Zo fantasieloos altijd, de berichtgeving rondom festivals. Of hebben ze geen toestemming gekregen van andere bands?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:15 schreef -Hans- het volgende:
GD nog steeds op ned 3. Vreselijk. Met een beetje pech straks ook nog een uur lang GD @ 3FM.
En ze trappen er ook elke keer weer in. Dit keer heeft hij zelfs geen consumptiebonnen hoeven te beloven.quote:
Helaas niet van alle bands, maar de bands die al plat worden gedraaid op 3FM is vaak wel het e.e.a. te horen. Maar een uur lang GD.. dat is echt teveelquote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef Horloge het volgende:
[..]
Zo fantasieloos altijd, de berichtgeving rondom festivals. Of hebben ze geen toestemming gekregen van andere bands?
Gelukkig maar want het is opzich wel aardige radioquote:En ze trappen er ook elke keer weer in. Dit keer heeft hij zelfs geen consumptiebonnen hoeven te beloven.
True. Helemaal omdat dat een band is die al 1000x op festivals heeft gestaan. Net als Rammstein en dat soort ongein. (Maar de bezoekers zijn helemaal vol van die acts als ik ze zo hoor nu.)quote:Op zondag 30 mei 2010 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas niet van alle bands, maar de bands die al plat worden gedraaid op 3FM is vaak wel het e.e.a. te horen. Maar een uur lang GD.. dat is echt teveel
Inderdaad! Alleen het geblinddoekt tandenpoetsen en vrouwendouches openmaken moet nog langskomen volgens mij.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:34 schreef -Hans- het volgende:
Gelukkig maar want het is opzich wel aardige radio
Haha die items zijn leuk jaquote:Op zondag 30 mei 2010 00:37 schreef Horloge het volgende:
[..]
True. Helemaal omdat dat een band is die al 1000x op festivals heeft gestaan. Net als Rammstein en dat soort ongein. (Maar de bezoekers zijn helemaal vol van die acts als ik ze zo hoor nu.)
[..]
Inderdaad! Alleen het geblinddoekt tandenpoetsen en vrouwendouches openmaken moet nog langskomen volgens mij.
Ik denk gewoon de reguliere programmering weer, dus een uurtje 3VOOR12WHITENOISE en daarna The Sense Of Dance.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:48 schreef FlorentijnH het volgende:
wat komt er na 1 uur eigenlijk?
ok, dan hou ik het zo voor gezienquote:Op zondag 30 mei 2010 00:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk gewoon de reguliere programmering weer, dus een uurtje 3VOOR12WHITENOISE en daarna The Sense Of Dance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |