Voor een rood best mooi!! ben echt geen fan van roodquote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Orly - In The Navy Collectie
[ afbeelding ]
2 heruitgaven en een nieuwe Royal Navy genaamd
[ afbeelding ]
Me likes![]()
Star Spangled
[ afbeelding ]
Foto's van het internet!!!
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:14 schreef Linnie20v het volgende:
@ mirannie,
Louise lieverd!
Dat staat ook op t doppie
![]()
Wow! Die nagelwielen die geen wielen zijn als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 30 mei 2010 16:13 schreef Kleintje19 het volgende:
láááng geleden dat dit op mijn bureau heeft gestaan:
[ afbeelding ]
mijn eigen nagels gingen vrij goed, maar tjah, ik sta zowel in de schoonmaak als in de afwas en het bleef maar breken![]()
[ afbeelding ]
toen kwamen deze tevoorschijn met een boel stof, ik heb dus nog een hele boel te doen![]()
[ afbeelding ]
wit had iets minder mogen zijn bij mn middelvinger, en ik moet een nieuw wit potje konad
Nice!!! (Alleen foto is beetje erg grootquote:Op zondag 30 mei 2010 16:33 schreef radioanne het volgende:
Oh sorry bovenste foto werkt niet, kan hem ook niet meer wijzigen/verwijderen?Is dat iets nieuws?
[ afbeelding ]
Blue diamonds toevallig? Ik mocht ook voor 2 aanbieding lakjes die uitverkocht waren 2 uit de nieuwe collectie uizoeken, de volgende dag lagen ze op mn deurmat. Echt topservice daarquote:Op zondag 30 mei 2010 16:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nice!!! (Alleen foto is beetje erg groot)
@Mirannie: leuk dat paars!
@Kleintje: Ben niet zo van het wit, maar dit is mooi!
Kreeg net mailtje van boozyshop waar ik die 2 lakjes had besteld die niet meer leverbaar zijn, mocht 2 nieuwe uitzoeken, top service!
Mooi lakje!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik zou nog even foto's posten van art de lautrec 4b dus bij deze
[ afbeelding ]
Zonder en met flits. Lastig vast te leggen, als ik er in gewoon daglicht naar kijk vind ik de kleur overeen komen met het flesje op deze foto iig:
[ afbeelding ]
Echt heel mooiquote:Op zondag 30 mei 2010 16:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik zou nog even foto's posten van art de lautrec 4b dus bij deze
[ afbeelding ]
Zonder en met flits. Lastig vast te leggen, als ik er in gewoon daglicht naar kijk vind ik de kleur overeen komen met het flesje op deze foto iig:
[ afbeelding ]
Thanks!!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nice!!! (Alleen foto is beetje erg groot)
@Mirannie: leuk dat paars!
@Kleintje: Ben niet zo van het wit, maar dit is mooi!
Kreeg net mailtje van boozyshop waar ik die 2 lakjes had besteld die niet meer leverbaar zijn, mocht 2 nieuwe uitzoeken, top service!
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe vaak wisselen jullie eigenlijk van nagellak?
Ik heb vrijdagavond DS Signature erop gedaan, maar heb nu alweer zin om wat anders te lakken, en eigenlijk gister al maar toen heb ik mij ingehouden
Elk weekend of als het gaat chippenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe vaak wisselen jullie eigenlijk van nagellak?
Ik heb vrijdagavond DS Signature erop gedaan, maar heb nu alweer zin om wat anders te lakken, en eigenlijk gister al maar toen heb ik mij ingehouden
oke ik ben iig niet de enigequote:Op zondag 30 mei 2010 16:51 schreef mirannie het volgende:
Meestal moet het er na een dag al weer af omdat ik dan moet werken. Maar hoef ik niet te werken ook max 2 dagen, want dan heb ik wel weer zin in iets anders leuks. Heb ook nog erg veel untrieds staan, dus ja, die wil ik wel allemaal een keer gebruiken
Ja blue diamonds en die rode ook van die aanbiedingquote:Op zondag 30 mei 2010 16:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Blue diamonds toevallig? Ik mocht ook voor 2 aanbieding lakjes die uitverkocht waren 2 uit de nieuwe collectie uizoeken, de volgende dag lagen ze op mn deurmat. Echt topservice daar
Thankyouquote:Op zondag 30 mei 2010 17:22 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ow Wauw die is mooi![]()
Is deze nog ergens te krijgen?
OPI weet ik niet, CG sowieso met de Khrome en Romantique collecties wel erg goedquote:Op zondag 30 mei 2010 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Kan je trouwens met OPI / China Glaze stempelen?
Uhm, de goedkoopste heb je op rhisma.nl en bundlemonster.com maar beide geen originele Konad. Maar goed, de prijs is dan ook vele malen beter en het stempelt verder prima.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Oke ik ben eruit! Ik ga NU uitvissen hoe dat konad stempelen gedoe werkt en ik ga plates bestellen![]()
Waar zijn ze het goedkoopst?
Kan je trouwens met OPI / China Glaze stempelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |