Of vrouwen bij wie je niet kan zien of het mannen of vrouwen zijn.quote:
Ik zoek geen vent voor een date, ben een smsdienst gestart om wat geld mee bij te verdienen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:26 schreef RanTheMan het volgende:
maar TS ga gewoon lekker naar night fever in winschoten, das praktisch om de hoek
vanuit de thuiswinkel organisatie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:27 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik zoek geen vent voor een date, ben een smsdienst gestart om wat geld mee bij te verdienen.
Ik kan geen ander thuiswerk vinden dus vandaar dat ik die dienst ben begonnenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
vanuit de thuiswinkel organisatie?
Ligt er maar net aan waar de man het over wil hebben dus dat kan van alles zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:36 schreef RanTheMan het volgende:
Maar TS ff serieus, waar ga je precies over sms-en dan?
cool, dus eigenlijk als ik je iets wil vragen moet ik je een sms sturen ipv hier te reageren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:37 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar de man het over wil hebben dus dat kan van alles zijn
Profielen promoten op sites is de manier om "klanten" te trekkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
cool, dus eigenlijk als ik je iets wil vragen moet ik je een sms sturen ipv hier te reageren?
Maar heb je al interessante gesprekspartners?
De grote vraag die ik nog wel heb, hoe komen die "mannen" bij jou terecht?
Aha, succes met spammen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:46 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Profielen promoten op sites is de manier om "klanten" te trekken
Ik krijg niksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik vroeg niet om een link in mijn PM
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik krijg niksZe wil me niet smsen
Typ aan in dit topicquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik krijg niksZe wil me niet smsen
Alleen sms en mailquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:05 schreef eleusis het volgende:
Doe je ook cammen, want dat smsen is natuurlijk niks aan
maar je was toch 30kg afgevallen?quote:
Alsof alleen vrouwen dit doen. Meestal zijn het mannen die andere mannen oplichten op deze manier.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:23 schreef muhahaha het volgende:
Vrouwen die andere mensen oplichten(ja dit schaar ik daaronder)
Mannen denken toch met hun penis? De wat kleiner geschapen mannen zullen dus niet zoveel denkvermogen hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Geld betalen om een geil sms'je te ontvangen, zijn er nou echt mannen die dat doen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ah je wil dus geld verdienen door wanhopige mannen jou dure smsjes te laten sturen? Moet je daar vrouw voor zijn?Ik kan wel wat geld gebruiken en als t toch min of meer anoniem is...
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:02 schreef eleusis het volgende:
[..]Wordt ook door mannen gedaan. Een vriend van me heeft bij zo'n belbedrijf gewerkt op de chat.
Weet ik eigenlijk niet, maar voor een studentenbaantje wel goed denk ik. Het hing er vanaf hoe veel berichten je kreeg. Hij moest iets van 25 identiteiten aanmaken en daamee mensen zo lang mogelijk aan de praat houden, altijd het vooruitzicht van een afspraakje voorhouden en dan nooit een afspraak maken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]geniaal, verdient dat een beetje dan?
Dit is gewoon pure oplichting toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar voor een studentenbaantje wel goed denk ik. Het hing er vanaf hoe veel berichten je kreeg. Hij moest iets van 25 identiteiten aanmaken en daamee mensen zo lang mogelijk aan de praat houden, altijd het vooruitzicht van een afspraakje voorhouden en dan nooit een afspraak maken.
Misleidingquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:28 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Dit is gewoon pure oplichting toch?
Goeie kick, hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:26 schreef 0108daniel het volgende:
Redmessage is er al mee gestopt XD
Volgens mij zijn er nu ook geen aanbieders meer.
Je wilt toch al kansloze mannen veel geld uit dr zak kloppen waar jij maar een heel klein deel van krijgt en wetende dat die mannen hopeloos zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:27 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik zoek geen vent voor een date, ben een smsdienst gestart om wat geld mee bij te verdienen.
Ik geef juist deze vrouwen groot gelijk als die mannen zo achterlijk zijn, iedereen met een IQ boven de 60 weet toch dat dit fictieve profielen zijn en fysieke afspraken zijn niet mogelijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:24 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Je wilt toch al kansloze mannen veel geld uit dr zak kloppen waar jij maar een heel klein deel van krijgt en wetende dat die mannen hopeloos zijn.
Sorry, maar ik vind je walgelijkNog lager dan laag.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |