Of vrouwen bij wie je niet kan zien of het mannen of vrouwen zijn.quote:
Ik zoek geen vent voor een date, ben een smsdienst gestart om wat geld mee bij te verdienen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:26 schreef RanTheMan het volgende:
maar TS ga gewoon lekker naar night fever in winschoten, das praktisch om de hoek
vanuit de thuiswinkel organisatie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:27 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik zoek geen vent voor een date, ben een smsdienst gestart om wat geld mee bij te verdienen.
Ik kan geen ander thuiswerk vinden dus vandaar dat ik die dienst ben begonnenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
vanuit de thuiswinkel organisatie?
Ligt er maar net aan waar de man het over wil hebben dus dat kan van alles zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:36 schreef RanTheMan het volgende:
Maar TS ff serieus, waar ga je precies over sms-en dan?
cool, dus eigenlijk als ik je iets wil vragen moet ik je een sms sturen ipv hier te reageren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:37 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar de man het over wil hebben dus dat kan van alles zijn
Profielen promoten op sites is de manier om "klanten" te trekkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
cool, dus eigenlijk als ik je iets wil vragen moet ik je een sms sturen ipv hier te reageren?
Maar heb je al interessante gesprekspartners?
De grote vraag die ik nog wel heb, hoe komen die "mannen" bij jou terecht?
Aha, succes met spammen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:46 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Profielen promoten op sites is de manier om "klanten" te trekken
Ik krijg niksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik vroeg niet om een link in mijn PM
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik krijg niksZe wil me niet smsen
Typ aan in dit topicquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik krijg niksZe wil me niet smsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |