quote:Op zondag 30 mei 2010 13:52 schreef Faithfulness het volgende:
Wat leuk! Gefeliciteerd! Ik kom lekker volgen!
Die zal ik zeker plaatsen, maar dat zal niet binnenkort zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 13:54 schreef ThisHierKEIGezellig het volgende:
Prachtig topic. plaats je ook binnekort de foto;'s als het klaar is
haha nee dat zal. ik kom over n jaar terug op dit topicquote:Op zondag 30 mei 2010 13:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die zal ik zeker plaatsen, maar dat zal niet binnenkort zijn
Tnxquote:Op zondag 30 mei 2010 13:57 schreef Soempie het volgende:
TM, wat een leuk huis!![]()
Gefeliciteerd en veel 'klusplezier'.
Dan hoop ik inderdaad wel wat foto's geplaatst te hebbenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:56 schreef ThisHierKEIGezellig het volgende:
[..]
haha nee dat zal. ik kom over n jaar terug op dit topic
Wat gaat er allemaal gebeuren aan verbouwing?quote:
Alle installaties en alle binnenwanden en plafonds gaan eruit, waarschijnlijk komt er ook een andere trap in.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat gaat er allemaal gebeuren aan verbouwing?
Dat scheelt.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Je kan beter vragen wat er niet moet gebeuren![]()
De vloeren zijn in principe nog goed en laat ik dus lekker liggen
Je houdt dus alleen de buitenmuren overquote:Op zondag 30 mei 2010 14:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Alle installaties en alle binnenwanden en plafonds gaan eruit, waarschijnlijk komt er ook een andere trap in.
Er moeten 4 nieuwe buitendeuren in en het kozijn van de dakkapel is aan vervanging toe.
Verder zit er nog overal enkel glas in, dus dat moet eigenlijk ook vervangen worden.
Je kan beter vragen wat er niet moet gebeuren![]()
De vloeren zijn in principe nog goed en laat ik dus lekker liggen
Zoveel mogelijk wel jaquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:55 schreef AnneX het volgende:
Lief huis en herkenbaar met alles op de to do lijst.
Hou je de schoorsteen ? ik denk het wel
En heb je rekening gehouden met geluidsisolatie boven én beneden aan de kant van de buren en energie isolatie aan de buitenmuur? ja
Alleen de bakstenen stucen is niet voldoende vrees ik. nee
Vandaar eerst volledig strippen en dan hopen dat het allemaal meevalt, want het ziet er tot nu toe niet slecht uitquote:Op zondag 30 mei 2010 15:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Gefeliciteerd met je huis!
Niet gefeliciteerd met je vochtproblemen all over the place en andere mankementen aan zulks oud huis.
'wij' van de AKQ SC hebben al een paar keer gehad dat we dachten dat TS een huisje gekocht had, maar dan was het het topic van TwenteMeisjequote:Op maandag 31 mei 2010 15:33 schreef Sulley02 het volgende:
Ik dacht dat dit een topic was van TwenteMeisje
Maar niet dus, evengoed leuk om te volgen in lurkmodus
Nee, niet een nieuw huis, ik dacht gewoon dat ik jouw topic opende, totdat ik zag dat het wat anders was...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:54 schreef twentemeisje het volgende:ik vroeg me ook al af of er mensen zouden zijn die dachten dat ik alweer een nieuw huis aan het verbouwen was
.
Ja ik vroeg me al af of je toestemming had gegeven voor het gebruik van TM..quote:Op maandag 31 mei 2010 15:54 schreef twentemeisje het volgende:ik vroeg me ook al af of er mensen zouden zijn die dachten dat ik alweer een nieuw huis aan het verbouwen was
.
Veel succes met het opknappen van je leuke huis TM2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |