Oh jammer, ze deden ff een backstage optreden, wat een heerlijk bandje zegquote:
Morgen weer, 's avonds eet ie amper hoor, na 21.00 krijg je er echt niks meer in, en om half 10 10 uur slaapt ie ook helemaalquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:29 schreef Barbaaf het volgende:
Truste, stop die kleine kraai maar lekker vol
Thnxquote:
Ahw! Waarom moest je 'm wassen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:46 schreef senesta het volgende:
Ik heb Dodge vanmiddag nog moeten wassen en toen ik wilde proberen te drogen met een fohn schrok hij zo dat hij gewoon in mijn duim beet![]()
Maar goed, positief gezien heb ik nu weer 10 jaar bescherming tegen tetanus en weer een poosje een kuur tegen eventuele bacterieen die rondhuizen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:46 schreef senesta het volgende:
Ik heb Dodge vanmiddag nog moeten wassen en toen ik wilde proberen te drogen met een fohn schrok hij zo dat hij gewoon in mijn duim beet![]()
Maar goed, positief gezien heb ik nu weer 10 jaar bescherming tegen tetanus en weer een poosje een kuur tegen eventuele bacterieen die rondhuizen
We moeten morgen naar kittenshow en hij zag er netjes uit hoor, tot de kinderen de deur naar de (afgesloten) tuin heel lief voor de katten open deden er verder niet bij stilstaand dat het regenachtig was vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:56 schreef senesta het volgende:
[..]
We moeten morgen naar kittenshow en hij zag er netjes uit hoor, tot de kinderen de deur naar de (afgesloten) tuin heel lief voor de katten open deden er verder niet bij stilstaand dat het regenachtig was vandaag.
Ze zijn denk ik bij een kittenshow wel wat soepeler maar zelfs bij zwart/wit vallen moddervlekken op
Ik heb alleen ene pleister en ik vertel niets daar natuurlijk, Dodge doet verder alsof er noooooit iets gebeurd isquote:Op zondag 30 mei 2010 00:00 schreef Barbaaf het volgende:
Een kitten met moddervlekken en een eigenaar in het verband zouden het bij mij, als jurylid, weer wel goed doen
Thnx, ik ben me toch kei nerveus. Nu al bang dat ik de nageltjes niet goed geknipt heb of dat ze toch nog een vlo vinden terwijl hij een pipetje heeft gehad en zorgvuldig gecontroleerd is. Ik ben een muts met dit soort dingen hequote:
Thnxquote:Op zondag 30 mei 2010 00:04 schreef oh-oh het volgende:
Ouch Senes, dat klinkt niet lekker.
Succes met je show morgen!
Was ik ff net op tijd met mn fotospam net
Oeh oeh, have fun morgen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:56 schreef senesta het volgende:
[..]
We moeten morgen naar kittenshow en hij zag er netjes uit hoor, tot de kinderen de deur naar de (afgesloten) tuin heel lief voor de katten open deden er verder niet bij stilstaand dat het regenachtig was vandaag.
Ze zijn denk ik bij een kittenshow wel wat soepeler maar zelfs bij zwart/wit vallen moddervlekken op
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Thnx, ik ben me toch kei nerveus. Nu al bang dat ik de nageltjes niet goed geknipt heb of dat ze toch nog een vlo vinden terwijl hij een pipetje heeft gehad en zorgvuldig gecontroleerd is. Ik ben een muts met dit soort dingen he
Hoiquote:Op zondag 30 mei 2010 00:28 schreef Rallydame het volgende:
Succes en veel plezier morgen Senesta.
Willen we net namen gaan kiezen voor onze kittens gaat de (brandweer)pieper van vriendlief.
Zo schiet het nooit op...
Nog steeds in het toernooiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:45 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ben weer 'ns een potje aan het pokeren, tijd geleden
en eruitquote:
"bordeel de zure sloot"quote:Op zondag 30 mei 2010 00:50 schreef Barbaaf het volgende:
Noem ze naar de persoon of plaats die vriendlief nu aan het redden is
* Barbaaf slaps DeZwabber with an extraordinairy large Troutquote:
IRC is zooooo 2009quote:Op zondag 30 mei 2010 01:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
* Barbaaf slaps DeZwabber with an extraordinairy large Trout
en Monty Python is 1979 of zo, wat bedoel je?quote:
NI!quote:Op zondag 30 mei 2010 01:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
en Monty Python is 1979 of zo, wat bedoel je?
Dat denk je maarquote:Op zondag 30 mei 2010 02:01 schreef DeZwabber het volgende:
ik weet het, maar het is eigenlijk net te oud voor mij
ik bedoelde ook meer van het is van 87 ik ben van 89quote:Op zondag 30 mei 2010 02:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat denk je maar
Ik leerde pas de subtiliteiten van (any) shell waarderen na een flinke sessie Nethack
das zeker nog zwart wit footage of nietquote:Op zondag 30 mei 2010 02:08 schreef Barbaaf het volgende:
WhateverMotorhead on BBC met een jonge Lemmy
quote:Op zondag 30 mei 2010 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das zeker nog zwart wit footage of niet
Beetje wiskunde, beetje psychologie en af en toe je ballen op het hakblok leggenquote:Op zondag 30 mei 2010 02:55 schreef DeZwabber het volgende:
dat is echt iets wat ik nog nooit heb gedaan, poker
Ja! Ik ben echt benieuwdquote:Op zondag 30 mei 2010 11:41 schreef Lau. het volgende:
Mogguh! 't Is nog rustig hier!
Yay oshiro! Wat leuk
So truequote:Op zondag 30 mei 2010 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met Lodewijk. En rode katers zijn
Dankquote:Op zondag 30 mei 2010 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met Lodewijk. En rode katers zijn
noch ba!quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Waar is iedereen????
Kan ik mensen lokken met Hans filmpjes???
Hij kan heus wel goed zelf eten:
Uitgebreide yoga oefeningen in de plant net:
En dan toch weer eten komen vragen:
Ik heb m net toch maar weer buiten gezet, want ik ging net ff de was ophangen en toen ik terug kwam zaten Hans en Sjon samen op de salontafel, gewoon te zitten![]()
Hooligans
ja, trouwen op de tune van Jawsquote:Op zondag 30 mei 2010 17:02 schreef Enfermera het volgende:
Gaan Oh-oh en Zwabber trouwen, gezien de TT?![]()
[..]![]()
Vetttttquote:
XDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Oooooooooh noeeeeees!quote:
Goeie naamquote:Op zondag 30 mei 2010 17:24 schreef oshiro het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Maak kennis met... Lodewijk
Tags, soort zoekwoorden. Je kan er op klikken en dan ze je dus andere mensen die die tag ook gebruiken. Bijv. #tk2010 staat voor de tweede kamer verkiezingen van 2010.quote:
never!!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:41 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, dalijk ga je boeren op facebook![]()
Ooooooooooooh Triggerfinger is goehoed![]()
![]()
Ja ja, je zit nu al te Twitteren, dan zijn hyves en Facebook nog maar een piepklein stapje.quote:
geweldigquote:Op zondag 30 mei 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
Btw: beroemdste kat met twitter: http://twitter.com/sockington XD![]()
ik heb een hyves, maar het laatste wat daar op gebeurd is zijn verjaardagsfelicitaties van vorig jaar ofzo, had hem ooit alleen maar genomen omdat iedereen bleef vragen waarom ik geen hyves hadquote:Op zondag 30 mei 2010 17:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ja, je zit nu al te Twitteren, dan zijn hyves en Facebook nog maar een piepklein stapje.
Aaaaah Eric Corton mag nu meedoen met Triggerfinger en aangezien er nooit genoeg grijze mannen op een podium kunnen staan aldus de zanger, hebben ze hem meegebracht
Dat denk jij, maar met een twitter-account is het hek van de dam, dat snap je ook wel toch?quote:
Vind ik ookquote:
quote:
Net terug van Dunya festival hier. Heeeelemaal verzopenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Hallooooooo op deze regenachtige zondag
![]()
Ik ben ZO blij dat ik niet naar Pinkpop hoef vandaag
Je had ook thuis op tv Pinkpop kunnen kijken, gooi Cultura ff op, Kitty Daisy en Lewis zijn tha bombquote:Op zondag 30 mei 2010 18:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net terug van Dunya festival hier. Heeeelemaal verzopen
Pinkpop op tv is ook extragratisch en droogquote:Op zondag 30 mei 2010 18:37 schreef nokwanda het volgende:
Pinkpop is helemaal niet mijn ding en Dunya is gratis. Vorige week Music meeting was dan weer wel helemaal mijn ding en het was geweldig weer
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:37 schreef nokwanda het volgende:
Wie heeft er nou uiteindelijk X-Factor gewonnen?
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaap.
Maar ik heb niet gekeken![]()
Ik heb Pinkpop gekeken
quote:
hé bah, uitzending gemist misschien?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme, zo zuur zeg, zit ik de HELE dag Pinkpop te kijken, ga ik ff snel een rondje met de honden omdat de zon doorbreekt, wordt mn buuf geinterviewd door Giel op tv bij t optreden van Mika, ze belde net toen ik binnenkwam of ik dr gezien had, nou nee dus
Ja morgen pas.quote:
Het was heel erg leuk! Ik ga morgen even een samenvatting maken in een apart topic want ik ben nu echt helemaal gebroken. Dodge heeft een Uitmuntend 2 gekregen en werd tweede van drie zwart/witjes en hij kreeg een heel mooi rapportje. Hij was wel erg onder de indruk van alles hoor.quote:
jaja, van virgin, had je verteldquote:Op zondag 30 mei 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Woeiiiiiiii nu wel Sungrazer op Cultura24, de zanger is een oud collega van me
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:11 schreef draculettetje het volgende:
ik had het plan om even aanwezig te zijn vandaag, maar helaas loopt alles weer anders!
maar ik wil jullie de komende plaatjes niet onthouden
Vorige week een heel gezellig van Nokwanda en Nokmanda gehad die me meteen naast een heleboel kleertjes enzo het schilderij wat ik met de asielaktie bij haar had besteld hebben overhandigd, Nok is zo lief geweest daar meteen een geboorte schilderij van te maken.
Hier dus het resultaat:
het schilderij
[ afbeelding ]
met Ronja
[ afbeelding ]
en met beide (helaas een beetje donker)
[ afbeelding ]
En hoe gaat het nu met jou en de minidraak? (hihihi, haar een minidraak noemen. Het is zo'n relaxed kindje)quote:Op zondag 30 mei 2010 20:11 schreef draculettetje het volgende:
ik had het plan om even aanwezig te zijn vandaag, maar helaas loopt alles weer anders!
Vorige week een heel gezellig van Nokwanda en Nokmanda gehad die me meteen naast een heleboel kleertjes enzo het schilderij wat ik met de asielaktie bij haar had besteld hebben overhandigd, Nok is zo lief geweest daar meteen een geboorte schilderij van te maken.
Hier dus het resultaat:
het schilderij
[ afbeelding ]
met Ronja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar kwamen wij hier ook al snel achterquote:Op zondag 30 mei 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Hey mama draak![]()
Wat leuk, die laatste foto zeg![]()
Vindt Ronja de beeb lief???
* note to self, voortaan NIET meer alvast bord eten op tafel zetten en dan drinken gaan halen als de vogel binnen is *
Zo iets?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
* note to self, voortaan NIET meer alvast bord eten op tafel zetten en dan drinken gaan halen als de vogel binnen is *
Het draait GE-WEL-DIGquote:Op zondag 30 mei 2010 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
soon, komt er hier een Legend![]()
Android
Zwabber, 21.00 uur, X-Rated!!!!!!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar kwamen wij hier ook al snel achter
liep hij er doorheen of at hij er alleen maar van?
Hij rotzooide dr wat meequote:Op zondag 30 mei 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar kwamen wij hier ook al snel achter
liep hij er doorheen of at hij er alleen maar van?
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:11 schreef draculettetje het volgende:
Hier dus het resultaat:
het schilderij
[ afbeelding ]
met Ronja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooooh ik neem ook altijd cocosijs als ik bij de decadente ijssalon in de stad ijs haalquote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
net bij de locale ijsboer een ijsje gehaald
onder andere kokos ijs![]()
het is dan ook iemand met liefde voor het vak, hij gaat zelfs naar vakbeurzen in italie voor inspiratie en recepten![]()
het is dan ook superlekker
PM me dat adres eensquote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
het is dan ook iemand met liefde voor het vak, hij gaat zelfs naar vakbeurzen in italie voor inspiratie en recepten![]()
Kokos ijs is het lekkerstquote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
hij heeft het hier ook een paar keer gehad, het is inderdaad erg lekkerquote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kokos ijs is het lekkerst![]()
Net als drop ijs, maar dat kan ik echt nooit ergens vinden
Oh citroen vind ik dan weer niets (zuâh!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij heeft het hier ook een paar keer gehad, het is inderdaad erg lekker![]()
citroen is ook heerlijk![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Uhm ja, ik vond ze echt vreselijk, ik heb dat altijd echt een vreselijk rotbandje gevonden.
![]()
Ik vond niet veel goed, maar Triggerfinger was awesome, en Kitty, Daisy en Lewis![]()
En Skunk Anansi, jeugdsentiment ( en godskolere, dat lijf van Skin, hoe ziet die dr uit op dr 43e, das echt niet normaal meer zeg).
Yeasayer was een meevaller, en Dewolf is tamelijk geniaal
rammstein zenden ze volgens mij nooit uit op tv, tenminste, ik dacht dat ze altijd camera's weigerdenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waaaaat?![]()
Ik zat hier finaal uit m'n plaat te gaan, helemaal toen Jesus of Suburbia werd ingezet![]()
![]()
Van vandaag moet ik nog ff terug kijken...en Rammstein wil ik ook nog ff zien eiks.
Dat dusquote:Op zondag 30 mei 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rammstein zenden ze volgens mij nooit uit op tv, tenminste, ik dacht dat ze altijd camera's weigerden
Volgens mij heb ik daar wel es festivalbeelden van gezien; die gaan zooooo los op het podiumquote:Op zondag 30 mei 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rammstein zenden ze volgens mij nooit uit op tv, tenminste, ik dacht dat ze altijd camera's weigerden
Ssssssssssssssssht, pleasequote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
hij heeft ook wel eens "bounty" ijs, kokos ijs met stukjes chocola
Vroeger maakten ze echte Punkrock, maar de laatste jaren is het genre wel erg veranderd.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb het altijd echt een flutbandje gevonden, om van te janken.
"Punkrockers"
![]()
Rammstein is niet uitgezonden.
Geen toestemming gegeven.
Doen ze elke keer weer.
Ik heb ze wel een keer daar gezien, live zijn die wel lachen
ja ik heb ze toen in het gelredome gezien, dat was ook tof, dan zijn de effecten ook veel gaver dan overdagquote:Op zondag 30 mei 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar wel es festivalbeelden van gezien; die gaan zooooo los op het podium![]()
Editors was ook gaaf....en Caro Emerald
greenday is van punk rock naar pop-punk gegaanquote:Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vroeger maakten ze echte Punkrock, maar de laatste jaren is het genre wel erg veranderd.
De laatste 2 albums vind ik echt, vooral American Idiot.
Slash???quote:Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef Enfermera het volgende:
Ohh! Die band die nu speelt op ned 3 bij pinkpop!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Slash???
Jezus, Sjon had net zijn zoveelste bijna dood ervaring![]()
Hij lag op een bot te knagen, en ineens krijsen, stuipen, gillen, kokhalzen, totale paniek![]()
Dus ik m grijpen, beetje schudden, harder krijsen, meer kokhalzen, stikken, ogen bijna uit zn kop![]()
Naar de keuken gehold , met heel veel moeite een schep zout dr in gemikt.
En toen kotste ie een stuk bot uit wat er eigenlijk no way in had moeten passen![]()
![]()
Die hond is echt een gevaar voor zichzelf ....
volgende keer em alleen botten geven groter dan hemzelf dan maarquote:Op zondag 30 mei 2010 23:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Slash???
Hij lag op een bot te knagen, en ineens krijsen, stuipen, gillen, kokhalzen, totale paniek![]()
Dus ik m grijpen, beetje schudden, harder krijsen, meer kokhalzen, stikken, ogen bijna uit zn kop![]()
En toen kotste ie een stuk bot uit wat er eigenlijk no way in had moeten passen![]()
![]()
En het is niet al te ver wegquote:
Mijn god, hijs aan een dinobot bezig nu, dat ding IS groter dan hij zelf, maar daar bijt ie dat mega chunks vanaf, die kneus.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgende keer em alleen botten geven groter dan hemzelf dan maar
Middagquote:
Nee joh, die daarvoor. Gogol Bordel volgensmij, heten ze.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Slash???
![]()
Hijs alweer aan t spelenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
maar hij doet het nog prima, ogen weer terug in z'n kassen gepropt?
Gogol. die vreselijke zigeunerherrie, echt , niemand in t Pinkpop topic vond dr wat aanquote:Op zondag 30 mei 2010 23:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Middag
[..]
Nee joh, die daarvoor. Gogol Bordel volgensmij, heten ze.![]()
Ohno!![]()
![]()
Wat een hond.
Zou ie in een vorig leven blond zijn geweest?
Maar hij is wel lief?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs alweer aan t spelen![]()
Ik heb nog hartkloppingen![]()
Tip van de dag, laat je hond kotsen in je spoelbak in de keuken, kun je gelijk alles schoonspoelen en identificeren
Soms wel jaquote:
Lol, ik vind het grappigquote:Op zondag 30 mei 2010 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gogol. die vreselijke zigeunerherrie, echt , niemand in t Pinkpop topic vond dr wat aan![]()
Echt zo een bandje voor van dat biergooiend Rowwen Heze publiek
Cliché maar waar: iets waar je je goed in voelt!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En het is niet al te ver weg![]()
Zwab![]()
En nu vroeg naar bedje toe. Morgen vroeg op. Verder voorbereiden op mijn sollicitatiegesprek (iemand nog tips over de sociale kaart van den haag? ) en om 14 uur solliciteren. whiiiii, wat moet ik aaaaaaan?
Wat een sjaak.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Dewolf is echt super, zulke jonge gozertjes die zo spelen![]()
Dat ventje gooide van enthousiasme zijn gitaar in het publiek he![]()
Oh ja, op dit bot was ie aan het knagen, die eppo![]()
[ afbeelding ]
ik heb wel eens een filmpje gezien waarop een artiest zijn gitaar het publiek in gooide, en dat er alleen maar splinters van over bleven omdat iedereen er aan begon te trekkenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Dewolf is echt super, zulke jonge gozertjes die zo spelen![]()
Dat ventje gooide van enthousiasme zijn gitaar in het publiek he![]()
Oh ja, op dit bot was ie aan het knagen, die eppo![]()
[ afbeelding ]
Oh Jomanda, uhm, Florence, die gaf me toch een vreselijk slecht optreden, die zong echt valser dan ik
Ik wil dat ding nu dus ook wegflikkeren, ondanks dat Kees dr nog jaaaaaaaaren op had kunnen knagen.quote:
ik hoop dat jan smeets volgens jaar job cohen nog een keer uitnodigtquote:Op zondag 30 mei 2010 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou dat publiek staat rechtop te slapen, nog nooit zo een tam publiek gezien, ik hoop dat Jan Smeets het ook ziet
Die zijn gemiddeld al ruim 48 uur op, en goed in bier gemarineerd ondertussen.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou dat publiek staat rechtop te slapen, nog nooit zo een tam publiek gezien, ik hoop dat Jan Smeets het ook ziet
En nu ook de Prodigy, ook niet echt rock.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
Heer G gooit acuut de tv zachter.
"Jézus, wat een kutmuziek"
Maar hoe zit het eigenlijk, 'mag' het officieel op PinkPOP alleen rock zijn dan?
(Serieuze vraag, weet niet hoe het van oorsprong zit?)
Dan komen er toch vaak artiesten die echt weinig tot niets met 'rock' van doen hebben?
Jason Mraz enzo heeft er toch ook een keer gestaan?
Ik heb dr vaak genoeg drie dagen gestaan, en geloof me maar, dat ze op de laatste dag bij de hoofdacts normaal nog aardbevingen weten te jumpen, als t de moeite is hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zijn gemiddeld al ruim 48 uur op, en goed in bier gemarineerd ondertussen.
En het heet vast niet voor niets Pinkpopquote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
En nu ook de Prodigy, ook niet echt rock.
Ben ook wel beieuwd.
neh, rock niet per se, prodigy is ook geen rockmuziekquote:Op zondag 30 mei 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
Heer G gooit acuut de tv zachter.
"Jézus, wat een kutmuziek"
Maar hoe zit het eigenlijk, 'mag' het officieel op PinkPOP alleen rock zijn dan?
(Serieuze vraag, weet niet hoe het van oorsprong zit?)
Dan komen er toch vaak artiesten die echt weinig tot niets met 'rock' van doen hebben?
Jason Mraz enzo heeft er toch ook een keer gestaan?
Das een beetje vergane glorie, maar die show is wel lekker als afsuiter om ff op te feesten.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
En nu ook de Prodigy, ook niet echt rock.
Ben ook wel beieuwd.
Ik nog nooit, maar ik wil ooit nog een keer naar lowlands toe.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En het heet vast niet voor niets Pinkpop
Maar ik ben er maar één keertje zelf geweest, voor Dave Matthews.
Dat was wel tof
ja Dave Matthews is altijd leuk.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En het heet vast niet voor niets Pinkpop
Maar ik ben er maar één keertje zelf geweest, voor Dave Matthews.
Dat was wel tof
Ik vind ze nog steeds goed.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een beetje vergane glorie, maar die show is wel lekker als afsuiter om ff op te feesten.
Cortons met Triggerfinger was leuk
ik vond Invaders Must Die wel een leuk album, dus vergaan, nehquote:Op zondag 30 mei 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een beetje vergane glorie, maar die show is wel lekker als afsuiter om ff op te feesten.
Cortons met Triggerfinger was leuk
T is weer echt zo een geniaal Belgisch bandje.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind ze nog steeds goed.
En ik had inderdaad gehoord dat die Corton mee zou spelen.
Alleen niet gezien.
Ik heb t eerste album alleen maar.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vond Invaders Must Die wel een leuk album, dus vergaan, neh
En Firestarter. Geniaal.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb t eerste album alleen maar.
Smack My Bitch up is natuurlijk wel echt een klassieker
ja dat zekerquote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb t eerste album alleen maar.
Smack My Bitch up is natuurlijk wel echt een klassieker
Ik op plastic.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat zeker![]()
ik heb Invaders Must Die op vinyl
ja maar smack the bitch is net nog wat coolerquote:Op maandag 31 mei 2010 00:03 schreef JJH het volgende:
[..]
En Firestarter. Geniaal.
Invaders must Die gaat ook mee op vakantie, heerlijke plaat om 's nachts bij auto te rijden.
Ik vind Dave Matthews goed 'toegankelijk'quote:Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja Dave Matthews is altijd leuk.
En echt een geschikte band voor Pinkpop ook.
Ik heb ze ook een keer op Parkpop gezien.
mwah, tis tamelijke intelectuele rock geloof ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Dave Matthews goed 'toegankelijk'
Ook voor de niet-diehard-rockers zoals ik.
Ik vind van niet, maar dat zal vast komen omdat jij euhm, how shall i say it nicely, euhm. Ik nog een broekie ben.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja maar smack the bitch is net nog wat cooler
Die staan toch op t zelfde album of niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar dat zal vast komen omdat jij euhm, how shall i say it nicely, euhm. Ik nog een broekie ben.
Überhaupt, dat kapsel.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:05 schreef oh-oh het volgende:
Die gast heeft gewoon nog steeds t zelfde kapsel ook he
Whehe.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind die pop up info over de bands iedere keer zo tmf-14jarigen-zinloos-achtig
Volgens mij is Firestarter toch van later?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die staan toch op t zelfde album of niet?
Nee joh, beiden van Fat of the Land , ik denk 97 of zoquote:Op maandag 31 mei 2010 00:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij is Firestarter toch van later?
inderdaad Fat of the Land, JJH doelde op de single release, maar dat heeft niets met de leeftijd van het nummer te makenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, beiden van Fat of the Land , ik denk 97 of zo
Nee, t is t zelfde album.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad Fat of the Land, JJH doelde op de single release, maar dat heeft niets met de leeftijd van het nummer te maken
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:16 schreef oh-oh het volgende:
maak ik hier iemand blij met dat album trouwens?
Ik moet echt es heeeeeeeel veel cds weg gaan doen, dan kan ik daar boeken neerzetten
maar ik ben echt te lui om een lijst te makenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:17 schreef JJH het volgende:
[..]
En anders moet je even een lijstje in V&A zetten, is altijd wel belangstelling voor.
Wederom.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
maar ik ben echt te lui om een lijst te maken![]()
Wil jij m hebbe?
Ik ga es ff kijken of ie op alfabet dr tussen staat, anders heb je pech![]()
Wil je die andere ook als ik die heb?
quote:
Ik kijk nog korter dan jij.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
vind het helaas wel een van de minder sterke ummers van het album
ik ben bij Omen ingeschakeld, hebben ze Invaders Must Die al gespeeld?
Ja poep, ik kan nu alleen de single van Breathe vinden tussen Primus, the RHCP en Rage Agains the machine, mn alfabet is verneuktquote:
Is dat het album waar Killing in the name ook op staat?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja poep, ik kan nu alleen de single van Breathe vinden tussen Primus, the RHCP en Rage Agains the machine, mn alfabet is verneukt![]()
Wil je t eerste album van Rage toevallig ook?
Ja, t eerste album, t enige goede albumquote:Op maandag 31 mei 2010 00:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat het album waar Killing in the name ook op staat?
Haha jaquote:Op maandag 31 mei 2010 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Slim om bij Pink te gaan slapen.
Ik heb daarna nog wel ff gekeken, maar dat waren herhalingen.
Ik ben denk ik 20 keer naar Pinkpop geweest![]()
En minstens 5 keer naar Werchter, maar ik denk vaker, en vaak naar Parkpop en een paar keer naar Pukkelpop.
Belgische festivals zijn zo veel leuker
Huh.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, t eerste album, t enige goede album![]()
Mogge.
Ik lag echt te laat in bed en ik heb om een of andere wazige reden heel slecht geslapen, uur of 3 denk ik.
![]()
Blegh.
En Sjon, die lijkt wel al weer een paar dagen helemaal vergeten dat ie zindelijk is![]()
Ik weet echt niet meer wat ik dr mee moet.
Gisteren wel drie keer binnen gezeken, en twee keer gescheten , zaterdag ook , en vanmorgen ging ie hier in t archief nog met pijn en moeite een plasje dr uit persen, meteen nadat we binnen waren en ie al uitgebreid gewandeld had.
Tis echt of rebels gedrag of het boeit m gewoon allemaal geen ene flikker
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Hij doet gewoon maar wat hoor.
En hij weet donders goed dat ie t moet laten, hij komt praktisch aangekropen en om een pak slaag vragen dr na
Nou als dr hier 1 hond consequent en streng wordt aangepakt al sinds dag 1 dan is het Sjon wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Beetje Ceasar de hondenfluisteraar toepassen?![]()
Pukkelpop is volgens mij nog dichter bij dan Pinkpop hier, maar het zal niet veel schelen.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaIk vond het niet zo denderend.
Oh echt? Ik dacht dat Prodigy daarna nog kwam. Dan was het idd een goed idee
Haha ja, jij woont vlakbij zekerIk vond zelf Lowlands leuker, maar ik weet niet hoe het nu is, de laatste keer was 2007 voor mij.
Ohja, werchter en pukkelpop! Vooral die laatste lijkt me erg leuk, wil ik nog wel een keer heen. Idd, dat hoor ik ook!
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als dr hier 1 hond consequent en streng wordt aangepakt al sinds dag 1 dan is het Sjon wel.
Ask Maes en Barbaaf![]()
En het ging nu ook weken goed met de zindelijkheid.
Behalve in de ochtend dan, de eerste plas doet ie elke morgen binnen en dan schijt ie op de slaapkamer![]()
Billy was op deze leeftijd echt al 3 maanden superzindelijk
Ah! Een date op pukkelpop??quote:Op maandag 31 mei 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pukkelpop is volgens mij nog dichter bij dan Pinkpop hier, maar het zal niet veel schelen.
Werchter is ook maar een uur of zo geloof ik.
Ik ga zo es de line up van Pukkelpop checken, want de leuke stratenmaker die al een week lang hier in de straat bezig is () die zei vanochtend bij ons vaste babbeltje dat dat erg leuk werd dit jaar.
Oh.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik dacht dat Triggerfinger daar kwam, maar die komen niet, en verder vind ik alleen Kelis leuk van de hele line up
Ja ik zie dat Henry Rollins een spoken word doet ook, das ook altijd fijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh.Nee, dan ist wel erg veel geld om alleen daarvoor heen te gaan. Al zijn er wel genoeg leuke, verassende kleine bands vind ik altijd
Geen granen, biologisch, vergelijkbaar aan ingredienten met Orijen, sensitive, ze vinden het lekker, aangeraden door Senestaquote:Op maandag 31 mei 2010 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, maar ik vraag me wel af hoe je dan al kan weten dat het zulk goed voer is![]()
Mijnes kunnen altijd alles door elkaar eten en overstappen, das echt nooit een probleem gelukkig.
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef Enfermera het volgende:
Godverdomme. Klotezooi. Ik snap hier echt niks van. Ik had mn contract binnengekregen, maar daar stond in dat ik in dienst zou treden als verpleegkundige niveau 4. Dat klopt niet, want ik ben namelijk niveau 5. Niveau 5=HBO, 4=MBO.
Het boeit in je werk op de afdeling niet veel qua salariëring; dat is hetzelfde. Je taken zijn ook hetzelfde. Maar ze nemen je aan op niveau 4. Ik ben het daar ZOOO niet mee eens.
Ze zeggen dan dat je pas niveau 5 bent als je senior verpleegkundige bent (als je meer ervaring hebt en andere taken op je neemt). Wat is dat nou weer voor onzin?Ik ben toch opgeleid als niveau 5? Ik weet dat het verder niet boeit, maar hier kan ik echt niet tegen
Ik wil gewoon die 5 op mn contract, dat ben ik, dat is een fucking feit!
![]()
![]()
![]()
Als dat eens zou kunnen.quote:
Ja wat is de optie?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:52 schreef nokwanda het volgende:
Dat voelt als onrecht, Enfermera. Dat is ook zo. Maar wat kun je eraan doen?
Ergens anders gaan werken waar ze dat niet doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:52 schreef nokwanda het volgende:
Dat voelt als onrecht, Enfermera. Dat is ook zo. Maar wat kun je eraan doen?
Fijn dat het beter gaat! Haha ja, dat is ook een herstelperiode voor moeder hequote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef draculettetje het volgende:
zo weer even tijd om wat antwoorden en reacties te posten!
ik vind het schilderij ook helemaal fantastisch ben er echt super blij mee![]()
Ronja vind het maar niks dat we zoveel boven zijn, vond de eerste keer met zn allen uit wel spannend maar voor de rest is ze heel lief en nieuwsgierig naar de kleine.
Komt regelmatig even snuffelen maar meer ook niet. Is buiten al wel tegen de wandelwagen aan gaan liggen dus dat zit wel goed.
minidraak is nog steeds lekker relaxed! Begint snachts ietswat langer door te slapen, nu eerder 4 uur dan om de 2 a 3 uur! Dus dat is lekker. Met mij gaat het wel, voel me wel sterker worden, blijf last van de flauwtes houden, hb was ook meer omlaag ipv omhoog! deze week nog maar weer even aanzien allemaal, gelukkig isnog een weekje extra vrij
strega
klinkt lekker dat ijs zwabber![]()
enferma, ik wordt helemaalvan het lezen van een klein draakje
![]()
en een dikke knuf voor jou voor contract geneuzel enzo
ingetje
ow sjon doe toch een beetje voorzichtig met jezelf alsjeblieft! enne niet meer vergeten dat je zindelijk bent![]()
nok succes met de sollicitatie![]()
greys heb je nog een beetje geslapen of toch nachtmerrie gekregen?![]()
en verder las ik nog een hoop over muziek en festivals enzo! Eerder veel naar werchter geweest, nu is graspop favoriet! verder niks mee gekregen dit jaar van pinkpop dus daar geen reacties van mij
* Pagan geeft aai over bolletje.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:38 schreef Enfermera het volgende:
Heb het helemaal gehad. Ik ga maar ff douchen, misschien helpt dat.
Dromen van electrische schapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |