Dat moet ik binnenkort ook weer eens doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik ben de vriezer aan het ontdooien en jullie mogen me helpen om de tijd te doden. En de oude Chinese wijsgeer Confusius zei het al: zet Mods in de TT en ze komen er als vliegen op een hoop stront op af.
Ik ben toch wel benieuwd hoe dat er uit zou zien...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
ja daar zitten we op te wachten!
Zure topics van de opperzuurpruim swarmahoer
Je mag deze tzt wel recyclen hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat moet ik binnenkort ook weer eens doen.Maar dan zonder topic.
Als we jou nou mod maken, houd je je dan aan de TT?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar mijn topics zijn altijd bazen topics.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als we jou nou mod maken, houd je je dan aan de TT?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja dat zal een leuke topic wordenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:20 schreef 9611Niels het volgende:
Swarma kan wel eens een topic openen over mensen die baggeren in KLB FB
Ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb het even verbeterd naar swarma's taalgebruikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat zal een leuke topic worden
TT: baggeraars in klb fb
Klacht: zie klb fb
Wat voor Swarma gaat dat gaat ook voor SWJquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:28 schreef 9611Niels het volgende:
Ik zie de ONZ mods trouwens ook nooit topics maken.
Jij sluit toch alleen topicsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik sta heel positief in het leven
daarintegen maak ik in dig wel eens een topic als ik ergens niet uitkom
en ik snap niet waarom jij posten op het forum gelijk ziet aan het openen van topics.. ik denk dat er users zijn die minder topics zouden moeten openen en gewoon eens posten
Leuke matige topics maken is ook niet echt iets om trots op de zijnquote:
Waarom blijf jij dan zo volharden in het maken van dezelfde soort topics?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Leuke matige topics maken is ook niet echt iets om trots op de zijn
Mijn laatste (kuttopic) is alweer 6 dagen geleden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom blijf jij dan zo volharden in het maken van dezelfde soort topics?
Ik stel voor dat mijn topics niet meer gesloten worden voor een bedrag van 20 euro per maand verdeeld over de gehele crewquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |