quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:59 schreef Pheno het volgende:
Jaap mag optreden tijdens de TMF Awards in....
ENSCHEDE!!!!
Ik zei het toch complot!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:59 schreef Pheno het volgende:
Jaap mag optreden tijdens de TMF Awards in....
ENSCHEDE!!!!
Jape dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
Maar ik vind 'Jaap' gewoon geen X-factor-naam.
Maaike wel dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
Net zoals Lisa er iets achter aan plakken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
Zoek maar op Journeyquote:
Ze hadden het zelfde artikel al klaarstaan met Maaike.quote:
Ik luister eigenlijk niet zo naar de bekende radiozendersquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Karina; jij bent niet op de hoogte van het succes van Lisa, van afgelopen jaar?![]()
Echt he!quote:
Boris is een hele slechte performer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk niet zo naar de bekende radiozendersDus waarschijnlijk niet nee. Ik weet alleen van Jamai en musicals en Boris dan.
quote:
Als zelfs Sieneke dat luktquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:02 schreef Karina het volgende:
Dit komt natuurlijk op numero uno.
Ga jij eens EFS kijkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Hup, val van die tafel af.
Kloptquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:01 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ze hadden het zelfde artikel al klaarstaan met Maaike.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk niet zo naar de bekende radiozendersDus waarschijnlijk niet nee. Ik weet alleen van Jamai en musicals en Boris dan.
Ik heb hem paar maanden geleden nog ff live gezien en het was wat betreft performance echt heel erg slecht.quote:
"quote:
Die is ook al dood.quote:
Ze zeggen dat je er 1 gratis mag downloaden, als je wilt heb je ze allemaal.quote:
Komt daar een subforum voor?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
Komen jullie straks ook weer bij Expeditie Robinson?
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
Komen jullie straks ook weer bij Expeditie Robinson?
Je vind in een uur tijd 99% van de tijd je riem vasthouden en elke keer 4 stappen naar links en dan weer naar rechts goed? Of voor Nederlands publiek van die foute engelse teksten gebruiken zoals dinand?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
"
Zie dit nu pas.
WHATT.......... Boris is een hele goede performer.
Neuk zequote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Lieve mensen het was me echt een waar genoegen dit seizoen hier op het forum.
Bedankt allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |