Niet zo gek, iedereen keek Rezai en gaat nu even lunchen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:56 schreef senswal het volgende:
Wow, wat is het stadion leeg bij Djokovic
Wat zei Marcella dan? Of bedoel je meer dat zij het was die commentaar gaf?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:41 schreef Ambrosius het volgende:
Mesker, Petrova zonder al te veel moeite door. 10-8 in de derde is idd erg simpel.
Die heeft geen stream ofwel?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:11 schreef Tim86 het volgende:
Thiemo staat de dubbelen met Wassen: 3-2 achter tegen Kubot/Marach.
Merci.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://atdhe.net/19632/watch-roland-garros-court-1
Goed zo, ook niet heel verrassend als je kijkt naar de vorm van beiden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:50 schreef borisz het volgende:
Peer(18) d. Bartoli(13) 76 62
Jammerquote:
6-3 set 2 en klaar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:13 schreef borisz het volgende:
De Bakker en Wassen inmiddels een break achter in de tweede set 4*-3 voor Kubot en Marach. De eerste set ging met 6-4 verloren.
Eat shit dude!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:20 schreef F.M.D. het volgende:
De Bakker/Wassen dubbel verloren, Alle Nederlanders dus uitgespeeld op Roland Garros 2010
Waar heb jij nou weer last van? Hup Melzerquote:
Die aanmoedigingen van jou helpen niet echt, hè?quote:
Misschien moet ik het bij Rafa houden, die wint namelijk wel alles.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:41 schreef APK het volgende:
[..]
Die aanmoedigingen van jou helpen niet echt, hè?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:44 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot volgende week zondag. Dan gaat hij Fed weer laten huilen... of eigenlijk niet, omdat Fed voor de wedstrijd al weet dat hij keihard geveegd gaat worden en geen enkele kans maakt...![]()
[...]
Jij denkt dat Fed wel het idee heeft dat hij een kans maakt? Dan zou ik graag dit gezichtje willen gebruiken:quote:
Ik denk dat Fed wel een goeie kans maakt ja. Hij heeft RG nu al een keer gewonnen en kan er een stuk ontspannener staan dan Nadal. In Rome destijds had hij zelfs MP's in een best-of-five. En als hij een goeide dag heeft kan hij behoorlijk gelijk op gaan. Als hij dan op de belangrijke punten goed speelt (en dus ook veel breakpunten benut) zie ik hem wel winnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Fed wel het idee heeft dat hij een kans maakt? Dan zou ik graag dit gezichtje willen gebruiken:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het al zo rustig afgelopen week, met uitzondering van de shitload aan idioten tijdens Tsonga - Thiemo gister, maar bij jouw ben ik er zo bang voor dat we je nu een hele week niet meer kwijt rakenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Fed wel het idee heeft dat hij een kans maakt? Dan zou ik graag dit gezichtje willen gebruiken:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Nadal z'n beide knieen breekt.. dan zie ik hem ook wel winnen ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat Fed wel een goeie kans maakt ja. Hij heeft RG nu al een keer gewonnen en kan er een stuk ontspannener staan dan Nadal. In Rome destijds had hij zelfs MP's in een best-of-five. En als hij een goeide dag heeft kan hij behoorlijk gelijk op gaan. Als hij dan op de belangrijke punten goed speelt (en dus ook veel breakpunten benut) zie ik hem wel winnen.
Nah, doe es lief tegen jojo!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vond het al zo rustig afgelopen week, met uitzondering van de shitload aan idioten tijdens Tsonga - Thiemo gister, maar bij jouw ben ik er zo bang voor dat we je nu een hele week niet meer kwijt raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |