abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 mei 2010 @ 15:23:36 #251
274453 okiokinl
blablabla
pi_82145244
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:19 schreef Tweek het volgende:

[..]

De VVD is alleen voor een downloadverbod is daar draagvlak voor is in de maatschappij, zoals nu met het krakersverbod. Het draagvlak komt er alleen als de industrie dus met genoeg alternatieven komt die voor de gebruiker acceptabel zijn. Dat is dus niet iets waar de VVD over oordeelt, maar de bevolking. Vrij democratisch dus.

Waar wel een gevaar schuilt is de wijze waarop de VVD dit downloadverbod dan zou willen handhaven. Daar had ik dan ook graag een antwoord opgezien, of dit dan zou gebeuren door het internetverkeer te controleren.

Daarnaast houdt Teeven een slag om de arm door te stellen dat er in de toekomst misschien andere manieren/mogelijkheden hiervoor zijn. Dat is een vrij politiek antwoord uiteraard.

Maar die nuance zou ik wel graag terug zien in een beschrijving op de frontpage en niet simpel stellen dat de VVD voor een downloadverbod is, want dat zijn ze alleen als het meerendeel van de bevolking dat is, wat gewoon weer het uitgangspunt van democratie is.
dus dat betekend dat zolang nederland voor downloaden is, de vvd dat dus ook is? jaja..
pi_82145255
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:09 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Qwea, waarom ga je hier niet op in?

Dat vind ik behoorlijk selectief van je. Of ben je misschien in het echt niet zo stoer en mondig als hier ?
Hehe.
-
  maandag 31 mei 2010 @ 15:24:35 #253
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_82145297
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef humberto.tan het volgende:
Leuk dat hij er was, maar er zat volgens mij niet 1 antwoord bij dat echt inging op datgene wat aan de orde werd gesteld door de vraag. De antwoorden van een politicus, kortom.
Dat dus... Zwaar teleurstellend als je 't mij vraagt. Veel ontwijkende antwoorden, met name op het gebied van waar de grens ligt bij het inleveren van vrijheid t.o.v. het opsporen van criminele activiteiten en hoe deze gewaarborgd zijn. Terwijl dat juist het onderwerp van discussie was. Weinig verhelderend dus allemaal imho. Toch leuk dat hij de moeite heeft genomen om hier te komen reageren, maar echt voor herhaling vatbaar is deze manier van discussie-voeren volgens mij niet met een politicus.
pi_82145323
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
Jij denkt serieus dat de beste man niet wat beters te doen heeft dan dat?
Een hoop andere dingen, vast wel. Maar iets beters?
quote:
Het is toch al hartstikke leuk dat hij überhaupt tekst en uitleg komt geven en die uitnodiging doet.
Ik zou het zonde van mn belastinggeld vinden als een kamerlid dagen de tijd had een topic op FOK! bij te houden
Ik heb dit ook hogelijk gewaardeerd. Maar het lijkt me toch wel een aardige gedachte wanneer beleidsmakers, die natuurlijk toch de hele dag beleid zitten te maken, dat hier op het forum gaan doen.
pi_82145344
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hebben we hem ook weer

Denk je dat ik niks beters te doen heb ofzo? En dan nou niet komen aankakken met "denk je dat Fred niks beters heeft te doen ofzo" want hij had ook andere -in mijn ogen minder belangrijke vragen- links kunnen laten liggen.
Dat denk ik inderdaad. Je dagindelingen in het ''Wat doe jij vandaag?'' topic staan me nog vers in het geheugen .

Enfin, als je zelf niet bereidt bent 'kostbare' tijd op te geven om er daadwerkelijk iets aan te doen, terwijl er een uitgelezen mogelijkheid is, kan je maar beter je mond houden, denk ik zo.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:27:22 #256
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_82145416
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:23 schreef okiokinl het volgende:

[..]

dus dat betekend dat zolang nederland voor downloaden is, de vvd dat dus ook is? jaja..
In principe wel, daar kan je wantrouwig over zijn, dat is je goed recht. Maar dat geld ook voor alle andere partijen. Als je kijkt naar het verloop van tweede kamerleden en de wijze waarop programma's worden bepaald, kan iedere partij om de 4 jaar van standpunten veranderen.
pi_82145442
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:19 schreef Tweek het volgende:

[..]

De VVD is alleen voor een downloadverbod is daar draagvlak voor is in de maatschappij, zoals nu met het krakersverbod. Het draagvlak komt er alleen als de industrie dus met genoeg alternatieven komt die voor de gebruiker acceptabel zijn. Dat is dus niet iets waar de VVD over oordeelt, maar de bevolking. Vrij democratisch dus.

Waar wel een gevaar schuilt is de wijze waarop de VVD dit downloadverbod dan zou willen handhaven. Daar had ik dan ook graag een antwoord opgezien, of dit dan zou gebeuren door het internetverkeer te controleren.

Daarnaast houdt Teeven een slag om de arm door te stellen dat er in de toekomst misschien andere manieren/mogelijkheden hiervoor zijn. Dat is een vrij politiek antwoord uiteraard.

Maar die nuance zou ik wel graag terug zien in een beschrijving op de frontpage en niet simpel stellen dat de VVD voor een downloadverbod is, want dat zijn ze alleen als het meerendeel van de bevolking dat is, wat gewoon weer het uitgangspunt van democratie is.
Ho wacht eens even, dit zogenaamde "democratische draagvlak" delft tegenwoordig wel heel makkelijk het onderspit. Kijk bijvoorbeeld eens naar de JSF, waar werd gestemd om te stoppen met het test-gedeelte, en wat het demissionair kabinet dan simpelweg aan zijn laars lapt. Zo simpel is het tegenwoordig om een democratische uitroep weg te wassen.

Dit heeft niks meer te maken met de mening van het volk, maar de lust naar geld. Kijk eens naar hoe er gelobby'd wordt door de entertainment industrie, en vertel me dan eens hoe eerlijk dit democratisch proces van een downloadverbod gaat verlopen.
deal with it
  Redactie Frontpage maandag 31 mei 2010 @ 15:28:13 #258
4530 crew  Crazy Harry
pi_82145465
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:23 schreef paddy het volgende:
Idd. Ik vond het ook wel heel snel gaan. Het is en blijven politiek correcte antwoorden en heel erg door de regels heenlezen. Je kan er veel kanten mee op.
Des te belangrijker om de antwoorden te analyseren voor het bezoek aan de Tweede Kamer zodat vragen ter verduidelijking eruit gehaald kunnen worden.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_82145482
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hebben we hem ook weer

Denk je dat ik niks beters te doen heb ofzo? En dan nou niet komen aankakken met "denk je dat Fred niks beters heeft te doen ofzo" want hij had ook andere -in mijn ogen minder belangrijke vragen- links kunnen laten liggen.
Je verspilt wel tijd op dit forum maar je zou niet even de tijd vrij willen maken om naar de 2e kamer te gaan? Zo vaak krijg je die kans niet.
-
  maandag 31 mei 2010 @ 15:28:40 #260
300000 300000
ja echt 300000
pi_82145494
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:02 schreef Danny het volgende:

[..]

Is daar een FOK!cameraploeg bij welkom?

Hopelijk niet, dan kan Teven tenminste gelijk een direct antwoord en hoeft het niet politiek correct te zijn.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:28:43 #261
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_82145497
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:22 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Dat moet de markt afstraffen, niet de overheid.
Nieuwe businessmodellen opdringen is net zo fout als een oude spastisch in stand houden.

Als je het niet eens bent met de werkwijze van de entertainmentindustrie, dan moet je de producten niet kopen, maar dan ook niet consumeren. Anders ben je alleen maar principieel voor je eigen portemonnee.
De overheid is het nu ook spastisch in stand aan het houden

Oftewel: de overheid moet er gewoon in zijn geheel vanaf blijven, en kijken wat er gebeurt.
Is een nieuw businessmodel nodig, dan komt het er (immers, de entertainmentindustrie kan niet voort blijven bestaan), is het niet nodig, dan komt het er niet. De enige manier om de markt echt te laten beslissen is door de overheid de controle erover "kwijt te laten raken".
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_82145560
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef 300000 het volgende:

[..]

Hopelijk niet, dan kan Teven tenminste gelijk een direct antwoord en hoeft het niet politiek correct te zijn.
Plus Sunchaser de 2e kamer in...
-
pi_82145590
Ja leuk, Stefan die iedereen probeert te overschreeuwen
pi_82145618
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:30 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Plus Sunchaser de 2e kamer in...
past dat wel?
deal with it
pi_82145669
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je verspilt wel tijd op dit forum maar je zou niet even de tijd vrij willen maken om naar de 2e kamer te gaan? Zo vaak krijg je die kans niet.
Ik ben daar al es met een ander forum geweest. Was leuk. 2 uur met 4 partijen achter elkaar. Harry van Bommel, Agnes Kant, Diederik Samsom, Martijn van Dam en wat onbekendere VVDers en CDAers.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_82145742
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben daar al es met een ander forum geweest. Was leuk. 2 uur met 4 partijen achter elkaar. Harry van Bommel, Agnes Kant, Diederik Samsom, Martijn van Dam en wat onbekendere VVDers en CDAers.
Waarmee je bij deze al aangeeft dat een ander meer recht heeft, daar jij al geweest bent
pi_82145769
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:31 schreef RTB het volgende:

[..]

past dat wel?
-
  maandag 31 mei 2010 @ 15:34:58 #268
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_82145791
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef 300000 het volgende:

[..]

Dat is onzin. Als er 10 mensen zijn die de antwoorden opschrijven zijn die antwoorden net zo geldig als dat ie ze op camera zegt of voor de radio.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 31 mei 2010 @ 15:35:26 #269
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_82145818
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:25 schreef Chriz2k het volgende:
bereidt
Bereid.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_82145871
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan ben je een van de weinigen op dit forum denk ik.
-
  maandag 31 mei 2010 @ 15:37:34 #271
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_82145916
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:34 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat is onzin. Als er 10 mensen zijn die de antwoorden opschrijven zijn die antwoorden net zo geldig als dat ie ze op camera zegt of voor de radio.
Niet als die antwoorden niet zijn opgenomen, want dan kun je nooit weten of hij het wel echt heeft gezegd. Een microfoontje moet er op zijn minst mee.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 31 mei 2010 @ 15:38:36 #272
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_82145953
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:31 schreef RTB het volgende:

[..]

past dat wel?
Dokters van Leeuwen past er ook in.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 31 mei 2010 @ 15:40:24 #273
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_82146033
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Niet als die antwoorden niet zijn opgenomen, want dan kun je nooit weten of hij het wel echt heeft gezegd. Een microfoontje moet er op zijn minst mee.
Ah je hebt het "geheime microfoontje" snel aangepast, vond het wel een mooie tegenstrijdigheid in deze discussie.
  Moderator maandag 31 mei 2010 @ 15:41:57 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82146115
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ah je hebt het "geheime microfoontje" snel aangepast, vond het wel een mooie tegenstrijdigheid in deze discussie.
ik wou net zeggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_82146136
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Bereid.
Oké.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')