Very nicequote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Mirjam het volgende:
foto's
vandaag eindelijk m'n pakje van alice&jo's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vandaag was verder een drukke dag, ik had m'n schoonfamilie over de vloer alvast voor m'n verjaardag (over 2 weken jarig)
en kijk wat ik kreeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
perfect voor al m'n acrylspullen![]()
Mooi!quote:Op zondag 30 mei 2010 10:22 schreef Ooi86 het volgende:
Goodmorning ladies!
Ik heb gister eindelijk Catrice I Sea You bemachtigd en hem gisteravond meteen op gedaan. Het leek me leuk om er een keer een leuk glittertje op te doen. Deze is van Catrice.
[ afbeelding ]
Lakjes pakken?quote:Op zondag 30 mei 2010 10:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Erg kleine plate idd ik vind ze wel mooi![]()
En ik heb het druk vandaag hoe zou dat nu komen
Die is mooiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
De roze: http://twitpic.com/1gli3v
Gaaf hoor! Echt knap dat dubbel stempelen, dat lukt mij echt niet!quote:Op zondag 30 mei 2010 05:15 schreef Ainnir het volgende:
Bundle Monster plate 19![]()
[ afbeelding ]
Moest alleen elke nagel twee keer stempelen, full design is zo klein![]()
Ja, goedkoop he!!quote:Op zondag 30 mei 2010 01:10 schreef princess-a het volgende:
@ Mirjam; leuk kado!![]()
[..]
Wat ziet mijn oog? 15lakjes voor 44 euro?
Als ze echt niet meer leverbaar zijn gaan ze van de site af. Dus alles wat er op staat is nog wel leverbaar alleen misschien met wat wachttijd.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Bubsel; Op jouw website zijn items met *** uitverkocht, maar betekend dit dat ze nog wel binnenkomen omdat ze nog steeds op de site staan? Of haal je echt uitverkochte items niet van de website af?
oke thanksquote:Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als ze echt niet meer leverbaar zijn gaan ze van de site af. Dus alles wat er op staat is nog wel leverbaar alleen misschien met wat wachttijd.
Oeh, die lakjesquote:Op zondag 30 mei 2010 @ 00:24 schreef Mirjam het volgende:
foto's
vandaag eindelijk m'n pakje van alice&jo's
[afbeelding]
[afbeelding]
en vandaag was verder een drukke dag, ik had m'n schoonfamilie over de vloer alvast voor m'n verjaardag (over 2 weken jarig)
en kijk wat ik kreeg
[afbeelding]
[afbeelding]
perfect voor al m'n acrylspullen![]()
Lindytje had t laatst over t winkeltje met kapper/nageldingetjes op t koningsplein tegenover de Bristol/AH/Kruidvat.... Ben er gister even geweest en ze hadden wel leuke China Glaze-jes staan voor ik geloof 6,95quote:
Ja ik geloof dat ze er ook een winkeltje wist te vinden met Orlyquote:Op zondag 30 mei 2010 11:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lindytje had t laatst over t winkeltje met kapper/nageldingetjes op t koningsplein tegenover de Bristol/AH/Kruidvat.... Ben er gister even geweest en ze hadden wel leuke China Glaze-jes staan voor ik geloof 6,95
Verder de H&M misschien en de claire's...
Ik ben zelf ook zwaar zoekende
Orly hadden ze daar ook maar wat ik gister zag was nie veel.... Misschien dat t inmiddels weer aangevuld is.. Maar ik kwam voor een penseeltje en die was ook schijnbaar al tijijijijden niet aangevuldquote:Op zondag 30 mei 2010 11:56 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ze er ook een winkeltje wist te vinden met Orly![]()
Lindy waar beeeen je?
ah ok, dank je!quote:Op zondag 30 mei 2010 11:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Orly hadden ze daar ook maar wat ik gister zag was nie veel.... Misschien dat t inmiddels weer aangevuld is.. Maar ik kwam voor een penseeltje en die was ook schijnbaar al tijijijijden niet aangevuld
What she said!quote:
Mooiquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Linnie20v het volgende:
Deze mint maakt mme niet rood, echter doet mijn camera dat wel
[ afbeelding ]
Nfu Oh # 156 en Gosh Rainbow
Mooi zegquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Moooiquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Ow mooi hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:48 schreef Juud- het volgende:
Oehh mooi Linnie!
Geweldige nagel-koffer Mirjam.. heel handig! Ik heb ook een soort beautycase voor mn acrylspullen.. zou anders ook niet weten waar ik dat kwijt moet.
Mijn nagels zijn kort, again.. Had er bij mn duim een hoekje afgetikt, geen zin m te acrylen dus alle nagels kort gevijld..ach ja. Ik krijg alleen heel irritant mn foto niet ge-upload, dus die volgt nog.
Nog nietquote:
Mijn swaplakje van MiMu is ook nog steeds niet binnenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:09 schreef Juud- het volgende:
[..]
Nog nietEn er lag ook nog geen briefje vd postbode
Maar de postbode hier is sowieso nogal langzaam..alles komt met vertraging aan. Duss... ik zal nog even geduld moeten hebben!
yesyesquote:Op zondag 30 mei 2010 13:29 schreef Kleintje19 het volgende:
tvplaaaaang geleden
oh btw is dat beautycompany waar je china glaze kan halen? kan alleen niet zo snel t adres vindenik vind dat ik morgen daar heen mag
![]()
Nice met Teuntjequote:Op zondag 30 mei 2010 13:00 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow mooi hoor![]()
Lakjes afgelopen week..
CG-sexy lady met olden rose flakkies nr.11
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw lakje als je wil weten welke het is roep maar nu ff niet bij de hand
[ afbeelding ]
En een oudje van een limeted edition van Catrice
[ afbeelding ]