quote:Op zondag 30 mei 2010 15:55 schreef AnneX het volgende:
Lief huis en herkenbaar met alles op de to do lijst.
Hou je de schoorsteen ? ik denk het wel
En heb je rekening gehouden met geluidsisolatie boven én beneden aan de kant van de buren en energie isolatie aan de buitenmuur? ja
Alleen de bakstenen stucen is niet voldoende vrees ik. nee
Vandaar eerst volledig strippen en dan hopen dat het allemaal meevalt, want het ziet er tot nu toe niet slecht uitquote:Op zondag 30 mei 2010 15:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Gefeliciteerd met je huis!
Niet gefeliciteerd met je vochtproblemen all over the place en andere mankementen aan zulks oud huis.
'wij' van de AKQ SC hebben al een paar keer gehad dat we dachten dat TS een huisje gekocht had, maar dan was het het topic van TwenteMeisjequote:Op maandag 31 mei 2010 15:33 schreef Sulley02 het volgende:
Ik dacht dat dit een topic was van TwenteMeisje
Maar niet dus, evengoed leuk om te volgen in lurkmodus
Nee, niet een nieuw huis, ik dacht gewoon dat ik jouw topic opende, totdat ik zag dat het wat anders was...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:54 schreef twentemeisje het volgende:ik vroeg me ook al af of er mensen zouden zijn die dachten dat ik alweer een nieuw huis aan het verbouwen was
.
Ja ik vroeg me al af of je toestemming had gegeven voor het gebruik van TM..quote:Op maandag 31 mei 2010 15:54 schreef twentemeisje het volgende:ik vroeg me ook al af of er mensen zouden zijn die dachten dat ik alweer een nieuw huis aan het verbouwen was
.
Veel succes met het opknappen van je leuke huis TM2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |