quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
NIEUW TIJDSCHEMA LIVE UITZENDING @3voor12: 17.00 - 17.30 MANDO DIAO (Live) 17.30 - 18.00 PAOLO NUTINI 18.00 - 18.30 TEMPER TRAP
Pics/???quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zit nog totaal niet in PP-stemming. Komt dat door de over het algemeen weinig spannende bands of dat er weinig wordt uitgezonden of? 't Is al dag 2.
Oja, dat is waar ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De titel ja. En ik luister via WMP, maar bovenaan dit topic staat ook zo'n ding. jwz
Ik vind het maar flauwquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Neenee, soms hebben artiesten en bands hun redenen.
Dat stukje van die zangeres van Freshly Ground is het hoogtepunt van het nummer wmb, wat mekkert Shakira toch als nooit tevoren is dat nummer.quote:
Ja maar kijk dan naar die snelheden, succes als je een beetje film wilt downloaden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:18 schreef borisz het volgende:
Belgacom schrapt downloadlimiet voor tien euro extra. --> http://bit.ly/c2WdNw Wat een wonder. Dat dat kan in Belgie.
Over tien jaar zijn ze in Belgie ook snelquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja maar kijk dan naar die snelheden, succes als je een beetje film wilt downloaden.
En dan zin in NL (bijna) iedereen op glas of tenminste die snelheidquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:20 schreef borisz het volgende:
Over tien jaar zijn ze in Belgie ook snel.
Niet als die oerconservatieve telecombedrijven zich nog steeds vijandig opstellen tegen concurrenten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Over tien jaar zijn ze in Belgie ook snel.
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:17 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
waarom kijk je geen pinkpop?
Mando Diao is top
Vreselijke plaat iddquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Dat stukje van die zangeres van Freshly Ground is het hoogtepunt van het nummer wmb, wat mekkert Shakira toch als nooit tevoren is dat nummer.
Stond hier laatst een jonge chick uit Belgie de koelvloeistof van haar auto (Alfa) bij te vullen. Vind ik mooi om te zien dat zo'n jonge chick dat zo goed kanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:18 schreef borisz het volgende:
Belgacom schrapt downloadlimiet voor tien euro extra. --> http://bit.ly/c2WdNw Wat een wonder. Dat dat kan in Belgie.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stond hier laatst een jonge chick uit Belgie de koelvloeistof van haar auto (Alfa) bij te vullen. Vind ik mooi om te zien dat zo'n jonge chick dat zo goed kan
Stond hier laatst een jongen na te denken. Vind ik mooi om te zien dat zo'n kerel dat zo goed kan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stond hier laatst een jonge chick uit Belgie de koelvloeistof van haar auto (Alfa) bij te vullen. Vind ik mooi om te zien dat zo'n jonge chick dat zo goed kan
Whaha Cee, hihiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Stond hier laatst een jongen na te denken. Vind ik mooi om te zien dat zo'n kerel dat zo goed kan.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gisteravond gehoord, echt genant slecht.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:31 schreef -Hans- het volgende:
Nou, het dragen van oordopjes is tijdens de Temper Trap live wel aan te raden. Vreselijk dit.
Maar daarom hebben wij Spotifyquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:31 schreef -Hans- het volgende:
Nou, het dragen van oordopjes is tijdens de Temper Trap live wel aan te raden. Vreselijk dit.
Mee eens, maar gelukkig vond Rabbering het wel goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gisteravond gehoord, echt genant slecht.
Duurde idd te lang, en zo flauw als het maar kan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:55 schreef -Hans- het volgende:
Die gast met zijn mop... * -Hans- is al afgehaakt.
Nou iddquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duurde idd te lang, en zo flauw als het maar kan.
Het is meerquote:
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het is meerdat ik mijn hoofd ga draaien om recht naar die foto te kijken als er gewoon een optie is om de foto te draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |