Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Je hebt natuurlijk ook het topic-report, dat was ik vergeten. Ik vermoed dat pm's nooit tot weinig zullen worden gelezen?
Met spoedeisende zaken moet je doordeweeks mij trouwens ff niet PMmen de komende tijd, maar volgens mij was dat ondertussen al wel duidelijk he?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:23 schreef Wombcat het volgende:
Op alle PM's die ik ToT gestuurd heb, heb ik antwoord gekregen. Meestal vrij snel.
Wat zit je je toch met mij te bemoeien zeg?! Bemoeialquote:Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef DeMolay het volgende:
Jan paparazzi is een goede vergelijking ja....het was dan ook humoristisch bedoelt , gezien je bemoeizuchtige karakter , geen aantijging hoor
Ja, prima!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
Lijpe wiki`s
Mag dit topic mischien een sticky of moet ik om de zoveel dagen erin blijven posten ? of zal ik een nieuwe maken met alle wiki`s tot nu toe in een lijst ? want nu mag ik m niet te ver laten wegzakken wil m namelijk niet kwijt =)
Zo das snelquote:
Ja, dat is fijn dat je dat doet, dat rangschikkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Zo das snelok geweldig ik ga ze in mn vakantie allemaal rangschikken in thema`s en alfabetische volgordes, heb er nog een paar 100 die ik nog moet lezen maar eerst tentamens
hou op man, je bent niet de moderator hier, je bent alleen aan het klierenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:29 schreef Amos_ het volgende:
Ik moet arie_bc hierin wel bijstaan dat het meer een linkdump wordt dan een discussieforum op deze manier.
Iets steeds herhalen wanneer gerefereerd naar een youtube docu zou je kunnen vergelijken met trollen,quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:43 schreef Amos_ het volgende:
Nee ik geef mijn reactie hierover. Het is gewoon een linkdump aan het worden en het is echt niet de eerste keer dat dat gebeurt.
Mediacurator, het zou het mooiste zijn als je wanneer je een YouTube-filmpje post er een onderbouwing bij doet. Linkjes dumpen alleen is niet zo interessant, een mening erbij is leuker om op te reageren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:28 schreef mediacurator het volgende:
Beste mod, mag Arie_bc weer even een ruk aan zijn ketting?
Loopt momenteel de topics te bekladden met gezeur over youtube video's hetgeen inmiddels een alom geaccepteerd medium is en een wezelijk onderdeel van deze moderne tijd
Het is behoorlijk vervelend als iemand daar ten onrechte steeds negatief over loopt te doen, Arie wil in de rol van moderator kruipen, een taak die hij helemaal niet heeft maar doet alsof hij in opdracht van Fok forum handelt.
De maat is nu echt een beetje vol met Arie_bc, uw assistentie zou op prijs worden gesteld.
Volgens experts heeft BP mogelijk een giftig vulkaan geraakt
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:29 schreef Amos_ het volgende:
Ik moet arie_bc hierin wel bijstaan dat het meer een linkdump wordt dan een discussieforum op deze manier.
De maat is vol !quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:28 schreef mediacurator het volgende:
Beste mod, mag Arie_bc weer even een ruk aan zijn ketting?
Loopt momenteel de topics te bekladden met gezeur over youtube video's hetgeen inmiddels een alom geaccepteerd medium is en een wezelijk onderdeel van deze moderne tijd
Het is behoorlijk vervelend als iemand daar ten onrechte steeds negatief over loopt te doen, Arie wil in de rol van moderator kruipen, een taak die hij helemaal niet heeft maar doet alsof hij in opdracht van Fok forum handelt.
De maat is nu echt een beetje vol met Arie_bc, uw assistentie zou op prijs worden gesteld.
Volgens experts heeft BP mogelijk een giftig vulkaan geraakt
Zegt proffesional troll numero uno himselfquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De maat is vol !
Assistentie wordt op prijs gesteld !
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Zegt proffesional troll numero uno himselfassistentie please!
Volgens mij vind jij iedereen die het niet met je eens is een troll.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Zegt proffesional troll numero uno himselfassistentie please!
Je fixatie met mediaconsument begint ietwat sneue trekjes aan te nemen, tbh.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:22 schreef Flammie het volgende:
![]()
Waarom post mediaconsument eigenlijk op zijn kloontje @ bnw ? Kan iemand dat verhelderen? Lijkt me echt kut om telkens te reloggen omdat je even een post wil maken tbh...
Wat een onzin, hij heeft gewoon een valide punt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:16 schreef Ticker het volgende:
Wetenschappelijke paper v. Russen bewijst vrije energie!
Ik weet dat Amos_ alles kan maken omdat hij zijn retoriek, zo 'leuk' kan verwoorden, dat er geen slecht woord uitgehaald kan worden door de Mods. Maar dit is een stille hint naar mij toe. Ik stel het niet op prijs, niet gaan janken als ik de discussie weer wat opvoer richting Amos_ toe.
Huh? Nee waarom zou ik een verwijzing maken naar jou daarin?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:16 schreef Ticker het volgende:
Ik weet dat Amos_ alles kan maken omdat hij zijn retoriek, zo 'leuk' kan verwoorden, dat er geen slecht woord uitgehaald kan worden door de Mods. Maar dit is een stille hint naar mij toe. Ik stel het niet op prijs, niet gaan janken als ik de discussie weer wat opvoer richting Amos_ toe.
Wat hij zegt (schrijft).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij heeft gewoon een valide punt.
Dat jij valt onder die groep mensen die voor die meuk betaalden ligt aan jou, niet aan hem.
Eens. Dit was nou eenmaal een perfect voorbeeld om aan te geven wat voor baten een oplichter kan hebben bij zulke hoaxen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij heeft gewoon een valide punt.
Dat jij valt onder die groep mensen die voor die meuk betaalden ligt aan jou, niet aan hem.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:20 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Huh? Nee waarom zou ik een verwijzing maken naar jou daarin?Er staat toch nergens "Ticker heeft" of "een user die ik ken heeft..."
Gewoon een vergelijking. Omdat het om hetzelfde soort product gaat als je kijkt naar de BNW-wereld.
Het simpele feit dat je hierover zulke herrie gaat maken zegt toch al genoeg? Jij trekt het je persoonlijk aan maar als ik dat zo bedoeld had had ik toch wel een verwijzing naar jou gemaakt? Als je er zelf niet over was begonnen had het niemand in het oog gesprongen maar nee, jij moet en zal het op jezelf betrekken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:20 schreef Ticker het volgende:
[..]Gast, kappen ik meen het.
Als de mods na deze reactie er nog in trappen snap ik het niet meer.
Ja want je vergelijking over water met goud deeltjes is natuurlijk ook zo uit de lucht gegrepen. Lekker allerdaags. Totaal geen kopie gedrag van _Led_.
Dat de mods telkens in jouw grappen trappen.. over en over.
Gadver.
Nee, dat is niet uit de lucht gegrepen, dat is gewoon een heel goed voorbeeld van een niet-werkend produkt waarmee oplichters geld verdienen, want daar ging het over.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:20 schreef Ticker het volgende:
[..]Gast, kappen ik meen het.
Als de mods na deze reactie er nog in trappen snap ik het niet meer.
Ja want je vergelijking over water met goud deeltjes is natuurlijk ook zo uit de lucht gegrepen. Lekker allerdaags. Totaal geen kopie gedrag van _Led_.
Dat de mods telkens in jouw grappen trappen.. over en over.
Gadver.
En weer een.. opmerking om het bloed onder je nagels vandaan te halen, maar Amos_ alles is gedoogd, want jij bent het.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:23 schreef Amos_ het volgende:
newsflash ; ik vind je echt niet boeiend genoeg om je op een forum lastig te vallen.
Ja en Amos_ heeft natuurlijk heel toevallig iets erover gelezen..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, dat is niet uit de lucht gegrepen, dat is gewoon een heel goed voorbeeld van een niet-werkend produkt waarmee oplichters geld verdienen, want daar ging het over.
Wat is er niet waar aan die zin dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:28 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja en Amos_ heeft natuurlijk heel toevallig iets erover gelezen..
OH NEE.. want hij was er toen niet eens geregistreerd. Ofwel waarom iets aanhalen van een discussie wat buiten zijn weten om is geweest. Is het zo allerdaags? Tweede maal dat ik het vraag.
Maar goed het clubje heeft besloten dat het goed is, en het was zo.
splinter en balk enzo met de post naar PietVerdriet die er vlak boven staat van jou nota bene.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:30 schreef mediacurator het volgende:
_led_ voelt zich tegenwoordig zo ver boven de wet dat hij gewoon begint te schelden in mijn topics?
waarom mag hij dat wel en als ik dat doe lig ik er meteen uit?
don't worry ticker!quote:
Dit loopt de spuigaten uit !quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:30 schreef mediacurator het volgende:
_led_ voelt zich tegenwoordig zo ver boven de wet dat hij gewoon begint te schelden in mijn topics?
waarom mag hij dat wel en als ik dat doe lig ik er meteen uit?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dit loopt de spuigaten uit !
Assistentie vereist !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |