Oh jammer, ze deden ff een backstage optreden, wat een heerlijk bandje zegquote:
Morgen weer, 's avonds eet ie amper hoor, na 21.00 krijg je er echt niks meer in, en om half 10 10 uur slaapt ie ook helemaalquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:29 schreef Barbaaf het volgende:
Truste, stop die kleine kraai maar lekker vol
Thnxquote:
Ahw! Waarom moest je 'm wassen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:46 schreef senesta het volgende:
Ik heb Dodge vanmiddag nog moeten wassen en toen ik wilde proberen te drogen met een fohn schrok hij zo dat hij gewoon in mijn duim beet![]()
Maar goed, positief gezien heb ik nu weer 10 jaar bescherming tegen tetanus en weer een poosje een kuur tegen eventuele bacterieen die rondhuizen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:46 schreef senesta het volgende:
Ik heb Dodge vanmiddag nog moeten wassen en toen ik wilde proberen te drogen met een fohn schrok hij zo dat hij gewoon in mijn duim beet![]()
Maar goed, positief gezien heb ik nu weer 10 jaar bescherming tegen tetanus en weer een poosje een kuur tegen eventuele bacterieen die rondhuizen
We moeten morgen naar kittenshow en hij zag er netjes uit hoor, tot de kinderen de deur naar de (afgesloten) tuin heel lief voor de katten open deden er verder niet bij stilstaand dat het regenachtig was vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:56 schreef senesta het volgende:
[..]
We moeten morgen naar kittenshow en hij zag er netjes uit hoor, tot de kinderen de deur naar de (afgesloten) tuin heel lief voor de katten open deden er verder niet bij stilstaand dat het regenachtig was vandaag.
Ze zijn denk ik bij een kittenshow wel wat soepeler maar zelfs bij zwart/wit vallen moddervlekken op
Ik heb alleen ene pleister en ik vertel niets daar natuurlijk, Dodge doet verder alsof er noooooit iets gebeurd isquote:Op zondag 30 mei 2010 00:00 schreef Barbaaf het volgende:
Een kitten met moddervlekken en een eigenaar in het verband zouden het bij mij, als jurylid, weer wel goed doen
Thnx, ik ben me toch kei nerveus. Nu al bang dat ik de nageltjes niet goed geknipt heb of dat ze toch nog een vlo vinden terwijl hij een pipetje heeft gehad en zorgvuldig gecontroleerd is. Ik ben een muts met dit soort dingen hequote:
Thnxquote:Op zondag 30 mei 2010 00:04 schreef oh-oh het volgende:
Ouch Senes, dat klinkt niet lekker.
Succes met je show morgen!
Was ik ff net op tijd met mn fotospam net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |