Gaafquote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Mirjam het volgende:
foto's
vandaag eindelijk m'n pakje van alice&jo's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vandaag was verder een drukke dag, ik had m'n schoonfamilie over de vloer alvast voor m'n verjaardag (over 2 weken jarig)
en kijk wat ik kreeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
perfect voor al m'n acrylspullen![]()
Gave aanwinsten!! En handig zo´n koffer!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Mirjam het volgende:
foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vandaag was verder een drukke dag, ik had m'n schoonfamilie over de vloer alvast voor m'n verjaardag (over 2 weken jarig)
en kijk wat ik kreeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf zo'n koffer!!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Mirjam het volgende:
foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en kijk wat ik kreeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ziet mijn oog? 15lakjes voor 44 euro?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:44 schreef mirannie het volgende:
Ik heb weer giga gefaaldMaar ja, zulke goede prijzen op cherry culture... 15 lakjes voor 44 euro, tja... dat kun je natuurlijk niet laten liggen. Sommige echt op de gok gekocht aangezien er moeilijk swatches te vinden waren. Maar ach, wat niet mijn smaak is, kan altijd nog naar het swap topic of de swap doos.
[..]
Gave aanwinsten!! En handig zo´n koffer!
Very nicequote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Mirjam het volgende:
foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en kijk wat ik kreeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 30 mei 2010 10:22 schreef Ooi86 het volgende:
Goodmorning ladies!
Ik heb gister eindelijk Catrice I Sea You bemachtigd en hem gisteravond meteen op gedaan. Het leek me leuk om er een keer een leuk glittertje op te doen. Deze is van Catrice.
[ afbeelding ]
Lakjes pakken?quote:Op zondag 30 mei 2010 10:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Erg kleine plate idd ik vind ze wel mooi![]()
En ik heb het druk vandaag hoe zou dat nu komen
Die is mooiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
De roze: http://twitpic.com/1gli3v
Gaaf hoor! Echt knap dat dubbel stempelen, dat lukt mij echt niet!quote:Op zondag 30 mei 2010 05:15 schreef Ainnir het volgende:
Bundle Monster plate 19![]()
[ afbeelding ]
Moest alleen elke nagel twee keer stempelen, full design is zo klein![]()
Ja, goedkoop he!!quote:Op zondag 30 mei 2010 01:10 schreef princess-a het volgende:
@ Mirjam; leuk kado!![]()
[..]
Wat ziet mijn oog? 15lakjes voor 44 euro?
Als ze echt niet meer leverbaar zijn gaan ze van de site af. Dus alles wat er op staat is nog wel leverbaar alleen misschien met wat wachttijd.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Bubsel; Op jouw website zijn items met *** uitverkocht, maar betekend dit dat ze nog wel binnenkomen omdat ze nog steeds op de site staan? Of haal je echt uitverkochte items niet van de website af?
oke thanksquote:Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als ze echt niet meer leverbaar zijn gaan ze van de site af. Dus alles wat er op staat is nog wel leverbaar alleen misschien met wat wachttijd.
Oeh, die lakjesquote:Op zondag 30 mei 2010 @ 00:24 schreef Mirjam het volgende:
foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
en kijk wat ik kreeg
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |