abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108453522
Zijn er sites waar ik advertenties mag plaatsen met de vraag of mensen geld willen doneren voor mijn website?
pi_108453630
Geld vragen?

En ja, overal op het internet kan dat.
Zolang jij maar advertentieruimte inkoopt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_108454083
Ben je nou nog bezig met die onzin? :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_108454104
En het zijn geen donaties voor een website, maar om schulden mee af te betalen blijkbaar.
:')!
Schulden afbetalen met lening. Via welke kredietverstrekker kan dat?
pi_108454173
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:11 schreef Skv het volgende:
En het zijn geen donaties voor een website, maar om schulden mee af te betalen blijkbaar.
:')!
Schulden afbetalen met lening. Via welke kredietverstrekker kan dat?
Dus niet, ben bezig een dienst op te zetten waar mannen kunnen mailen/smsen met vrouwen. Zijn wel fictieve profielen maar er zijn mannen die er veel geld voor betalen. Heb zelf het soort werk ook al gedaan maar dan voor een bestaande site, nu wil ik m`n eigen dienst opzetten.
pi_108454188
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Dus niet, ben bezig een dienst op te zetten waar mannen kunnen mailen/smsen met vrouwen. Zijn wel fictieve profielen maar er zijn mannen die er veel geld voor betalen. Heb zelf het soort werk ook al gedaan maar dan voor een bestaande site, nu wil ik m`n eigen dienst opzetten.
Oh nu herken ik je weer :') Oplichtster :r
En ja, het is toegestaan maar wtf :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_108454220
quote:

[..]

Zijn er serieus nog mensen die betalen voor dat soort onzin? :')
pi_108454222
quote:

[..]

:').
For great justice!
pi_108454230
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oh nu herken ik je weer :') Oplichtster :r
En ja, het is toegestaan maar wtf :r
Heeft niks met oplichten te maken. Op de website wordt netjes vermeld dat het om fictieve profielen gaat namelijk.
pi_108454254
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:15 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Heeft niks met oplichten te maken. Op de website wordt netjes vermeld dat het om fictieve profielen gaat namelijk.
En dan betalen mannen nog?! Mag ik komen werken bij jou?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_108454265
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:15 schreef Skv het volgende:

[..]

Zijn er serieus nog mensen die betalen voor dat soort onzin? :')
Jazeker, via de site waar ik eerst voor werkte verdiende ik zo`n 300euro per maand. Maar de webmaster verdiende er veel meer mee, vandaar dus dat ik liever een eigen dienst begin.
pi_108454359
Veel succes, toch denk je er te makkelijk over, jij denkt dat die mannen die nu allemaal vast zitten aan een fantasie die laten varen voor een nieuwe oplichter? Je stapt in een markt waar je je niet in verdiept hebt want het enige wat jij weet is dat de webmaster veel meer verdiende dan jouw 300 euro per maand. Hoeveel meer precies? Hoeveel daarvan gaat er weer naar de belasting etc etc.

Nogmaals, veel succes.
pi_108454396
Ach ja, met lbo-zwakstroom lijkt het kopiëren van een concept ontzettend eenvoudig. Totdat de website gestart, er geen hond komt door gebrek aan marketing en er geen financiële administratie bijgehouden wordt. :')
  Redactie Frontpage maandag 27 februari 2012 @ 10:31:35 #14
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_108454657
Waarom moet dit twee keer gevraagd worden?

Maar succes met je zaadsite.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_108894526
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:22 schreef Skv het volgende:
Ach ja, met lbo-zwakstroom lijkt het kopiëren van een concept ontzettend eenvoudig. Totdat de website gestart, er geen hond komt door gebrek aan marketing en er geen financiële administratie bijgehouden wordt. :')
en vervolgens de belastingdienst eens langs komt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')