Ja, of die jurk omlaag getrokkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:25 schreef Maartel het volgende:
Ach.. wat zou t stiekem leuk zijn geweest als ze iets minder voorspelbaars had gedaan en 'r gewoon had neergehoekt ofzo
En dan komt opeens dat hoofd van Martijn ertussen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik was even bang dat ze ging zoenen
Is dit een complot ofzo?quote:
Nee, een stad.quote:
Klopt, ik vraag me echt af of ze de laatste aflevering geen kritiek meer willen geven? Want zo goed is het nou allemaal ook weer niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
Het allemaal net even TE positief, zelfs Martijn doet er aan mee, ja hij moet wel, hij kan moeilijk zeggen, het was weer helemaal kut.
Doei c_a!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dan ga ik even me haar doen enzo en omkleden
Ja, preciesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
'Sorry, maar ik moet even iets doen...'
quote:
was wel leuk geweestquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:28 schreef catzencut het volgende:
[..]
Ja, precies
Het was het allereerste wat ik dacht: ze trekt dit jurk omlaag, ze trekt die jurk omlaag, ze trekt die jurk omlaag.
Ik denk ook dat het nog spannend kan zijn. Dat mensen inderdaad denken dat het een gelopen race is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:29 schreef leolinedance het volgende:
Op Fok! is het trouwens zeker wel een nek aan nek race: POLL: Wie moet X Factor winnen?
Ja zeg, even wat aan gedaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:29 schreef leolinedance het volgende:
Op Fok! is het trouwens zeker wel een nek aan nek race: POLL: Wie moet X Factor winnen?
Je zei getrokken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik twee keer op Maaike, dus jullie stemmen zijn gelijk getrokken
Dat was gisteren toch al met alle hoogtepunten?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:28 schreef leolinedance het volgende:
Die stomme TV Kantine weer.
Exact gelijk nuquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het nog spannend kan zijn. Dat mensen inderdaad denken dat het een gelopen race is.
Sieneke ook.quote:
homer. Doal. Was ook leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
Haha die wk reclame.
Voor welke populatie is een steekproef van 150-200 mensen representatief? Volgens mij nogal wat hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had het over de echte stemmen. Wat FOK! denkt is niet zo belangrijk.
dan is het pas echt chaosquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Misschien moeten we de twee topics mergen.. loopt t hier gelijk wat beter
Ja hè!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:35 schreef Karina het volgende:
Wat een applaus krijgt die Belg! Zo tussendoor net.
Nee daar zitten ook trollers bij. Daar bij geven een hoop mensen altijd op FOK! aan dat ze helemaal niet stemmen. Het zijn denk ik eerder de pubers en de 50 plussers die stemmen. Maar goed misschien klopt het wel. Ik hecht er weinig waarde aan voor nu.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor welke populatie is een steekproef van 150-200 mensen representatief? Volgens mij nogal wat hoor
Ik ook niet, we zullen het wel zienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee daar zitten ook trollers bij. Daar bij geven een hoop mensen altijd op FOK! aan dat ze helemaal niet stemmen. Het zijn denk ik eerder de pubers en de 50 plussers die stemmen. Maar goed misschien klopt het wel. Ik hecht er weinig waarde aan voor nu.
Jou ook niet veel gezien hier vanaaf.quote:
Sorry dat ik de spatie plaatste, we gaan nu Jaap zien.quote:
Makkelijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Nog 3 en dan Griekenland, dat halen we wel gok ik.
cover right? van wie ook alweer..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |