abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80813102
Zo zaaien ze giftige gewassen die men liever niet wil oogsten. Ze leidden je om de tuin heen zodat je niet ziet wat voor planten daar echt binnen groeien. Ze zijn de voerders van de natie, ze voorzien het land van al haar kracht en macht. Daarom zijn ze ook min of meer aanvoerders van het land, in hun grond kweekt onze toekomst. Wat men in onze steden, dorpen, plaatsen, gehuchten en polders ziet is het product van hun opbrengst. Zo zaait er chaos en haat uit naarmate deze boeren hun zaden rondstrooien. Wat er niet in hun tuin groeit zijn vergroeisels die snel uitgeroeied moeten worden. Dat zijn dan ook de echte bronnen van het kwaad voorzover U van mijn tuin eet. De overkant van die wei daar is het altijd groener. Daarom hebben deze boeren meer behoefte aan land, het land van ook anderen. Geef deze boer hetgeen wat hij zoekt, en hij doet jou groeien zoals dat hem het beste uitkomt. Wij zijn dan planten, en daarginds is het licht. Wat groeit nou echt in zijn tuin? Juist wij...
  woensdag 28 april 2010 @ 18:30:56 #2
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_80813201
echt he, vroeg het me pas ook al af
pi_80813348
Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar je moet mij nu echt die spacecake eens geven.
  woensdag 28 april 2010 @ 18:37:42 #4
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_80813456
Ben ik het niet mee eens omdat appel en soms dus peer maar bovenal meloen.
pi_80815067
Ik ben dan ook zeker een of meerdere malen even smaakvol.
pi_80815098
quote:
Op woensdag 28 april 2010 18:35 schreef Mozy het volgende:
Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar je moet mij nu echt die spacecake eens geven.
Zodat je gaat fantaseren over boeren, leuk man!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_80821061
Samenvatting ts?
pi_81768667
dit is mijn klassieker...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')