Ja, die.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken dit nummer niet, maar het klinkt wel lekker
yeah t goede id nogal ver te zoeken geloof ik iddquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef Miss-me het volgende:
x factor en songfestival is me wat teveel van het goede
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Misschien trekt het wat mensen zo'n TT
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef Rauzer het volgende:
Ik ben voor Maaike maar deze single van Jaap is toch duizend keer leuker.
ik ken het niet, dus van verkrachting is geen sprakequote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef Breekfast het volgende:
Ze konden geen nieuw nummer schrijven?
Sorry maar dit nummer kun je bijna niet beter doen dan Journey, zelfs Jaap verkracht dit nummer.
Vorig jaar toch ook al niet meer. Alleen maar beter voor de eerste single. Anders is er 1 algemeen nummer voor twee hele verschillende personen. Nu kunnen ze beide een goed nummer uitzoeken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
Maar het is nationale coveravond, geen echte eigen nummers meer.
Je hebt mij van het ESF weten los te rukkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Misschien trekt het wat mensen zo'n TT
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken het niet, dus van verkrachting is geen sprake
Mee eensquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef Rauzer het volgende:
Ik ben voor Maaike maar deze single van Jaap is toch duizend keer leuker.
Hij heeft groot gelijk hoor, echt slecht.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt mij van het ESF weten los te rukken
Het origineel is met een comeback bezig.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jaap mag de veters van de bandleden van Journey niet eens strikken
quote:
Het nummer?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk hoor, echt slecht.
daarom mag hij ook zijn eigen mening gevenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:42 schreef Apotheose het volgende:
smaken verschillen gordon
Alsjeblieft zeg, doe dan het origineel.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:43 schreef cumcumber het volgende:
hahaha over drie weken zijn we hem al vergeten hoor!
jij misschien maar ik nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:43 schreef cumcumber het volgende:
Die staat er ook bij. Als grootste.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, doe dan het origineel.
Hoezo zeiken om het zeiken? Ik vond zijn beide keren dat hij felle kritiek gaf vandaag zeer terecht. Ik had in ieder geval dezelfde mening.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:42 schreef Godtje het volgende:
Die gordon kan toch van het ene moment van goed inhoudelijk kritiek geven omslaan in overdreven zeiken om het zeiken.
quote:
Omdat hij ook weet dat de platenbaas de belangrijkste stem heeft in deze. Dat je het opmerkt is prima maar alleen om daar op te hameren slaat nergens op. Smaken verschillen ook zoals je in dit topic kan zien. Dit was geen inhoudelijk commentaar op Jaap. De eerste keer was het wel op techniek en dat was terecht.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoezo zeiken om te zeiken? Ik vond zijn beide keren dat hij felle kritiek gaf vandaag zeer terecht. Ik had in ieder geval dezelfde mening.
jij misschien wel, maar ik zeker nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:43 schreef cumcumber het volgende:
dat ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat hij ook weet dat de platenbaas de belangrijkste stem heeft in deze. Dat je het opmerkt is prima maar alleen om daar op te hameren slaat nergens op. Smaken verschillen ook zoals je in dit topic kan zien. Dit was geen inhoudelijk commentaar op Jaap. De eerste keer was het wel op techniek en dat was terecht.
Ellen Foley's We belong to the nightquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:47 schreef Maartel het volgende:
shit, nou heb ik in de samenvatting weer gemist wat Maaijke's single was
Ellen Foley - We belong to the nightquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:47 schreef Maartel het volgende:
shit, nou heb ik in de samenvatting weer gemist wat Maaijke's single was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |