Lindytje had t laatst over t winkeltje met kapper/nageldingetjes op t koningsplein tegenover de Bristol/AH/Kruidvat.... Ben er gister even geweest en ze hadden wel leuke China Glaze-jes staan voor ik geloof 6,95quote:
Ja ik geloof dat ze er ook een winkeltje wist te vinden met Orlyquote:Op zondag 30 mei 2010 11:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lindytje had t laatst over t winkeltje met kapper/nageldingetjes op t koningsplein tegenover de Bristol/AH/Kruidvat.... Ben er gister even geweest en ze hadden wel leuke China Glaze-jes staan voor ik geloof 6,95
Verder de H&M misschien en de claire's...
Ik ben zelf ook zwaar zoekende
Orly hadden ze daar ook maar wat ik gister zag was nie veel.... Misschien dat t inmiddels weer aangevuld is.. Maar ik kwam voor een penseeltje en die was ook schijnbaar al tijijijijden niet aangevuldquote:Op zondag 30 mei 2010 11:56 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ze er ook een winkeltje wist te vinden met Orly![]()
Lindy waar beeeen je?
ah ok, dank je!quote:Op zondag 30 mei 2010 11:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Orly hadden ze daar ook maar wat ik gister zag was nie veel.... Misschien dat t inmiddels weer aangevuld is.. Maar ik kwam voor een penseeltje en die was ook schijnbaar al tijijijijden niet aangevuld
What she said!quote:
Mooiquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Linnie20v het volgende:
Deze mint maakt mme niet rood, echter doet mijn camera dat wel
[ afbeelding ]
Nfu Oh # 156 en Gosh Rainbow
Mooi zegquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Moooiquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Ow mooi hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:48 schreef Juud- het volgende:
Oehh mooi Linnie!
Geweldige nagel-koffer Mirjam.. heel handig! Ik heb ook een soort beautycase voor mn acrylspullen.. zou anders ook niet weten waar ik dat kwijt moet.
Mijn nagels zijn kort, again.. Had er bij mn duim een hoekje afgetikt, geen zin m te acrylen dus alle nagels kort gevijld..ach ja. Ik krijg alleen heel irritant mn foto niet ge-upload, dus die volgt nog.
Nog nietquote:
Mijn swaplakje van MiMu is ook nog steeds niet binnenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:09 schreef Juud- het volgende:
[..]
Nog nietEn er lag ook nog geen briefje vd postbode
Maar de postbode hier is sowieso nogal langzaam..alles komt met vertraging aan. Duss... ik zal nog even geduld moeten hebben!
yesyesquote:Op zondag 30 mei 2010 13:29 schreef Kleintje19 het volgende:
tvplaaaaang geleden
oh btw is dat beautycompany waar je china glaze kan halen? kan alleen niet zo snel t adres vindenik vind dat ik morgen daar heen mag
![]()
Nice met Teuntjequote:Op zondag 30 mei 2010 13:00 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow mooi hoor![]()
Lakjes afgelopen week..
CG-sexy lady met olden rose flakkies nr.11
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw lakje als je wil weten welke het is roep maar nu ff niet bij de hand
[ afbeelding ]
En een oudje van een limeted edition van Catrice
[ afbeelding ]
thanks! anderhalf uur reistijd vanaf utrecht centraal, vanaf huis ruim 2 uurquote:Op zondag 30 mei 2010 13:37 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn pakketje ligt al vanaf vrijdag op het postkantoorKan het morgen pas gaan ophalen.
[..]
yesyes
De Run 4221
5503LM Veldhoven
Tel: +31(0)40 254 75 11
Fax: +31(0)40 254 77 73
E-mail: info@beautycompany.nl
Internet: www.beautycompany.nl
Openingstijden:
maandag tot en met vrijdag - 08.30 - 17.30
koopavond - maandag avond - tot 20:00
Bah duurt langquote:Op zondag 30 mei 2010 13:09 schreef Juud- het volgende:
[..]
Nog nietEn er lag ook nog geen briefje vd postbode
Maar de postbode hier is sowieso nogal langzaam..alles komt met vertraging aan. Duss... ik zal nog even geduld moeten hebben!
Erg mooiquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Mirjam het volgende:
foto's
vandaag eindelijk m'n pakje van alice&jo's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vandaag was verder een drukke dag, ik had m'n schoonfamilie over de vloer alvast voor m'n verjaardag (over 2 weken jarig)
en kijk wat ik kreeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
perfect voor al m'n acrylspullen![]()
30 gradenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij heb ik een topic of 2 gemist in de reeks![]()
Hoe is het in Holland??
Hier een comfortabele 30 graden, zeer zonnig en enorm aangenaam
Hoezo?quote:
ik ben erg blij met seche vitequote:Op zondag 30 mei 2010 14:23 schreef radioanne het volgende:
Hoi allemaal! Ik heb hier nog nooit echt gepost! Ik ben niet echt een nagellak 'addict' zoals velen hier misschien, heb nu op het moment 5 OPI lakjes en de rest is alleen goedkoop spul. Mag voor mijn werk in de medische sector ook geen nagellak op, maar als ik vrij ben vind ik het wel leuk
![]()
Nu heb ik een topcoat van OPI gekocht (miniatuur RapiDry) topcoat, maar ben daar helemaaal niet tevreden mee. Het neemt wat van de kleur mee van de nagellak die je al ophebt en droogt niet mooi glad op. Hebben jullie goede ervaringen met andere topcoats? En gebruiken jullie eigenlijk altijd topcoats?
Hoi en welkom! Ik ben ook niet zo'n fan van RapiDry krijg er altijd luchtbubbeltjes van in mn lak.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:23 schreef radioanne het volgende:
Hoi allemaal! Ik heb hier nog nooit echt gepost! Ik ben niet echt een nagellak 'addict' zoals velen hier misschien, heb nu op het moment 5 OPI lakjes en de rest is alleen goedkoop spul. Mag voor mijn werk in de medische sector ook geen nagellak op, maar als ik vrij ben vind ik het wel leuk
![]()
Nu heb ik een topcoat van OPI gekocht (miniatuur RapiDry) topcoat, maar ben daar helemaaal niet tevreden mee. Het neemt wat van de kleur mee van de nagellak die je al ophebt en droogt niet mooi glad op. Hebben jullie goede ervaringen met andere topcoats? En gebruiken jullie eigenlijk altijd topcoats?
ohja, en dat, ben erg ongeduldigquote:Op zondag 30 mei 2010 14:28 schreef princess-a het volgende:
en gebruik eigenlijk altijd wel topcoat, omdat de lak door de Seche Vite snel droogt en ik zelf eigenlijk geen geduld heb om te wachten
je moet met topcoat altijd dik en zwevend smeren. Als je kwastje roze wordt doe je te dun of te ruw. En seche kun je het best online kopen via ebay of op de webshop van bubselquote:Op zondag 30 mei 2010 14:32 schreef radioanne het volgende:
Waar kun je die Seche Vite kopen? Heb er nog nooit van gehoord.
Hebben jullie ook met RapiDry dat je kwastje roze wordt als je roze nagellak ophebt? Dus dat hij kleur meeneemt?
Welkom! Ben ook geen fan van RapiDry, maar wel van Drip Dry! Vind 't net iets beter en fijner werken dan Seche Vitequote:Op zondag 30 mei 2010 14:23 schreef radioanne het volgende:
erg jammer weer iddquote:Op zondag 30 mei 2010 14:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
meanie!![]()
![]()
regen, wind, onweerHet is grijs & grauw.
http://www.nailpolishfashion.nl/topcoat/andere-merken/seche-vitequote:Op zondag 30 mei 2010 14:32 schreef radioanne het volgende:
Waar kun je die Seche Vite kopen? Heb er nog nooit van gehoord.
Hebben jullie ook met RapiDry dat je kwastje roze wordt als je roze nagellak ophebt? Dus dat hij kleur meeneemt?
OMG Royal Navyquote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Orly - In The Navy Collectie
[ afbeelding ]
2 heruitgaven en een nieuwe Royal Navy genaamd
[ afbeelding ]
Me likes![]()
Star Spangled
[ afbeelding ]
Foto's van het internet!!!
me likesquote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me likes![]()
Star Spangled
[ afbeelding ]
Die blauwequote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me likes![]()
Star Spangled
[ afbeelding ]
OMG OMG!! Ik ben verliefd!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me likes![]()
Star Spangled
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |