Ook ja.quote:
Zobierzoquote:
Nou, in zekere zin is het dat ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Ook ja.
Eigenlijk zou het hele internet gewoon 1 grote .html moeten zijn waar iedereen lees en schrijf rechten op heeft.
Ik weet het. Maar ik ben de vriezer aan het ontdooien en jullie mogen me helpen om de tijd te doden. En de oude Chinese wijsgeer Confusius zei het al: zet Mods in de TT en ze komen er als vliegen op een hoop stront op af.quote:
Namen willen we swarmahoer!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik sta heel positief in het leven
daarintegen maak ik in dig wel eens een topic als ik ergens niet uitkom
en ik snap niet waarom jij posten op het forum gelijk ziet aan het openen van topics.. ik denk dat er users zijn die minder topics zouden moeten openen en gewoon eens posten
Jou bedoel ik natuurlijk ook niet.quote:
nog spannende dingen tegengekomenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik ben de vriezer aan het ontdooien en jullie mogen me helpen om de tijd te doden. En de oude Chinese wijsgeer Confusius zei het al: zet Mods in de TT en ze komen er als vliegen op een hoop stront op af.
jij mag met beide minderenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Namen willen we swarmahoer!
Namen!
Het gaat toch ook niet om de klachten swarmahoer, maar om het klagen. Dat snap jij toch wel hoop ik?quote:
Tussen jouw posts zitten ook maar zelden pareltjes als ik heel eerlijk mag zijn. :-@.quote:en ik snap niet waarom jij posten op het forum gelijk ziet aan het openen van topics.. ik denk dat er users zijn die minder topics zouden moeten openen en gewoon eens posten
Een (linker?) sok!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nog spannende dingen tegengekomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |