Zo snel als ik weer een cameratje heb waar ik wat mee kan filmen, gebeurd het zeker...quote:
Ja daar heb ik ook wel eens last van, maar nu ff niet, naar het schijnt..quote:
Je steelt de magie.quote:Op zondag 30 mei 2010 02:56 schreef Myraela het volgende:
Je bent dronken en hoort gewoon geen klanken meer waardoor alles erop lijkt.
Dat zou ik niet doen, heb ook wel eens van die momentjes dat iets extreem goed gaat. En volgende ochtend is het weg. Geniet er nog even van.quote:Op zondag 30 mei 2010 02:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo snel als ik weer een cameratje heb waar ik wat mee kan filmen, gebeurd het zeker...
Dit is echt gek!..
Maargoed, ik ga er morgen lekker mee verder, kijken of ik iets van Queen uit de gitaar kan persen
Download een nummer van Queen, zet het op een USB-stick, sluit die stick aan op je gitaar en hoppa!quote:Op zondag 30 mei 2010 02:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo snel als ik weer een cameratje heb waar ik wat mee kan filmen, gebeurd het zeker...
Dit is echt gek!..
Maargoed, ik ga er morgen lekker mee verder, kijken of ik iets van Queen uit de gitaar kan persen
Ik denk dat dit wel blijft hoor eerlijk gezegdquote:Op zondag 30 mei 2010 02:58 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen, heb ook wel eens van die momentjes dat iets extreem goed gaat. En volgende ochtend is het weg. Geniet er nog even van.
quote:Op zondag 30 mei 2010 03:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel blijft hoor eerlijk gezegd
Ik heb wel redelijk aanleg voor gitaar spelen, en dat dit er uit kwam was wel leuk(Het is amateuristisch natuurlijk, dus het blijft wel plakken).
quote:Op zondag 30 mei 2010 02:55 schreef EvilMarc het volgende:
YouTube or it didn't happen!
Dan zal jou er in 2012 wel ff aan herinenerenennnennen..quote:Op zondag 30 mei 2010 03:04 schreef Braddie het volgende:
Zal ik doen zodra ik een cameratje tot mijn beschikking heb!
Mwha, bagger en YouTube gaan prima samen, voor software ff googluh..quote:Op zondag 30 mei 2010 03:12 schreef Braddie het volgende:
Neuh dat hoeft niet.
Ik heb wel een web cam...
maar dat is ook weer zo`n bagger ding, moet ik de software er weer voor zoeken//
Tis dr weer es een echte hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |