Pics???quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Wijnkelder weer aangevuld.
Ik hou het toch liever bij Kasabian @ Cultura.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:52 schreef -Hans- het volgende:
Wat een hits @ MegaTop50.
Ook niet verkeerd natuurlijk! beetje verkeken op het weer... Was vrij dik gekleed (o.a. hardloop jack), maar dat was niet nodigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hou het toch liever bij Kasabian @ Cultura.
Hahaha ja dat hoorde ik ook. Dikke fail inderdaad van die BAquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:54 schreef alors het volgende:
'Dit is Tayo Cruz met Ludacris en Break Your Heart....' Wordt Rox ingestart
Bij mij op het werkt was het echt focking rustig xD. We hadden verwacht dat het druk zou worden, maar de mensen dachten waarschijnlijk: ik blijf thuis, of ga naar de stad een lekker koud biertje pakken op het terras in de zonquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd natuurlijk! beetje verkeken op het weer... Was vrij dik gekleed (o.a. hardloop jack), maar dat was niet nodigBegrijp nu wel weer waarom ik liever niet op zaterdag naar de stad ga. Wat een drukte!
Dat laatste kan dan trouwens ook wel heel erg goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij op het werkt was het echt focking rustig xD. We hadden verwacht dat het druk zou worden, maar de mensen dachten waarschijnlijk: ik blijf thuis, of ga naar de stad een lekker koud biertje pakken op het terras in de zon
Tnx! ff snel opgezocht maar hij gebruikt een sample van Janet Jackson - Again.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ivaz zag ik volgens mij net staan
edit: Iyaz met Solo dus
waka waka eh ehquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:25 schreef -Hans- het volgende:
WK lied... 't mocht zeker weer niets kosten.
Stond gewoon bovenaan in dat 3FM dingquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tnx! ff snel opgezocht maar hij gebruikt een sample van Janet Jackson - Again.
De titel??? ik luister via Winampquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stond gewoon bovenaan in dat 3FM ding
Jammer danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
Geen Mando Diao live, sorry mensen, laatste moment nog geen toestemming, we wachten af. We doen ons best, contracten bizz in woelig. #pp10
GVDquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
Geen Mando Diao live, sorry mensen, laatste moment nog geen toestemming, we wachten af. We doen ons best, contracten bizz in woelig. #pp10
ja dat is wel beterquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik vind ze niet slecht bezig hoor, die Candy ook!
Mwa ... meeste platen kan ik echt wel goed naar luisteren, voor mij beter dan Rammstein bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:48 schreef FlorentijnH het volgende:
ja dat is wel betermaar ben er verder niet zo'n fan van
tja, dat vind ik dan wel weer vetquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa ... meeste platen kan ik echt wel goed naar luisteren, voor mij beter dan Rammstein bijvoorbeeld.
zoals?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Neenee, soms hebben artiesten en bands hun redenen.
Welke redenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:56 schreef gerbenp het volgende:
En jawel, nu ook Mando Diao live toestemming, we gaan er NU naar toe, live, rond 17.00 u... #pp10
Misschien kwamen ze wel met het feit dat ze door Pinkpop doorgebroken zijn, en door de 3VOOR12 livestreamquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:07 schreef Mdrop het volgende:
Vaag dat het dan nu ineens wel kan , maar geniet er van!
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
NIEUW TIJDSCHEMA LIVE UITZENDING @3voor12: 17.00 - 17.30 MANDO DIAO (Live) 17.30 - 18.00 PAOLO NUTINI 18.00 - 18.30 TEMPER TRAP
Pics/???quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zit nog totaal niet in PP-stemming. Komt dat door de over het algemeen weinig spannende bands of dat er weinig wordt uitgezonden of? 't Is al dag 2.
Oja, dat is waar ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De titel ja. En ik luister via WMP, maar bovenaan dit topic staat ook zo'n ding. jwz
Ik vind het maar flauwquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat stukje van die zangeres van Freshly Ground is het hoogtepunt van het nummer wmb, wat mekkert Shakira toch als nooit tevoren is dat nummer.quote:
Ja maar kijk dan naar die snelheden, succes als je een beetje film wilt downloaden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:18 schreef borisz het volgende:
Belgacom schrapt downloadlimiet voor tien euro extra. --> http://bit.ly/c2WdNw Wat een wonder. Dat dat kan in Belgie.
Over tien jaar zijn ze in Belgie ook snelquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja maar kijk dan naar die snelheden, succes als je een beetje film wilt downloaden.
En dan zin in NL (bijna) iedereen op glas of tenminste die snelheidquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:20 schreef borisz het volgende:
Over tien jaar zijn ze in Belgie ook snel.
Niet als die oerconservatieve telecombedrijven zich nog steeds vijandig opstellen tegen concurrenten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Over tien jaar zijn ze in Belgie ook snel.
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:17 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
waarom kijk je geen pinkpop?
Mando Diao is top
Vreselijke plaat iddquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Dat stukje van die zangeres van Freshly Ground is het hoogtepunt van het nummer wmb, wat mekkert Shakira toch als nooit tevoren is dat nummer.
Stond hier laatst een jonge chick uit Belgie de koelvloeistof van haar auto (Alfa) bij te vullen. Vind ik mooi om te zien dat zo'n jonge chick dat zo goed kanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:18 schreef borisz het volgende:
Belgacom schrapt downloadlimiet voor tien euro extra. --> http://bit.ly/c2WdNw Wat een wonder. Dat dat kan in Belgie.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stond hier laatst een jonge chick uit Belgie de koelvloeistof van haar auto (Alfa) bij te vullen. Vind ik mooi om te zien dat zo'n jonge chick dat zo goed kan
Stond hier laatst een jongen na te denken. Vind ik mooi om te zien dat zo'n kerel dat zo goed kan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stond hier laatst een jonge chick uit Belgie de koelvloeistof van haar auto (Alfa) bij te vullen. Vind ik mooi om te zien dat zo'n jonge chick dat zo goed kan
Whaha Cee, hihiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Stond hier laatst een jongen na te denken. Vind ik mooi om te zien dat zo'n kerel dat zo goed kan.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gisteravond gehoord, echt genant slecht.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:31 schreef -Hans- het volgende:
Nou, het dragen van oordopjes is tijdens de Temper Trap live wel aan te raden. Vreselijk dit.
Maar daarom hebben wij Spotifyquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:31 schreef -Hans- het volgende:
Nou, het dragen van oordopjes is tijdens de Temper Trap live wel aan te raden. Vreselijk dit.
Mee eens, maar gelukkig vond Rabbering het wel goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gisteravond gehoord, echt genant slecht.
Duurde idd te lang, en zo flauw als het maar kan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:55 schreef -Hans- het volgende:
Die gast met zijn mop... * -Hans- is al afgehaakt.
Nou iddquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duurde idd te lang, en zo flauw als het maar kan.
Het is meerquote:
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het is meerdat ik mijn hoofd ga draaien om recht naar die foto te kijken als er gewoon een optie is om de foto te draaien
Surprise surprise?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:58 schreef Brennel het volgende:
Wauw, Caro boert. Caro is ook een mens!![]()
Dat dit kan in Nederland.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:58 schreef Brennel het volgende:
Wauw, Caro boert. Caro is ook een mens!![]()
Dat dit kan in Nederland.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik sta hier met een brak hoofd in de supermarkt. Wanneer komt dat verdomde boodschappenspel nou?
Over één minuut.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik sta hier met een brak hoofd in de supermarkt. Wanneer komt dat verdomde boodschappenspel nou?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over één minuut.
Zoek alvast een witte wijn, een rode wijn en een doos bitterballen.
Idd jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]Ik heb altijd m'n twijfels bij dat spel. Ik ken geeneen supermarkt waar je al die rotzooi die ze moeten halen, binnen zo'n korte tijd in je mandje krijgt. Hoe goed je de supermarkt ook kent.
Waar ze dan Bruce draaienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd ja. Dat moet dan wel een 1-winkel van AH zijn ofzo
.
Dan weet je dat Roel iig in de supermarkt blijft. Slimme marketing toch weer.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan weet je dat Roel iig in de supermarkt blijft. Slimme marketing toch weer.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:30 schreef borisz het volgende:
[..]
* Ofyles2 ooit de V&D niet uitkwam omdat daar Sophie Ellis-Bextor en Rick Astley gedraaid werden...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:30 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:36 schreef borisz het volgende:
Leest allen het boek van Kotler: How to market Roel Jewel
Haha zeker slim iddquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu al een bestseller!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:36 schreef borisz het volgende:
Leest allen het boek van Kotler: How to market Roel Jewel
lolquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:49 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Alweer, Paul draaide hem gister ook al om het uur vol te krijgen
Die hoor je alleen bij Giel en C&Squote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Jaap wint, zullen we Don't Stop Believing wel genoeg horen op de radio in ieder geval
* Ofyles2 van plan is de komende tijd MetMichiel te volgen vanaf 19:30 in plaats van 19:05.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:02 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die hoor je alleen bij Giel en C&S![]()
En mocht die crap het tot in de MT5 schoppen, dan muten we hem
Laat dan niets zienquote:
* gerbenp ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 van plan is de komende tijd MetMichiel te volgen vanaf 19:30 in plaats van 19:05.
Daar worden die tieten niet veel kleiner van, Hansquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laat dan niets zien. Qua kleding trouwens echt DRAMATISCH
. Wat cardio zou haar wel goed doen, maar voor de rest echt super
Roelquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar worden die tieten niet veel kleiner van, Hans.
Volgens mij is die vrouw van The Gossip juist zwanger. Van een zevenlingquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel![]()
Haha, nee die zijn prima! Niets meer aan doen.. 't gaat meer om hetgeen daaronder of is ze zwanger??
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgens mij is die vrouw van The Gossip juist zwanger. Van een zevenling
als we school tv week journaal keken zag je altijd eerst ditquote:
Beth Ditto bedoel je?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De gemiddelde 538-luisteraar weet het welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 niet weet wat X-Factor is...
* Ofyles2 sagt: Bilder oder es ist nie passiert...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel![]()
Haha, nee die zijn prima! Niets meer aan doen.. 't gaat meer om hetgeen daaronder of is ze zwanger??
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Stoer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 niet weet wat X-Factor is...
jammer dat het niet meer bestaatquote:
Alweer die gast? Voor het sportjournaal lieten ze hem ook al zien. Ik heb daar echt helemaal niets mee met zijn muziek.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:11 schreef themauster het volgende:
Wat is John Mayer slecht live zeg @ Ned3
Die staat ook gewoon op PureJingles.comquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:05 schreef gerbenp het volgende:
[radiorukker]Je kon gewoon nu een uuropener jatten die kaal was![/radiorukker]
Dat vrees ik dus ook. Nu maar hopen dat 3FM het origineel blijft draaien!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:59 schreef hole1988 het volgende:
Jaap heeft gewonnen, don't stop believing wordt kapot gemaakt zonde
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:15 schreef -Hans- het volgende:
We gaan dus net zoals de voorgaande jaren weer veel muziek draaien.. Deze van Muse is trouwens wel heel vet
kijk je dat?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:20 schreef hole1988 het volgende:
flashmob op het eurovision zag er wel leuk uit.
ik krijg het mee (m'n ma kijkt)quote:
Leuke muziek, maar als je ze live een keer hebt gezien dan moet het daar eigenlijk wel bij blijven. Zat net ff te kijken, maar zo stonden ze ook te spelen @ Noorderslag. 't is allemaal wel veel van hetzelfde. Nu trouwens Mando Diaoquote:
Ik zeik graag.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:33 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
je bent wel in een zeik-bui vandaag of niet?
7.5quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:33 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd naar de recensie van het Mando Diao optreden... Damn, ben onder de indruk! Energierijk, het klinkt goed en Gloria net was echt fantastisch!
Ik vind het wel typisch dat Veenstra hun weer interviewen maar wat zijn ze slecht livequote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas
Veenstra mag Destine interviewen.. Ook zo'n nep band.
Tnx man! 7.5 best netjesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
7.5
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43539994
Vreselijke troep is het. Lees net dat ze een 4,5 hebben gekregen voor hun optreden en dat zegt wel voldoende.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind het wel typisch dat Veenstra hun weer interviewen maar wat zijn ze slecht live
Zo'n mummelende pipo als Paolo Nutini krijgt een 7.5 http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43536748 Dat snap ik dan weer echt niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijke troep is het. Lees net dat ze een 4,5 hebben gekregen voor hun optreden en dat zegt wel voldoende.
Die is idd wèl om aan te horen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:44 schreef Waalwijker het volgende:
Kijk de studioversie van deze plaat vind ik dan wel weer gaaf.
Ik las op twitter dat ze slecht waren maar dit is gewoon goedquote:
Hoop dat ze dat optreden nog even laten zien want die heb ik gemistquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo'n mummelende pipo als Paolo Nutini krijgt een 7.5 http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43536748 Dat snap ik dan weer echt niet.
Print vast de songteksten uit, Hans. Dan kun je de tekst nog volgen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat ze dat optreden nog even laten zien want die heb ik gemist.
Zie ze echt net voor het eerst maar Papillon was toch wel erg vetquote:
* eensquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik las op twitter dat ze slecht waren maar dit is gewoon goed
Whahaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Print vast de songteksten uit, Hans. Dan kun je de tekst nog volgen.
Oh God Helfred, als ik die zie zet ik de freaknacht meteen uitquote:
Ja een beetje weirdo is het ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Oh God Helfred, als ik die zie zet ik de freaknacht meteen uit
Het is het SONG festival, Hansquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:52 schreef -Hans- het volgende:
Duitsland gaat volgens borisz het SF winnen. Stukje gezien, maar die chick.. zag er volgens mij goed uit hoor! Iemand pics om ff goed te kunnen oordelen? Leuke rok had ze aan.
Hans is vrijgezel dan mag hetquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:52 schreef -Hans- het volgende:
Duitsland gaat volgens borisz het SF winnen. Stukje gezien, maar die chick.. zag er volgens mij goed uit hoor! Iemand pics om ff goed te kunnen oordelen? Leuke rok had ze aan.
Zo fantasieloos altijd, de berichtgeving rondom festivals. Of hebben ze geen toestemming gekregen van andere bands?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:15 schreef -Hans- het volgende:
GD nog steeds op ned 3. Vreselijk. Met een beetje pech straks ook nog een uur lang GD @ 3FM.
En ze trappen er ook elke keer weer in. Dit keer heeft hij zelfs geen consumptiebonnen hoeven te beloven.quote:
Helaas niet van alle bands, maar de bands die al plat worden gedraaid op 3FM is vaak wel het e.e.a. te horen. Maar een uur lang GD.. dat is echt teveelquote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef Horloge het volgende:
[..]
Zo fantasieloos altijd, de berichtgeving rondom festivals. Of hebben ze geen toestemming gekregen van andere bands?
Gelukkig maar want het is opzich wel aardige radioquote:En ze trappen er ook elke keer weer in. Dit keer heeft hij zelfs geen consumptiebonnen hoeven te beloven.
True. Helemaal omdat dat een band is die al 1000x op festivals heeft gestaan. Net als Rammstein en dat soort ongein. (Maar de bezoekers zijn helemaal vol van die acts als ik ze zo hoor nu.)quote:Op zondag 30 mei 2010 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas niet van alle bands, maar de bands die al plat worden gedraaid op 3FM is vaak wel het e.e.a. te horen. Maar een uur lang GD.. dat is echt teveel
Inderdaad! Alleen het geblinddoekt tandenpoetsen en vrouwendouches openmaken moet nog langskomen volgens mij.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:34 schreef -Hans- het volgende:
Gelukkig maar want het is opzich wel aardige radio
Haha die items zijn leuk jaquote:Op zondag 30 mei 2010 00:37 schreef Horloge het volgende:
[..]
True. Helemaal omdat dat een band is die al 1000x op festivals heeft gestaan. Net als Rammstein en dat soort ongein. (Maar de bezoekers zijn helemaal vol van die acts als ik ze zo hoor nu.)
[..]
Inderdaad! Alleen het geblinddoekt tandenpoetsen en vrouwendouches openmaken moet nog langskomen volgens mij.
Ik denk gewoon de reguliere programmering weer, dus een uurtje 3VOOR12WHITENOISE en daarna The Sense Of Dance.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:48 schreef FlorentijnH het volgende:
wat komt er na 1 uur eigenlijk?
ok, dan hou ik het zo voor gezienquote:Op zondag 30 mei 2010 00:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk gewoon de reguliere programmering weer, dus een uurtje 3VOOR12WHITENOISE en daarna The Sense Of Dance.
Ja X-factor tot daar aan toe, maar de support van hen gaat me te verquote:Op zondag 30 mei 2010 11:40 schreef j95 het volgende:
Wie niet van X-factor houdt moet morgen echt niet naar Coen en Sander gaan luisteren, gaat geheid over Jaap..
Ja, Annemieke heeft zon schreeuwerig iets er in zitten wat irritant is + dat ze dom over komt.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:43 schreef j95 het volgende:
Ik hoor nooit het verschil tussen de stem van Roosmarijn en Annemieke, ben ik gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |