Ik heb er ook een klassieker "Boeren van den angst" genaamd. Zo geavanceerd dat de meeste Fokkers niet eens weten waar het over gaat. Het is gelijk met de reacties.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:03 schreef Nikmans het volgende:
Biogarde heeft een paar klassiekers op zijn naam staan, onder meer een pareltje over kamerplanten in de buitenlucht.
Laat eens zien danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:10 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een klassieker "Boeren van den angst" genaamd. Zo geavanceerd dat de meeste Fokkers niet eens weten waar het over gaat. Het is gelijk met de reacties.
Zoëzoquote:
Mensen die buiten KLB postenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:35 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Gewaarschuwd, het is een moeilijke leesniveau.![]()
Boeren van den angst
Hij is schoon hoor! Iemand zin in zweedse gehaktballetjes met THT 4-3-2008?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:09 schreef zovty het volgende:
Maar ik ben de vriezer aan het ontdooien en jullie mogen me helpen om de tijd te doden.[/sub]
Als je ze 2 uur volgas in de magnetron doet zijn ze nog best te eten, hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Hij is schoon hoor! Iemand zin in zweedse gehaktballetjes met THT 4-3-2008?
wordt ikquote:
Jij bent een echte grapgans!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja.![]()
Dan zie je geen topic meer van mij.
Ook als ik een leuk tagje krijg zal ik geen topics meer openen.
[Oranjefan]quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja.![]()
Dan zie je geen topic meer van mij.
Ook als ik een leuk tagje krijg zal ik geen topics meer openen.
Gaat niet gebeuren, tenminste niet zo lang ik mod ben op KLBquote:
smiley niet, tieten helpen meer..,quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:29 schreef Chowi het volgende:
Wanneer word ik mod, Adelante?.
Wellicht werkt het met die smiley wél.
Ohja, die heb ik!quote:
Dat is wat wij missen in het huidige mod teamquote:
Er zitten toch aardig wat tieten in het modteam? Of heb je het puur over KLB?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is wat wij missen in het huidige mod team
KLBquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er zitten toch aardig wat tieten in het modteam? Of heb je het puur over KLB?
Hey, mijn tieten in jullie modteam... Ik zeg, match made in heaven.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
KLB
De laatste tieten daar waren van ondeugendNu helpt de laatste tijd Yvonne wel eens mee, maar da's ook niet allemaal heel pront meer
Crewbash!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
KLB
De laatste tieten daar waren van ondeugendNu helpt de laatste tijd Yvonne wel eens mee, maar da's ook niet allemaal heel pront meer
-edit-quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn topics zijn altijd binnen no-time weer op slot.
In het modteam is niet genoeg...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, mijn tieten in jullie modteam... Ik zeg, match made in heaven.
Pfoe, de vorige keer dat ik mod werd was dat ook helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:21 schreef zovty het volgende:
[..]
In het modteam is niet genoeg...
Ze moeten in een naamtopic. Met de TT: pics van chowis tieten voor Adelante en zovty. Dan zorg ik dat jij mod wordt.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik vind yvonne leuk. (L) (L) (L)
yvonne 'hartje' AdvancedPower
Pics?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Crewbash!!
Yvonne heeft wel sappige titties hoor
Tijden zijn veranderd kind...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfoe, de vorige keer dat ik mod werd was dat ook helemaal niet nodig..
xd XD xD XDxdddxxdxxxxxxxxxxdxdxdxdxxxxxxxxxxxxdxdxdxddxdxdxdxdxxxxxxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdXXDddXDXDXDXDXdXdDXDXDXDxdXDxddxxDXDDXdxdDXDxdDX diagquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
rot me niets wat ze aanmaken..
je hebt ze er alleen bij die zo snel wat sluiten..
en als ik dan verkapt wat opmerk krijg ik notes xd
Hey, ik ben nog altijd een jonge blom. In de bloeiperiode van mijn seksuele ontwikkeling. Pront, met een egale, elastische huid en altijd goedgemutst.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd kind...
En je tietjes worden er niet pronter op.
Pics van je tieten dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, ik ben nog altijd een jonge blom. In de bloeiperiode van mijn seksuele ontwikkeling. Pront, met een egale, elastische huid en altijd goedgemutst.
Niet bij mij aankloppen over slappe tietjes. Het verkleinwoord klopt trouwens ook niet.
Er is maar 1 manier om daar achter te komen...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:38 schreef Chowi het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hè, er wordt wel altijd gepraat over tieten posten om mod te mogen worden als vrouw, maar geen vrouw die dat doet natuurlijk. En geheel terecht ook.
Maar wát nou als er een keer voorkomt dat een vrouw wél haar tieten post op die aanvraag? Wordt ze dan ook echt per omgaande mod? En wordt ze dan slechts 'aanvullend' mod, of is zij op dit moment zo gestegen in achting dat er een van de huidige mods uitgetieft wordt?
pics van jouw tietenquote:
Hoezo is dat terecht? Vrouwen gebruiken hun lichaam om bijna alles te krijgen, waarom dit dan niet?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:38 schreef Chowi het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hè, er wordt wel altijd gepraat over tieten posten om mod te mogen worden als vrouw, maar geen vrouw die dat doet natuurlijk. En geheel terecht ook.
"Een vrouwenrok trekt meer dan een span paarden"quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:48 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hoezo is dat terecht? Vrouwen gebruiken hun lichaam om bijna alles te krijgen, waarom dit dan niet?
Soms zeg jij wel zinnige dingenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is sowieso nooooooops.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |