Lindytje had t laatst over t winkeltje met kapper/nageldingetjes op t koningsplein tegenover de Bristol/AH/Kruidvat.... Ben er gister even geweest en ze hadden wel leuke China Glaze-jes staan voor ik geloof 6,95quote:
Ja ik geloof dat ze er ook een winkeltje wist te vinden met Orlyquote:Op zondag 30 mei 2010 11:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lindytje had t laatst over t winkeltje met kapper/nageldingetjes op t koningsplein tegenover de Bristol/AH/Kruidvat.... Ben er gister even geweest en ze hadden wel leuke China Glaze-jes staan voor ik geloof 6,95
Verder de H&M misschien en de claire's...
Ik ben zelf ook zwaar zoekende
Orly hadden ze daar ook maar wat ik gister zag was nie veel.... Misschien dat t inmiddels weer aangevuld is.. Maar ik kwam voor een penseeltje en die was ook schijnbaar al tijijijijden niet aangevuldquote:Op zondag 30 mei 2010 11:56 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ze er ook een winkeltje wist te vinden met Orly![]()
Lindy waar beeeen je?
ah ok, dank je!quote:Op zondag 30 mei 2010 11:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Orly hadden ze daar ook maar wat ik gister zag was nie veel.... Misschien dat t inmiddels weer aangevuld is.. Maar ik kwam voor een penseeltje en die was ook schijnbaar al tijijijijden niet aangevuld
What she said!quote:
Mooiquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Linnie20v het volgende:
Deze mint maakt mme niet rood, echter doet mijn camera dat wel
[ afbeelding ]
Nfu Oh # 156 en Gosh Rainbow
Mooi zegquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Moooiquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Ow mooi hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:48 schreef Juud- het volgende:
Oehh mooi Linnie!
Geweldige nagel-koffer Mirjam.. heel handig! Ik heb ook een soort beautycase voor mn acrylspullen.. zou anders ook niet weten waar ik dat kwijt moet.
Mijn nagels zijn kort, again.. Had er bij mn duim een hoekje afgetikt, geen zin m te acrylen dus alle nagels kort gevijld..ach ja. Ik krijg alleen heel irritant mn foto niet ge-upload, dus die volgt nog.
Nog nietquote:
Mijn swaplakje van MiMu is ook nog steeds niet binnenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:09 schreef Juud- het volgende:
[..]
Nog nietEn er lag ook nog geen briefje vd postbode
Maar de postbode hier is sowieso nogal langzaam..alles komt met vertraging aan. Duss... ik zal nog even geduld moeten hebben!
yesyesquote:Op zondag 30 mei 2010 13:29 schreef Kleintje19 het volgende:
tvplaaaaang geleden
oh btw is dat beautycompany waar je china glaze kan halen? kan alleen niet zo snel t adres vindenik vind dat ik morgen daar heen mag
![]()
Nice met Teuntjequote:Op zondag 30 mei 2010 13:00 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow mooi hoor![]()
Lakjes afgelopen week..
CG-sexy lady met olden rose flakkies nr.11
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw lakje als je wil weten welke het is roep maar nu ff niet bij de hand
[ afbeelding ]
En een oudje van een limeted edition van Catrice
[ afbeelding ]
thanks! anderhalf uur reistijd vanaf utrecht centraal, vanaf huis ruim 2 uurquote:Op zondag 30 mei 2010 13:37 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn pakketje ligt al vanaf vrijdag op het postkantoorKan het morgen pas gaan ophalen.
[..]
yesyes
De Run 4221
5503LM Veldhoven
Tel: +31(0)40 254 75 11
Fax: +31(0)40 254 77 73
E-mail: info@beautycompany.nl
Internet: www.beautycompany.nl
Openingstijden:
maandag tot en met vrijdag - 08.30 - 17.30
koopavond - maandag avond - tot 20:00
Bah duurt langquote:Op zondag 30 mei 2010 13:09 schreef Juud- het volgende:
[..]
Nog nietEn er lag ook nog geen briefje vd postbode
Maar de postbode hier is sowieso nogal langzaam..alles komt met vertraging aan. Duss... ik zal nog even geduld moeten hebben!
Erg mooiquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Mirjam het volgende:
foto's
vandaag eindelijk m'n pakje van alice&jo's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vandaag was verder een drukke dag, ik had m'n schoonfamilie over de vloer alvast voor m'n verjaardag (over 2 weken jarig)
en kijk wat ik kreeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
perfect voor al m'n acrylspullen![]()
30 gradenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij heb ik een topic of 2 gemist in de reeks![]()
Hoe is het in Holland??
Hier een comfortabele 30 graden, zeer zonnig en enorm aangenaam
Hoezo?quote:
ik ben erg blij met seche vitequote:Op zondag 30 mei 2010 14:23 schreef radioanne het volgende:
Hoi allemaal! Ik heb hier nog nooit echt gepost! Ik ben niet echt een nagellak 'addict' zoals velen hier misschien, heb nu op het moment 5 OPI lakjes en de rest is alleen goedkoop spul. Mag voor mijn werk in de medische sector ook geen nagellak op, maar als ik vrij ben vind ik het wel leuk
![]()
Nu heb ik een topcoat van OPI gekocht (miniatuur RapiDry) topcoat, maar ben daar helemaaal niet tevreden mee. Het neemt wat van de kleur mee van de nagellak die je al ophebt en droogt niet mooi glad op. Hebben jullie goede ervaringen met andere topcoats? En gebruiken jullie eigenlijk altijd topcoats?
Hoi en welkom! Ik ben ook niet zo'n fan van RapiDry krijg er altijd luchtbubbeltjes van in mn lak.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:23 schreef radioanne het volgende:
Hoi allemaal! Ik heb hier nog nooit echt gepost! Ik ben niet echt een nagellak 'addict' zoals velen hier misschien, heb nu op het moment 5 OPI lakjes en de rest is alleen goedkoop spul. Mag voor mijn werk in de medische sector ook geen nagellak op, maar als ik vrij ben vind ik het wel leuk
![]()
Nu heb ik een topcoat van OPI gekocht (miniatuur RapiDry) topcoat, maar ben daar helemaaal niet tevreden mee. Het neemt wat van de kleur mee van de nagellak die je al ophebt en droogt niet mooi glad op. Hebben jullie goede ervaringen met andere topcoats? En gebruiken jullie eigenlijk altijd topcoats?
ohja, en dat, ben erg ongeduldigquote:Op zondag 30 mei 2010 14:28 schreef princess-a het volgende:
en gebruik eigenlijk altijd wel topcoat, omdat de lak door de Seche Vite snel droogt en ik zelf eigenlijk geen geduld heb om te wachten
je moet met topcoat altijd dik en zwevend smeren. Als je kwastje roze wordt doe je te dun of te ruw. En seche kun je het best online kopen via ebay of op de webshop van bubselquote:Op zondag 30 mei 2010 14:32 schreef radioanne het volgende:
Waar kun je die Seche Vite kopen? Heb er nog nooit van gehoord.
Hebben jullie ook met RapiDry dat je kwastje roze wordt als je roze nagellak ophebt? Dus dat hij kleur meeneemt?
Welkom! Ben ook geen fan van RapiDry, maar wel van Drip Dry! Vind 't net iets beter en fijner werken dan Seche Vitequote:Op zondag 30 mei 2010 14:23 schreef radioanne het volgende:
erg jammer weer iddquote:Op zondag 30 mei 2010 14:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
meanie!![]()
![]()
regen, wind, onweerHet is grijs & grauw.
http://www.nailpolishfashion.nl/topcoat/andere-merken/seche-vitequote:Op zondag 30 mei 2010 14:32 schreef radioanne het volgende:
Waar kun je die Seche Vite kopen? Heb er nog nooit van gehoord.
Hebben jullie ook met RapiDry dat je kwastje roze wordt als je roze nagellak ophebt? Dus dat hij kleur meeneemt?
OMG Royal Navyquote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Orly - In The Navy Collectie
[ afbeelding ]
2 heruitgaven en een nieuwe Royal Navy genaamd
[ afbeelding ]
Me likes![]()
Star Spangled
[ afbeelding ]
Foto's van het internet!!!
me likesquote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me likes![]()
Star Spangled
[ afbeelding ]
Die blauwequote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me likes![]()
Star Spangled
[ afbeelding ]
OMG OMG!! Ik ben verliefd!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me likes![]()
Star Spangled
[ afbeelding ]
Voor een rood best mooi!! ben echt geen fan van roodquote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me likes![]()
Star Spangled
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:14 schreef Linnie20v het volgende:
@ mirannie,
Louise lieverd!
Dat staat ook op t doppie
![]()
Wow! Die nagelwielen die geen wielen zijn als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 30 mei 2010 16:13 schreef Kleintje19 het volgende:
láááng geleden dat dit op mijn bureau heeft gestaan:
[ afbeelding ]
mijn eigen nagels gingen vrij goed, maar tjah, ik sta zowel in de schoonmaak als in de afwas en het bleef maar breken![]()
[ afbeelding ]
toen kwamen deze tevoorschijn met een boel stof, ik heb dus nog een hele boel te doen![]()
[ afbeelding ]
wit had iets minder mogen zijn bij mn middelvinger, en ik moet een nieuw wit potje konad
Nice!!! (Alleen foto is beetje erg grootquote:Op zondag 30 mei 2010 16:33 schreef radioanne het volgende:
Oh sorry bovenste foto werkt niet, kan hem ook niet meer wijzigen/verwijderen?Is dat iets nieuws?
[ afbeelding ]
Blue diamonds toevallig? Ik mocht ook voor 2 aanbieding lakjes die uitverkocht waren 2 uit de nieuwe collectie uizoeken, de volgende dag lagen ze op mn deurmat. Echt topservice daarquote:Op zondag 30 mei 2010 16:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nice!!! (Alleen foto is beetje erg groot)
@Mirannie: leuk dat paars!
@Kleintje: Ben niet zo van het wit, maar dit is mooi!
Kreeg net mailtje van boozyshop waar ik die 2 lakjes had besteld die niet meer leverbaar zijn, mocht 2 nieuwe uitzoeken, top service!
Mooi lakje!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik zou nog even foto's posten van art de lautrec 4b dus bij deze
[ afbeelding ]
Zonder en met flits. Lastig vast te leggen, als ik er in gewoon daglicht naar kijk vind ik de kleur overeen komen met het flesje op deze foto iig:
[ afbeelding ]
Echt heel mooiquote:Op zondag 30 mei 2010 16:41 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder en met flits. Lastig vast te leggen, als ik er in gewoon daglicht naar kijk vind ik de kleur overeen komen met het flesje op deze foto iig:
[ afbeelding ]
Thanks!!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nice!!! (Alleen foto is beetje erg groot)
@Mirannie: leuk dat paars!
@Kleintje: Ben niet zo van het wit, maar dit is mooi!
Kreeg net mailtje van boozyshop waar ik die 2 lakjes had besteld die niet meer leverbaar zijn, mocht 2 nieuwe uitzoeken, top service!
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe vaak wisselen jullie eigenlijk van nagellak?
Ik heb vrijdagavond DS Signature erop gedaan, maar heb nu alweer zin om wat anders te lakken, en eigenlijk gister al maar toen heb ik mij ingehouden
Elk weekend of als het gaat chippenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe vaak wisselen jullie eigenlijk van nagellak?
Ik heb vrijdagavond DS Signature erop gedaan, maar heb nu alweer zin om wat anders te lakken, en eigenlijk gister al maar toen heb ik mij ingehouden
oke ik ben iig niet de enigequote:Op zondag 30 mei 2010 16:51 schreef mirannie het volgende:
Meestal moet het er na een dag al weer af omdat ik dan moet werken. Maar hoef ik niet te werken ook max 2 dagen, want dan heb ik wel weer zin in iets anders leuks. Heb ook nog erg veel untrieds staan, dus ja, die wil ik wel allemaal een keer gebruiken
Ja blue diamonds en die rode ook van die aanbiedingquote:Op zondag 30 mei 2010 16:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Blue diamonds toevallig? Ik mocht ook voor 2 aanbieding lakjes die uitverkocht waren 2 uit de nieuwe collectie uizoeken, de volgende dag lagen ze op mn deurmat. Echt topservice daar
Thankyouquote:Op zondag 30 mei 2010 17:22 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ow Wauw die is mooi![]()
Is deze nog ergens te krijgen?
OPI weet ik niet, CG sowieso met de Khrome en Romantique collecties wel erg goedquote:Op zondag 30 mei 2010 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Kan je trouwens met OPI / China Glaze stempelen?
Uhm, de goedkoopste heb je op rhisma.nl en bundlemonster.com maar beide geen originele Konad. Maar goed, de prijs is dan ook vele malen beter en het stempelt verder prima.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Oke ik ben eruit! Ik ga NU uitvissen hoe dat konad stempelen gedoe werkt en ik ga plates bestellen![]()
Waar zijn ze het goedkoopst?
Kan je trouwens met OPI / China Glaze stempelen?
Een van mijn favo'squote:
Die heb ik pas ook op eBay besteldquote:
Ah nice! Stempelen echte Konads beter of maakt het geen moer uit verder?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uhm, de goedkoopste heb je op rhisma.nl en bundlemonster.com maar beide geen originele Konad. Maar goed, de prijs is dan ook vele malen beter en het stempelt verder prima.
Eigenlijk kun je met alle lak die met 1 laag dekkend is stempelen. Tenminste, dat is mijn ervaring.
Hahaha, hier ben ik! Ik was het hele weekend druk, druk, druk!!quote:Op zondag 30 mei 2010 11:56 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ze er ook een winkeltje wist te vinden met Orly![]()
Lindy waar beeeen je?
Ik had er ook 1tje gevonden die alleen in VS shipt moest nog een andere kleur hebben die moeilijk te vinden is.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Een van mijn favo's![]()
[..]
Die heb ik pas ook op eBay besteldOp eBay staat hij nog voor $5,70 maar die verzend niet internationaal. (ticklepink4u)
Toffe lak!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:41 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze niet slechter stempelen nee, gaat prima!!quote:Op zondag 30 mei 2010 19:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ah nice! Stempelen echte Konads beter of maakt het geen moer uit verder?
Ik had de testset van essence gekocht voor 2 euronet geprobeerd, ziet er leuk uit dat vlindertje!
Ik ben overtuigd, ik ga plates bestellen
MOOI!!quote:Op zondag 30 mei 2010 19:27 schreef Lindytje het volgende:
Nagels van de afgelopen dagen:
[ afbeelding ]
Essence Show your feet In the Jungle
[ afbeelding ]
China Glaze Kaleidoscope Him Out
Huh? Is OMG nu ook een zeldzaam lakje geworden?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik had er ook 1tje gevonden die alleen in VS shipt moest nog een andere kleur hebben die moeilijk te vinden is.
Kan ie mooi mee straks met de anderen in een grote doos.
Thanksquote:Op zondag 30 mei 2010 19:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vind ze niet slechter stempelen nee, gaat prima!!
Je ziet hem niet vaak meerquote:Op zondag 30 mei 2010 19:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Huh? Is OMG nu ook een zeldzaam lakje geworden?
Dankje Miranniequote:Op zondag 30 mei 2010 19:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vind ze niet slechter stempelen nee, gaat prima!!
[..]
MOOI!!
Ik zag net op http://xibalbasblog.wordpress.com/ een swatch van Collistar Nero, maar de Art de Lautrec die jij hier post is vele malen mooierquote:Op zondag 30 mei 2010 16:41 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You're welcome! Ik heb kaleidoscope him out ook, zo mooi! En groen begin ik steeds meer te waarderenquote:
Ik hou d'r vanquote:Op zondag 30 mei 2010 16:41 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je foto uploaden via blogger ipv via tinypic hielp bij mijquote:Op zondag 30 mei 2010 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
essence lilac forever
Een vraagje aan de bloggers: Als ik een nieuw bericht blog, dan krijgen je followers dat te zien op de dashboard bij 'blogs die ik volg'. Van anderen staan daar altijd een kleine foto bij, maar bij mezelf zie ik dat niet terwijl in de blogpost wel foto's staan, hoe krijg ik daar een foto bij?
www.abcbeautyshop.co.uk en anders uiteraard www.ciateonline.co.uk maar die hanteert gewoon retailprijzenquote:
Staat je goed!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
essence lilac forever
Een vraagje aan de bloggers: Als ik een nieuw bericht blog, dan krijgen je followers dat te zien op de dashboard bij 'blogs die ik volg'. Van anderen staan daar altijd een kleine foto bij, maar bij mezelf zie ik dat niet terwijl in de blogpost wel foto's staan, hoe krijg ik daar een foto bij?
Die SYF wil ik nog hebbenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:27 schreef Lindytje het volgende:
Nagels van de afgelopen dagen:
[ afbeelding ]
Essence Show your feet In the Jungle
[ afbeelding ]
China Glaze Kaleidoscope Him Out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |