De bedoeling is de helft van de eerste maand wat ik met de website verdien uit te betalen aan degene die me financieel helpt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar eerst op een rijtje zetten wat je hun daarvoor terug kan geven
Je gaat geld uitgeven om geld te vragen...en wil je echt lenen of donaties?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:46 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Dus ik mag daar ook een advertentie voor op internet plaatsen?
Bedelen is wat anders, heb 50eu nodig voor de website en dat is voor mij een beetje veel in 1x. Dus zoek ik iemand die het wil betalen en diegene krijgt dan de helft van de eerste maandomzet ervoor terug.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Bedelen is wat anders, heb 50eu nodig voor de website en dat is voor mij een beetje veel in 1x. Dus zoek ik iemand die het wil betalen en diegene krijgt dan de helft van de eerste maandomzet ervoor terug.
Van de eerste maand? Als de boel nog maar net loopt? En als dat nou minder is dan men heeft betaald aan financiėle steun?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:46 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
De bedoeling is de helft van de eerste maand wat ik met de website verdien uit te betalen aan degene die me financieel helpt.
Prima. Ben wel benieuwd naar je business plan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Bedelen is wat anders, heb 50eu nodig voor de website en dat is voor mij een beetje veel in 1x. Dus zoek ik iemand die het wil betalen en diegene krijgt dan de helft van de eerste maandomzet ervoor terug.
En wie gaat jou vertellen dat dit niet mag dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Puik idee, daar trek je inderdaad wel geldschieters meequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:46 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
De bedoeling is de helft van de eerste maand wat ik met de website verdien uit te betalen aan degene die me financieel helpt.
misschien is dit wat voor TSquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:49 schreef iwantpie het volgende:
[..]
Prima. Ben wel benieuwd naar je business plan.
Maandomzet of maandwinst?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |