abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82188336
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Nekplooi dan toch zeker?
die bedoelde ik ja
  † In Memoriam † dinsdag 1 juni 2010 @ 14:31:04 #202
37843 lady-wrb
kortaf
pi_82189252
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:49 schreef Troeta het volgende:
Dus als je door omstandigheden tot je 29e thuis blijft/moet wonen (wat lullig trouwens dat hij als een volwassen vent klusjes thuis moest doen) zou je geen kinderen moeten nemen omdat het boven de 30 niet kan?
wat is dat nou voor flauwekul? hij woont als volwassene bij zijn ouders hoor, niet in een hotel
dat je dan participeert aan het gezinsleven door klusjes/koken/boodschappen/kostgeld lijkt me niet meer dan normaal.
en als dat meneer niet bevalt moet hij maar zo snel mogelijk op zichzelf.

t is toch echt een apart slag, die figuren die je nog niet met een zweep het huis uit krijgt en maar bij pappie en mammie blijft plakken
pi_82191246
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 14:31 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wat is dat nou voor flauwekul? hij woont als volwassene bij zijn ouders hoor, niet in een hotel
dat je dan participeert aan het gezinsleven door klusjes/koken/boodschappen/kostgeld lijkt me niet meer dan normaal.
en als dat meneer niet bevalt moet hij maar zo snel mogelijk op zichzelf.

t is toch echt een apart slag, die figuren die je nog niet met een zweep het huis uit krijgt en maar bij pappie en mammie blijft plakken
Als iedereen in het gezin meehelpt in het huishouden dat is normaal ja, maar als er 1 is die ALLES doet omdat de rest er te beroerd voor is vind ik niet normaal. M`n vriend is blij ook dat hij daar weg is. Want op het laatst was het zo erg dat z`n moeder hem wilde verplichten om haar `s avonds telkens maar koffie en wat te eten naar boven te brengen (zij ligt om 18u al in bed wegens reuma) terwijl er nog 3 anderen in huis zijn. Maar aan hun werd niks gevraagd. Op een gegeven moment begon m`n vriend het ook gewoon te negeren, en hysterisch dat z`n ma dan werd.
pi_82191363
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:04 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Dit zou ik een veel interessanter onderwerp vinden in relatie tot jullie beslissing om geen kinderen te willen krijgen. Feitelijk wordt je immers stiefmoeder als je vriend hiervoor kiest op termijn en jullie gaan trouwen.
Hij word dan alleen spermadonor. Hij gaat geen vader zijn voor dat kind. Wettelijk is dat kind gewoon van die ander. En trouwen zal niet gebeuren, vinden we niet nodig.
pi_82191560
klinkt wel knus
pi_82193153
Hear!
pi_82193986
Waarom staat dit topic in OUD?
pi_82200222
dat was een grapje lady-wrb, dacht dat dat wel duidelijk was bij de rest van de onzin;)
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:21:43 #209
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_82208652
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:16 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Als iedereen in het gezin meehelpt in het huishouden dat is normaal ja, maar als er 1 is die ALLES doet omdat de rest er te beroerd voor is vind ik niet normaal. M`n vriend is blij ook dat hij daar weg is. Want op het laatst was het zo erg dat z`n moeder hem wilde verplichten om haar `s avonds telkens maar koffie en wat te eten naar boven te brengen (zij ligt om 18u al in bed wegens reuma) terwijl er nog 3 anderen in huis zijn. Maar aan hun werd niks gevraagd. Op een gegeven moment begon m`n vriend het ook gewoon te negeren, en hysterisch dat z`n ma dan werd.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 2 juni 2010 @ 00:42:43 #210
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82219685
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:08 schreef Grunsfan het volgende:
Zal ik dan maar even chargeren als je echt niet begrijpt wat ik bedoel??
Dat 'dat soort mensen" al vanaf hun 18e huisje, boompje beestje hebben en zich niet kunnen voorstellen dat er dus ook mensen zijn die hun partner niet op hun 16e uit de dorpskroeg halen, of dat er mensen zijn die studeren tot een jaar of 25 ipv met 17 van school gaan, gaan werken, gaan samenwonen en als hoogtepunt van het jaar een weekje Center Parcs doen. Mensen die van SBS6 houden en hun kinderen Shania noemen.

Mensen dus die op hun 20e al een zo burgerlijk/volwassen leven leiden, dat 30/35 voor hen stok- en stokoud is.

Zo goed?
ah, je bedoeld mij dus.

Ik leerde op mijn 17de mijn man kennen, was 19 toen we gingen samenwonen en 23 toen ik zwanger was van onze eerste.

Alleen hou ik niet van SBS en hou ik ook niet van kampnamen...

Maar, daarintegen ben ik wel op mijn 25ste zelfstandige geworden, heb ik er nog een studie tegenaan gegooid en ben nu 29jaar en voel me piepjong.

Hmm, eigenlijk is je post best generaliserend, maar dat zal je vast wel al verteld zijn, heb namelijk nog niet verder gelezen.

Als je aan kinderen begint is je leven niet ineens over, het is gewoon anders.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_82219765
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:08 schreef Grunsfan het volgende:
Zal ik dan maar even chargeren als je echt niet begrijpt wat ik bedoel??
Dat 'dat soort mensen" al vanaf hun 18e huisje, boompje beestje hebben en zich niet kunnen voorstellen dat er dus ook mensen zijn die hun partner niet op hun 16e uit de dorpskroeg halen, of dat er mensen zijn die studeren tot een jaar of 25 ipv met 17 van school gaan, gaan werken, gaan samenwonen en als hoogtepunt van het jaar een weekje Center Parcs doen. Mensen die van SBS6 houden en hun kinderen Shania noemen.

Mensen dus die op hun 20e al een zo burgerlijk/volwassen leven leiden, dat 30/35 voor hen stok- en stokoud is.

Zo goed?
Van die mensen die hun levensstijl aan je opdringen. Jek.
  woensdag 2 juni 2010 @ 00:48:18 #212
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82219846
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:39 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, herkenbaar! 06-4949 idd. Of 06-4654. Wij deden het altijd vanuit de telefooncel. Daar moest je dan eerst een kwartje instoppen en die kreeg je na het gesprek terug. We spraken regelmatig af op stations, maar één keer op de camping waar we vandaan belden. En hij kwam nog ook. Ik scheet zeven kleuren stront.
whahaha, heel herkenbaar.

Overigens kan ik best begrijpen dat iemand geen kinderen wil hebben, ik vind kinderen van een ander ook niet altijd even leuk, die van mezelf ook niet overigens.

Maar wat ik wel raar vind is dat als iemand geen kinderen wil er van overtuigd is dat je met kinderen geen leven hebt en het dus raar vinden dat vele ouders dat niet zo ervaren.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_82221615
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 00:48 schreef snakelady het volgende:

Maar wat ik wel raar vind is dat als iemand geen kinderen wil er van overtuigd is dat je met kinderen geen leven hebt en het dus raar vinden dat vele ouders dat niet zo ervaren.

Inderdaad. En je hebt wél een leven, alleen het is een ander leven.
pi_82222576
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 00:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

.

Hmm, eigenlijk is je post best generaliserend, maar dat zal je vast wel al verteld zijn, heb namelijk nog niet verder gelezen.

Als je aan kinderen begint is je leven niet ineens over, het is gewoon anders.
Je bent ook nog piepjong met 29!

Ik weet dat ik generaliseer hoor, dat staat er ook . Maar het ging er om dat iemand zei dat ze niet tegen mensen kon die zich op hun 35e nog gedragen als twintigers, en dat kinderen krijgen boven de 30 echt het meest belachelijke is wat ze zich voor kon stellen. Aangezien ik me door beide beweringen aangesproken voel dacht ik, ik ga er even tegenin
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:02:43 #215
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82222869
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 08:50 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

Ik weet dat ik generaliseer hoor, dat staat er ook . Maar het ging er om dat iemand zei dat ze niet tegen mensen kon die zich op hun 35e nog gedragen als twintigers, en dat kinderen krijgen boven de 30 echt het meest belachelijke is wat ze zich voor kon stellen. Aangezien ik me door beide beweringen aangesproken voel dacht ik, ik ga er even tegenin

Snap ik ook wel, maar wat iemand eerder al schreef, leeftijd maakt geen goede ouder, wel hoe je je kind opvoed.
Ik ken een moeder die op haar 18de voor het eerst moeder is geworden en het geweldig doet en iemand die op haar 41ste haar kindje kreen en die het ook geweldig doet.
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:11:52 #216
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_82223099
edit : verkeerd topic
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:15:37 #217
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_82223195
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 08:50 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd, iig ik voel me aangesproken.
Omdat ik heb gezegt dat ik er inderdaad niet tegen kon dat mensen in de 30 nog doen alsof ze 18 zijn.
Zag laatst een verhaal in een tijdschrift over een moeder met een kindje van 1 en de moeder was 64.
Toen zat ik wel even zo
Maar als iemand zich nog geroepen voel om op haar 45ste zwanger te worden who cares.
pi_82223632
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:15 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd, iig ik voel me aangesproken.
Omdat ik heb gezegt dat ik er inderdaad niet tegen kon dat mensen in de 30 nog doen alsof ze 18 zijn.
Zag laatst een verhaal in een tijdschrift over een moeder met een kindje van 1 en de moeder was 64.
Toen zat ik wel even zo
Maar als iemand zich nog geroepen voel om op haar 45ste zwanger te worden who cares.
Mag dat in Nederland, dat ze op zo'n hoge leeftijd (60+) je nog helpen zwanger te worden? Je bent dan al lang en breed in de overgang natuurlijk.
41 Vind ik best nog wel kunnen eigenlijk, zolang je nog niet in de overgang bent. Vrouwen kregen vroeger ook op latere leeftijd nog kinderen hoor.

Mijn overgrootmoeder is bv vanaf haar 20ste tot haar 43ste elk jaar wel zwanger geweest.
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:35:22 #219
45621 Suzanna
Mama van...
pi_82223713
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:32 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]
Mijn overgrootmoeder is bv vanaf haar 20ste tot haar 43ste elk jaar wel zwanger geweest.
Ik denk niet dat ze daar erg gelukkig van werd...
pi_82223757
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:35 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze daar erg gelukkig van werd...
Daar gaat het toch niet om?

Maar zo raar en onnatuurlijk is het niet als een vrouw nog na haar 40ste een kind krijgt. Vroeger was dat vrij normaal.
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:39:37 #221
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_82223810
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om?

Maar zo raar en onnatuurlijk is het niet als een vrouw nog na haar 40ste een kind krijgt. Vroeger was dat vrij normaal.
Tegenwoordig maakt men nu eenmaal een hoop heisa over wat zogenaamd goed is voor kinderen

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 02-06-2010 11:59:43 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:41:31 #222
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_82223863
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:32 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mag dat in Nederland, dat ze op zo'n hoge leeftijd (60+) je nog helpen zwanger te worden? Je bent dan al lang en breed in de overgang natuurlijk.
41 Vind ik best nog wel kunnen eigenlijk, zolang je nog niet in de overgang bent. Vrouwen kregen vroeger ook op latere leeftijd nog kinderen hoor.

Ik geloof niet dat de vrouw uit NL komt. Het was in iig zo dat de vrouw speciaal naar Italië geweest is voor de behandeling & had gelogen over haar leeftijd.
pi_82238842
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik geloof niet dat de vrouw uit NL komt. Het was in iig zo dat de vrouw speciaal naar Italië geweest is voor de behandeling & had gelogen over haar leeftijd.
Nou....

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:18 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Hij word dan alleen spermadonor. Hij gaat geen vader zijn voor dat kind. Wettelijk is dat kind gewoon van die ander. En trouwen zal niet gebeuren, vinden we niet nodig.
Ah, je bekijkt het praktisch. Tja, kan je doen. In de praktijk komen er echter gevoelens bij, zeker als je vriend zijn zoon/dochter voor het eerst ziet. Het lijkt me niet dat je dit soort gevoelens kan uitschakelen en je praat er nu over alsof het een eenvoudige beslissing is terwijl het iets is wat jullie hele leven overhoop kan gooien.

Toen ik jouw leeftijd had wilde ik ook nooit trouwen en ook helemaal geen kinderen. Maar dat hebben meer mensen je al verteld. Je moet in iedergeval nooit nooit zeggen. Je kan veranderen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:07:38 #224
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_82240299
Bekentenis, dwars door het topic, maar wel on-topic.
Ik heb onlangs echt de beslissing genomen; ik wil geen kinderen. In mijn situatie is het gewoon ondenkbaar dat het goed zal gaan; voor het kind en voor mijzelf.
De hele sterilisatie/anti-conceptie etc. procedures laten we nog, even ''voor wat het is''. Het is emotioneel best zwaar geweest, de beslissing.
Het staat nu op papier. En ook, dat als ik zegmaar een vriend heb/krijg, dat er anderen zijn die mogen beslissen over anti-conceptie; stel je voor dat ik door de verliefdheid niet meer helder denk.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_82244083
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:37 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Zijn er hier meer mensen op fok die er net als m`n vriend en ik bewust voor kiezen om geen kinderen te krijgen?

Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_82245545
Oxymoron...mooi mens

Soms heb je niet echt te kiezen, is de keuze al voor je gemaakt.
Respect zo open je over alles schrijft. Ik leer ervan.
pi_82245690
Zelf heb ik er twee.
Herken heel erg het van Leonieke dat je er ook altijd over moet praten. Dat wil ik ook niet.
Ik ben meer dan moeder van. En tegelijk is dat wel mijn grootste taak, moeder zijn.
Ik kan me goed voorstellen dat een leven zonder kinderen vrijer is.
Ook heerlijk merk ik nu ze de deur uit zijn.
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:55:17 #228
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_82257175
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:04 schreef -sabine- het volgende:
Oxymoron...mooi mens

Soms heb je niet echt te kiezen, is de keuze al voor je gemaakt.
Respect zo open je over alles schrijft. Ik leer ervan.
Bedankt!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  donderdag 3 juni 2010 @ 19:31:01 #229
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82296360
Oxy, ik vind je weer erg stoer, dat je deze beslissing hebt genomen. Dat vind ik zo dapper, mensen die durven toegeven dat het opvoeden van kinderen niet gaat en dan zowel zichzelf als het niet-bestaande kind beschermen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 21:01:16 #230
5428 crew  miss_sly
pi_82300772
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef Oxymoron het volgende:
Bekentenis, dwars door het topic, maar wel on-topic.
Ik heb onlangs echt de beslissing genomen; ik wil geen kinderen. In mijn situatie is het gewoon ondenkbaar dat het goed zal gaan; voor het kind en voor mijzelf.
De hele sterilisatie/anti-conceptie etc. procedures laten we nog, even ''voor wat het is''. Het is emotioneel best zwaar geweest, de beslissing.
Het staat nu op papier. En ook, dat als ik zegmaar een vriend heb/krijg, dat er anderen zijn die mogen beslissen over anti-conceptie; stel je voor dat ik door de verliefdheid niet meer helder denk.
Oxy, wat vind ik dat dapper van je. Wat zal dat moeilijk zijn geweest.
Maar ik neem mijn denkbeeldige petje voor je af!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:32:13 #231
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_82302649
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef miss_sly het volgende:
Oxy, wat vind ik dat dapper van je. Wat zal dat moeilijk zijn geweest.
Maar ik neem mijn denkbeeldige petje voor je af!
Wat ben ik blij met de reacties die ik hier krijg. Het zetten van een handtekening is 1 ding; de aanloop en de verwerking van de beslissing, is veel heftiger. Echt veel heftiger, dan ik kan vangen in woorden. Zelfs een gedicht erover, heb ik nog niet. Wel lees ik dan het gedicht ''Mama-alleen'' wel eens na:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wil dan ook voorkomen dat het zal gaan, of iets in die trant. (Die documentaireserie is best interessant, trouwens!)
Het is zwaar, zo´n beslissing, maar niet slecht, dat zeker niet. Maar het zo bewust aflsuiten van een toekomst - een toekomst die al op veel vlakken bepaald is door dingen die ik zelf, niet gekozen heb, zegmaar - dat is best apart. Sorry maar ik kan het niet duidelijker maken dan dit.
pi_82303127
Oxy, wat een aangrijpend gedicht. Ik snap nu nog een beetje beter hoe ongelooflijk zwaar het voor je moet zijn. En zo onwerkelijk om te beseffen dat je iemand mist die je nooit hebt gekend. Vooral dit stukje deed me slikken:

Je bent er - maar je bent
niet hier in mijn armen
Al zovaak heb ik jou bedacht
hoe je zou zijn
en hoe je lacht

Wat een onwijs moedige en onbaatzuchtige beslissing. Ik heb bewondering voor je.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 03-06-2010 21:57:42 ]
pi_108858505
Schop!
pi_108858525
Waarom?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:06:36 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108858720
Goeie vraag idd! Waarom precies? Heb je nog iets bijzonders toe te voegen?
Want verder komt dit onderwerp gemiddeld een keer of 5 op FOK langs, hierin OUD, in GC of in R&P, dus of een schopje nou echt nodig is... ;)
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 maart 2012 @ 12:20:10 #236
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108859108
Misschien heeft ze groots nieuws... een sterilisatie ofzo
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_108860825
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:20 schreef Sjeen het volgende:
Misschien heeft ze groots nieuws... een sterilisatie ofzo
of ze is zwanger :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108861961
:D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108862192
Of d'r vriend is weer bij zijn ouders gaan wonen :D
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:24:39 #240
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108863021
of hij wil toch contact met zijn kind?
pi_108863196
De spanning stijgt :')
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:52:28 #242
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108863850
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2010 17:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik zeg, laat je preventief steriliseren en je man/vriend ook. Dan verklein je die kans tot heel klein.
Dan wacht ik het topic wel af waarin je eierstokken gaan rammelen en je spijt krijgt
Oh ze wilt geen kinderen zegt ze...

NOU DAAR KOMT ZE WEL OP TERUG HOOR :(

God wat vreselijk kortzichtig! :r
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 maart 2012 @ 14:54:42 #243
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108863922
quote:
13s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:52 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Oh ze wilt geen kinderen zegt ze...

NOU DAAR KOMT ZE WEL OP TERUG HOOR :(

God wat vreselijk kortzichtig! :r
Stttt... wie weet komt ze dat nou net met hangende pootjes melden, weet jij veel...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 8 maart 2012 @ 15:47:46 #244
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108865711
Blijkbaar alleen maar zin ergens tegenaan te schoppen ;(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:01:27 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_108870563
Ik heb de cola maar weer in de koelkast gezet :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_108888192
Wat een dom topic in dit forum zeg. Dit is bijna hetzelfde om een topic te posten in het Vraag&Aanbod forum: ''Is er iemand hier die niets vraagt en niets aanbiedt?" :')
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:36:17 #247
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108888366
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:54 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Stttt... wie weet komt ze dat nou net met hangende pootjes melden, weet jij veel...
Zou erg jammer zijn, het begint met hangende pootjes en voor je het weet hangt alles ;(
pi_108894038
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2010 16:37 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Zijn er hier meer mensen op fok die er net als m`n vriend en ik bewust voor kiezen om geen kinderen te krijgen?
ongetwijfeld, jouw vriend en jij zullen echt niet uniek zijn. Waarom wil je het weten?
pi_108894055
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:31 schreef Shreyas het volgende:
Wat een dom topic in dit forum zeg. Dit is bijna hetzelfde om een topic te posten in het Vraag&Aanbod forum: ''Is er iemand hier die niets vraagt en niets aanbiedt?" :')
Ja of in Travel: "Is er hier iemand die net als ik bewust niet op reis gaat?"
pi_108894339
Ik vind trouwens dat mensen die bewust geen kinderen nemen extra belasting zouden moeten betalen ter compensatie van al het geld dat de schatkist mis gaat lopen omdat er nooit nageslacht zal komen.

Ik zie bijvoorbeeld niet in waarom mijn dochter de AOW van TS moet gaan betalen terwijl TS zelf geen kinderen heeft.
pi_108894375
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:00 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Schop!
WHY KICK????
pi_108894498
TS is een sms sexservice aan het opzetten:

Donaties vragen voor website
pi_108894541
TS is haar schulden aan het afbetalen (met een lening):

Schulden afbetalen met lening. Via welke kredietverstrekker kan dat?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2012 09:29:35 ]
pi_108894568
TS wil sexcontact via internet:

Ervaring met Red Message / Hotties?
pi_108894586
TS zoekt thuiswerk:

Betrouwbare thuiswerkcentrale
pi_108894609
TS probeert af te vallen met allerlei rare dieetpillenmeuk:

Afvallen met multaben maaltijdvervangers
pi_108894642
TS heeft belachelijk dikke tieten:

A bra / Comfortisse Bra. Wie heeft ze geprobeerd?
pi_108894670
Al met al lijkt het me eigenlijk een prima idee dat TS geen kinderen neemt! ^O^
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:58:19 #260
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_108895457
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:33 schreef Nielsch het volgende:
Al met al lijkt het me eigenlijk een prima idee dat TS geen kinderen neemt! ^O^
:D ^O^
  Redactie Frontpage vrijdag 9 maart 2012 @ 10:56:56 #261
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_108897648
Nielsch you've just made my day :)

Die zaadsite van haar had ik al gespot. Idd lijkt de wereld beter af zonder reproductie van TS.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_108914042
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:56 schreef JeMoeder het volgende:
Nielsch you've just made my day :)

Graag gedaan!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:12:03 #263
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108914120
:o _O- die linkjes
Be happy with the little things in life
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:14:31 #264
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108914208
:D
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:47:10 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108915420
:D Nielsch! _O_ Prachtige topicwending!
  Jubileum moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 20:29:34 #266
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_108917631
_O- Nielsch :D :'( :D
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 12 maart 2012 @ 22:20:54 #267
211793 PiercedGal
Groetjes Mij!!
pi_109031911
haha geweldig!
mee eens, ts en kinderen nee geen goede combi, verstandige keus van haar ~O>
Herriner je gisteren..
Droom van morgen...
Maar leef vandaag !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties