen niemand geweest
Heb alberto niet in mijn lijst, geen koos
Peter dan? Of Pepijn?quote:
Wat een schattig klein tvtjequote:
Nu wel ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, iemand die naar de 25 kijkt?
Waarom zo klein dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb een nog kleinere, een Philips met ingebouwde videorecorder
De wat?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Anders wordt het beeld te ver uitgerekt ivm de NES.
Hoi liefjequote:
Vast een regenbui.quote:
Maar wat is het nut ervan?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
WutIs toch leuk voor em dattie vannacht niet gaat slapen?
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
WutIs toch leuk voor em dattie vannacht niet gaat slapen?
Alberto, kom er maar in!quote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat is de vraag.... Laten we er undercover onderzoek naar doen
Ik ben Alberto en jij mag Sandra zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat is de vraag.... Laten we er undercover onderzoek naar doen
Dus.. geen stream?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:43 schreef henrydg het volgende:
HAH VANAVOND ZULLEN JULLIE ERACHTER KOMEN DAT IK ON MIS BAAR BEN MAAR IK GA ZOMETEEN TAFELTENNISSEN MUWHAHAHAHAWHAWAHWAHWAWHAWHAWHAHAWHAWHAHW
IK HEB DE TV SERVER DAN DIE USER MET DAT RODE BOLLETJES ICOON GESABOTEERD
Ging hier ook best hard.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Onweer![]()
![]()
![]()
![]()
Net keihard geonweerd hiero, maar nu straalt de zon.
volgens mij zit je met je tennisracket ergens opquote:Op zondag 30 mei 2010 19:43 schreef henrydg het volgende:
HAH VANAVOND ZULLEN JULLIE ERACHTER KOMEN DAT IK ON MIS BAAR BEN MAAR IK GA ZOMETEEN TAFELTENNISSEN MUWHAHAHAHAWHAWAHWAHWAWHAWHAWHAHAWHAWHAHW
Tafeltennis belangrijker vinden dan je FOK!vrienden.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dus.. geen stream?En geen heli helikopter tijdens de reclame?
Ik wil juist extra teringweerquote:Op zondag 30 mei 2010 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Onweer![]()
![]()
![]()
![]()
Net keihard geonweerd hiero, maar nu straalt de zon.
Wie?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:43 schreef henrydg het volgende:
Sowieso, tafeltennis, dat hoort thuis op de camping. Woont Henry op een camping?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tafeltennis belangrijker vinden dan je FOK!vrienden.
Ik durf niet meer te slapen omdat ik vannacht door een bloedneus wakker werd.quote:
Nee.Tafeltennisquote:Op zondag 30 mei 2010 19:46 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Sowieso, tafeltennis, dat hoort thuis op de camping. Woont Henry op een camping?
Ook dat ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:46 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Sowieso, tafeltennis, dat hoort thuis op de camping. Woont Henry op een camping?
Oja dat had ik gelezen. Maar een bloedneus is niet eng toch?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te slapen omdat ik vannacht door een bloedneus wakker werd.
Dus dan blijf ik wel wakker.
Je woont op een tafeltennis?quote:
Nou ja, niet echt prettig.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oja dat had ik gelezen. Maar een bloedneus is niet eng toch?
Ja dat had ik ook al gelezen.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt prettig.
Denk dat het komt of door de verkoudheid of door mijn gebroken neus.
lachen togquote:Op zondag 30 mei 2010 19:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mensen die msnsmileys gebruiken op FOK!
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat hij heeft, maar ik hoorde dat toevallig.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mensen die msnsmileys gebruiken op FOK!
[ afbeelding ]
Hahahaha dat is nog niks ik heb 1367 vriendjes op hyves en ik ken ze nog gneens allemaaaal hiihihquote:Op zondag 30 mei 2010 19:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
whaha gewoon msn heb nu 700 vriende ofsoow levenlooooos hea,, [ afbeelding ]
Die zal wel op 1 staan ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef Karina het volgende:
Ik kan wel raden wie er op nummer 1 staat in die fans programma, dat hele enge mens die fan is van THomas Berge (of is die al geweest?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |