Dus niet, ben bezig een dienst op te zetten waar mannen kunnen mailen/smsen met vrouwen. Zijn wel fictieve profielen maar er zijn mannen die er veel geld voor betalen. Heb zelf het soort werk ook al gedaan maar dan voor een bestaande site, nu wil ik m`n eigen dienst opzetten.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:11 schreef Skv het volgende:
En het zijn geen donaties voor een website, maar om schulden mee af te betalen blijkbaar.!
Schulden afbetalen met lening. Via welke kredietverstrekker kan dat?
Oh nu herken ik je weerquote:Op maandag 27 februari 2012 10:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dus niet, ben bezig een dienst op te zetten waar mannen kunnen mailen/smsen met vrouwen. Zijn wel fictieve profielen maar er zijn mannen die er veel geld voor betalen. Heb zelf het soort werk ook al gedaan maar dan voor een bestaande site, nu wil ik m`n eigen dienst opzetten.
Zijn er serieus nog mensen die betalen voor dat soort onzin?quote:Op maandag 27 februari 2012 10:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dus niet, ben bezig een dienst op te zetten waar mannen kunnen mailen/smsen met vrouwen. Zijn wel fictieve profielen maar er zijn mannen die er veel geld voor betalen. Heb zelf het soort werk ook al gedaan maar dan voor een bestaande site, nu wil ik m`n eigen dienst opzetten.
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Heeft niks met oplichten te maken. Op de website wordt netjes vermeld dat het om fictieve profielen gaat namelijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh nu herken ik je weerOplichtster
![]()
En ja, het is toegestaan maar wtf
En dan betalen mannen nog?! Mag ik komen werken bij jou?quote:Op maandag 27 februari 2012 10:15 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Heeft niks met oplichten te maken. Op de website wordt netjes vermeld dat het om fictieve profielen gaat namelijk.
Jazeker, via de site waar ik eerst voor werkte verdiende ik zo`n 300euro per maand. Maar de webmaster verdiende er veel meer mee, vandaar dus dat ik liever een eigen dienst begin.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen die betalen voor dat soort onzin?
en vervolgens de belastingdienst eens langs komt...quote:Op maandag 27 februari 2012 10:22 schreef Skv het volgende:
Ach ja, met lbo-zwakstroom lijkt het kopiëren van een concept ontzettend eenvoudig. Totdat de website gestart, er geen hond komt door gebrek aan marketing en er geen financiële administratie bijgehouden wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |