Niet zo gek, iedereen keek Rezai en gaat nu even lunchen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:56 schreef senswal het volgende:
Wow, wat is het stadion leeg bij Djokovic
Wat zei Marcella dan? Of bedoel je meer dat zij het was die commentaar gaf?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:41 schreef Ambrosius het volgende:
Mesker, Petrova zonder al te veel moeite door. 10-8 in de derde is idd erg simpel.
Die heeft geen stream ofwel?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:11 schreef Tim86 het volgende:
Thiemo staat de dubbelen met Wassen: 3-2 achter tegen Kubot/Marach.
Merci.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://atdhe.net/19632/watch-roland-garros-court-1
Goed zo, ook niet heel verrassend als je kijkt naar de vorm van beiden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:50 schreef borisz het volgende:
Peer(18) d. Bartoli(13) 76 62
Jammerquote:
6-3 set 2 en klaar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:13 schreef borisz het volgende:
De Bakker en Wassen inmiddels een break achter in de tweede set 4*-3 voor Kubot en Marach. De eerste set ging met 6-4 verloren.
Eat shit dude!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:20 schreef F.M.D. het volgende:
De Bakker/Wassen dubbel verloren, Alle Nederlanders dus uitgespeeld op Roland Garros 2010
Waar heb jij nou weer last van? Hup Melzerquote:
Die aanmoedigingen van jou helpen niet echt, hè?quote:
Misschien moet ik het bij Rafa houden, die wint namelijk wel alles.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:41 schreef APK het volgende:
[..]
Die aanmoedigingen van jou helpen niet echt, hè?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:44 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot volgende week zondag. Dan gaat hij Fed weer laten huilen... of eigenlijk niet, omdat Fed voor de wedstrijd al weet dat hij keihard geveegd gaat worden en geen enkele kans maakt...![]()
[...]
Jij denkt dat Fed wel het idee heeft dat hij een kans maakt? Dan zou ik graag dit gezichtje willen gebruiken:quote:
Ik denk dat Fed wel een goeie kans maakt ja. Hij heeft RG nu al een keer gewonnen en kan er een stuk ontspannener staan dan Nadal. In Rome destijds had hij zelfs MP's in een best-of-five. En als hij een goeide dag heeft kan hij behoorlijk gelijk op gaan. Als hij dan op de belangrijke punten goed speelt (en dus ook veel breakpunten benut) zie ik hem wel winnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Fed wel het idee heeft dat hij een kans maakt? Dan zou ik graag dit gezichtje willen gebruiken:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het al zo rustig afgelopen week, met uitzondering van de shitload aan idioten tijdens Tsonga - Thiemo gister, maar bij jouw ben ik er zo bang voor dat we je nu een hele week niet meer kwijt rakenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Fed wel het idee heeft dat hij een kans maakt? Dan zou ik graag dit gezichtje willen gebruiken:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Nadal z'n beide knieen breekt.. dan zie ik hem ook wel winnen ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat Fed wel een goeie kans maakt ja. Hij heeft RG nu al een keer gewonnen en kan er een stuk ontspannener staan dan Nadal. In Rome destijds had hij zelfs MP's in een best-of-five. En als hij een goeide dag heeft kan hij behoorlijk gelijk op gaan. Als hij dan op de belangrijke punten goed speelt (en dus ook veel breakpunten benut) zie ik hem wel winnen.
Nah, doe es lief tegen jojo!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vond het al zo rustig afgelopen week, met uitzondering van de shitload aan idioten tijdens Tsonga - Thiemo gister, maar bij jouw ben ik er zo bang voor dat we je nu een hele week niet meer kwijt raken
Nee, ik zal eens iets zeggen wat klopt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Als Nadal z'n beide knieen breekt.. dan zie ik hem ook wel winnen ja.
Wat een verschrikkelijk slechte analyse zeg. Het verschil tussen Fed en Rafa in Parijs is afgelopen jaren alleen maar groter geworden. Dan kunnen we aanknooppuntjes gaan zoeken in het verleden of "als" gaan roepen, maar dat lijkt me niet van toepassing.
Ik heb hem gezien en vond hem ook wel leuk ja. Vooral omdat op het moment van het maken van de video Rafa waarschijnlijk op het trainingsveld stond om de weinig zwakke punten die hij heeft te verbeteren zodat hij nog meer prijzen kan pakken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik vond het al zo rustig afgelopen week, met uitzondering van de shitload aan idioten tijdens Tsonga - Thiemo gister, maar bij jouw ben ik er zo bang voor dat we je nu een hele week niet meer kwijt raken
Overigens de diss van Djokotron en Troicki naar Nadal al gezien? Ik moest er wel om lachen, schijnt dat Nadal het iets minder leuk vond
Federer heeft zeker wel een kans in de RG finale, jojo's analyse klopt niet. Het verschil tussen Nadal en Federer is niet groter geworden op zich, alleen heeft Nadal een paar keer in zijn leven (MC 2010, RG 2008) een idioot hoog niveau had, dat hij nu niet lijkt te hebben. Madrid was ook spannend.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik zal eens iets zeggen wat klopt.
Ja, lijkt mij ook. Zie ook mijn geeditte post met het aantal games dat Federer door de jaren heen van Nadal heeft gewonnen op RG.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Federer heeft zeker wel een kans in de RG finale, jojo's analyse klopt niet. Het verschil tussen Nadal en Federer is niet groter geworden op zich, alleen heeft Nadal een paar keer in zijn leven (MC 2010, RG 2008) een idioot hoog niveau had, dat hij nu niet lijkt te hebben. Madrid was ook spannend.
Daarnaast kan het helpen dat Federer al een RG voor zijn rsume heeft.
In jou analyse ontbreekt het feit dat Rafa altijd rustig begint aan z'n toernooi's. Z'n niveau word per wedstrijd hoger en wanneer hij in de finale staat speelt hij vaak, vooral op gravel, op z'n best. Madrid was spannend omdat dat een hele andere baan is, daarom kon Fed daar vorig jaar ook winnen. Dat heeft Rafa vorig jaar al voor het toernooi geroepen, dus dat is niet iets wat daarna is verzonnen. Dat hij dit jaar wel easy van Fed won in Madrid is juist toon aangevend voor het feit dat het verschil telkens maar groter word.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Federer heeft zeker wel een kans in de RG finale, jojo's analyse klopt niet. Het verschil tussen Nadal en Federer is niet groter geworden op zich, alleen heeft Nadal een paar keer in zijn leven (MC 2010, RG 2008) een idioot hoog niveau had, dat hij nu niet lijkt te hebben. Madrid was ook spannend.
Daarnaast kan het helpen dat Federer al een RG voor zijn rsume heeft.
Maar verandert het feit dat Federer RG nu al heeft gewonnen volgens jou niets? Wat mij betreft ligt de meeste druk op Nadal.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
In jou analyse ontbreekt het feit dat Rafa altijd rustig begint aan z'n toernooi's. Z'n niveau word per wedstrijd hoger en wanneer hij in de finale staat speelt hij vaak, vooral op gravel, op z'n best. Madrid was spannend omdat dat een hele andere baan is, daarom kon Fed daar vorig jaar ook winnen. Dat heeft Rafa vorig jaar al voor het toernooi geroepen, dus dat is niet iets wat daarna is verzonnen. Dat hij dit jaar wel easy van Fed won in Madrid is juist toon aangevend voor het feit dat het verschil telkens maar groter word.
Wat een onzin. Niveau per wedstrijd hoger.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
In jou analyse ontbreekt het feit dat Rafa altijd rustig begint aan z'n toernooi's. Z'n niveau word per wedstrijd hoger en wanneer hij in de finale staat speelt hij vaak, vooral op gravel, op z'n best. Madrid was spannend omdat dat een hele andere baan is, daarom kon Fed daar vorig jaar ook winnen. Dat heeft Rafa vorig jaar al voor het toernooi geroepen, dus dat is niet iets wat daarna is verzonnen. Dat hij dit jaar wel easy van Fed won in Madrid is juist toon aangevend voor het feit dat het verschil telkens maar groter word.
Godzijdank. Het mag ook gezegd worden, eindelijk iets verstandigs van je (en dan heb ik het niet over de Fed-Rafa discussie, daar laat ik me niet over uit)quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:12 schreef jojomen4 het volgende:
Laten we het voor vandaag zo houden. Dan gaan we volgende week, voor of na de wedstrijd, weer lekker verder met de eeuwig durende Rafa - Fed discussie.
Nee, in het spel tussen Fed en Rafa veranderd dat niks voor mij, als hij vorig jaar van Rafa in de finale had gewonnen, dan wel. Druk heeft er vaak genoeg gelegen bij Rafa, en ik heb niet echt de indruk dat hij daar heel erg veel last van heeft.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar verandert het feit dat Federer RG nu al heeft gewonnen volgens jou niets? Wat mij betreft ligt de meeste druk op Nadal.
Eindelijk afgelopen.quote:
Je denkt dat dat leuker tennis wordt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eindelijk afgelopen.Nu Hewitt-Nadal.
Leuker dan Djokovic-Hanescuquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Je denkt dat dat leuker tennis wordt?
Nee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Je denkt dat dat leuker tennis wordt?
Lekker voor onze XL-game. Al moet ik zeggen dat ik Ginepri geen 3 sets van JCF zie winnen, maar JCF had het zichzelf iets makkelijker kunnen en moeten makenquote:
Nah, lijkt me heel sterk. Ik mag Hewitt best, maar hij heeft geen variatie noch iets in te brengen tegen Nadal.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leuker dan Djokovic-Hanescu, al is dat niet zo moeilijk.
Ik ben gewoon keihard voor Ginepriquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Lekker voor onze XL-game. Al moet ik zeggen dat ik Ginepri geen 3 sets van JCF zie winnen, maar JCF had het zichzelf iets makkelijker kunnen en moeten maken
Inderdaad 11/18 spelers hebben JCF gestemt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Lekker voor onze XL-game. Al moet ik zeggen dat ik Ginepri geen 3 sets van JCF zie winnen, maar JCF had het zichzelf iets makkelijker kunnen en moeten maken
Waar kijk je?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:49 schreef Chriz2k het volgende:
El-breako Ginepri dankzij twee winners en twee dropshotjes.
quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://atdhe.net/19632/watch-roland-garros-court-1
Je kan het ook als een krant noemen, maar zo slecht ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:09 schreef kevin_ het volgende:
Nadal speelt als een natte hond in het begin.
Toch gewoon 2-0 Ginepriquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:11 schreef wimderon het volgende:
Ferrero terug tot 5-3 inmiddels.
Die streak van 3 games had ie beter voor de 3e set kunnen bewarenquote:
Lijkt erop dat Verdasco em nu gaat tanken. Dat wordt een 5e set dus daar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
Set JCF en set Rafa. Kohlschreiber geeft nog niet af.
Hewitt speelt gewoon goed. En Nadal te safe.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:39 schreef kevin_ het volgende:
Nadal speelt echt slecht voor zijn kunnen. Waar zou dat aan liggen....
Volgens mij gaat het prima hoor: 6-3 *2-1 Nadal. Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:54 schreef senswal het volgende:
[..]
Hewitt speelt gewoon goed. En Nadal te safe.
Ik verwacht er niks meer van .... eerste set stond ie ook 53 voorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:07 schreef Chriz2k het volgende:
Break Ferrero in de 4e, zal het dan toch nog?
Wel Albert Heijn toch?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik verwacht er niks meer van .... eerste set stond ie ook 53 voor
Zo eerst maar es boodschappen doen, als ie dan de 4e set heeft gewonnen dan kijken we wel verder
Ik snap het even niet, maar nee. Albert Heijn is een meter of 800. Jumbo slechts 300quote:
Als je terug bent heeft hij ook de 5e al gewonnen, dat beloof ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik verwacht er niks meer van .... eerste set stond ie ook 53 voor
Zo eerst maar es boodschappen doen, als ie dan de 4e set heeft gewonnen dan kijken we wel verder
6-3 *3-4 maar meer UE's dan gewoonlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Kijk zo af en toe met de score mee, maar wat is Nadal aan het uitspoken?
Die site waar jij kijgt, doet het bij mij nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:15 schreef Chriz2k het volgende:
Die gekke Ginepri lag bijna in het publiek.
Blijft een middelmatige faalhaas.quote:
Klopt, ik ben ook reddeloos verloren.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:18 schreef SalsedoNL het volgende:
[..]
Die site waar jij kijgt, doet het bij mij niet
Omdat hij dan anders wel doet?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:18 schreef senswal het volgende:
Waarom denkt gelijk iedereen dat er iets is met Nadal als hij niet meteen alle punten wint?
Scherp.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Omdat hij dan anders wel doet?
Die wil ik ook graag zien, had hem net gemistquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:34 schreef Federer-fan het volgende:
Iemand een gifje van die prachtige passerslag met duik van Nadal?
Kan iedereen alsjeblieft ophouden met jinxen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:33 schreef SalsedoNL het volgende:
de Ferrero's in de XL game, gaan toch nog winnen zo te zien
Maar een keiharde choke volgtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:53 schreef Szura het volgende:
Hahahaha die gekke Amerikaan serveert voor de match
Je mag nu ook deze amerikaan in je signature zettenquote:
Echt wat heeft die gast gegeten voor het toernooiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef SalsedoNL het volgende:
[..]
Je mag nu ook deze amerikaan in je signature zetten
wat een held.
XL game op z'n kop
Op gravel. In 5 sets. Na een break achter in de 5e. Fuck de XL-game, wat een baasquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef Szura het volgende:
Dit is toch niet te geloven![]()
Ginepri verslaat één van de 5 beste gravelers van de wereld
Gasten: Melzer en, ik vind ook, Kohlschreiber erg goed presterenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Echt wat heeft die gast gegeten voor het toernooi
quote:Djokotron, are you watching? The Ginepri-machine is coming!
Wist je dat niet? Ik vond het dan ook niet super erg dat ze van Misa won in de laatste kwalironde en zeker nu ze zo ver komtquote:
Ik zou der niet neuken maar wel haar hele gezicht wit spuiten.quote:
Ik kan helemaal geen gifjes maken. Bovendien ben ik hier een verjaardag aan het vieren. Mijn grasparkiet Noddie is vandaag 2 geworden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:38 schreef senswal het volgende:
Fed-fan heb je nog een gifje kunnen maken van die passing + halve koprol van Nadal net bij de highlights?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de offtopic. Om het goed te maken hierbij de OOP voor morgen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen gifjes maken. Bovendien ben ik hier een verjaardag aan het vieren. Mijn grasparkiet Noddie is vandaag 2 geworden.Hij heeft een basketbalspel gekregen. Hierbij een foto.
Wat een luxe, hij mag ook nog eens RG meekijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de offtopic. Om het goed te maken hierbij de OOP voor morgen.![]()
![]()
Oja en gefeliciteerd, hahaha.
Jaja, en de hele dag snoep en roosvicee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef senswal het volgende:
[..]
Wat een luxe, hij mag ook nog eens RG meekijken!![]()
Dank je wel.quote:Oja en gefeliciteerd, hahaha.
Wel leuk dat ze weer terug is. Ze heeft echt een mooie manier van spelen vind ik, ook al ziet ze er dan uit als Suske en/of Wiske.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
Henin is gewoon te goed voor Maria, iig op gravel.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze weer terug is. Ze heeft echt een mooie manier van spelen vind ik, ook al ziet ze er dan uit als Suske en/of Wiske.
Is niet van mij maar vanquote:
Voor mij klinkt het even mongoloïde als altijd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:35 schreef Szura het volgende:
Wat een mongolen zitten er in het publiek vanavond zeg
Ik vind haar maar ordinair, met haar tatoeage en neusding.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:12 schreef Szura het volgende:
Alona staat zeker in de top 3 van lekkerste tennisters
quote:Q. I have a different question for you. Everyone in tennis loves Roger, respects Roger. He is said to be the best of all time. Yet two out of every three times you play him, you win. You've won six of the last seven times. Who's a better player?
RAFAEL NADAL: You like this. You are focused on the Roger thing, eh? (laughter.)
Yesterday with the clay. Today with the if somebody says I am better than Roger, I think this person don't know nothing about tennis. That's my answer.
Q. How so?
RAFAEL NADAL: Why?
Q. Yeah.
RAFAEL NADAL: So you don't know nothing about tennis.
You see the titles of him and you see the titles of me? It's no comparison. So that's the answer. Is difficult to compare Roger with me now, because he has 16 Grand Slams; I have 6. Masters 1000, yeah, I have more than him. But for the rest of the things the records of Roger is very, very almost impossible to improve.
Q. Still, it is interesting when you step out on the court...
RAFAEL NADAL: What?
Q. Still, it is interesting, Rafa, when you step out on the court...
RAFAEL NADAL: (Through translation.)
Sorry, I interrupt you. What's the question? Sorry.
Q. The question is: Still, for the fans, it is interesting when you step on the court with him, you usually win.
RAFAEL NADAL: Well, I am No. 2 in the world for five years, so I think I am a good player, too. Sure, I can beat him. No. 2 can beat No. 1. That's the thing. It's not a lot of difference between No. 2 and No. 1 or between No. 1 and No. 10. That's the tennis, and the tennis very close, the level, all the time.
But I can beat him, yes. The same time, the thing is I beat him a lot of times on clay. I beat him on other surfaces, too. But the most of the times I beat him on clay, so I played with him more times on clay than on the rest of the surfaces.
Ik vind het wel reëel wat hij allemaal zegt.quote:
Goeiemorgen.quote:
- Dus als Rafa in een interview zegt dat hij tot het uiterste moet gaan tegen een nummer 200 van de wereld en dat het een "difficult match" was, dan geloof jij hem ook?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 09:42 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
- Dus als Rafa in een interview zegt dat hij tot het uiterste moet gaan tegen een nummer 200 van de wereld en dat het een "difficult match" was, dan geloof jij hem ook?
- Wat hem eigenlijk gevraagd word, is of Rafa vind dat hij beter is dan Fed. Wat denk jij dat Rafa hierop gaat antwoorden (als je naar de rest van de interviews kijkt, waar hij zoveel mogelijk respect naar andere spelers probeert te uiten dat z'n interviews niet meer geloofwaardig zijn)?
- Rafa zegt dat het niveau van de nummer 1 tm 10 heel erg dicht op elkaar ligt, dat geloof jij? Ik geloof dat niet echt, anders zouden Rafa en Fed van de laatste 20 GS titels niet 95% van de prijzen opgeeist hebben (dat % roep ik ff uit m'n hoofd, dus het kan oncorrect zijn).
Ook al zou het waar zijn wat hij zegt, dan heb ik nog het recht op m'n eigen mening. En om alleen te kijken naar de cijfertjes/gewonnen titels vind ik nog steeds krom en kleindenkend. Als je het hebt over wie de betere speler is van de 2, dan kun je mij, met de H2H en het vertoonde spel, niet overtuigen dat dat Fed is. Ook niet ondanks dat Rafa veel overwinningen heeft gepakt op gravel, juist omdat z'n ontwikkeling afgelopen 3 jaar op de andere ondergronden geweldig is, en hij heeft laten zien ook op die ondergronden beter te zijn dan Fed.
Nu ben jij weer reacties aan het zoeken, dus ga aub niet over 10 minuten piepen dat ik aan het trollen ben. Daarnaast kom je, imo, nog steeds heel gelimiteerd met inhoudelijk reacties. Zou het wel op prijs stellen als je dat wel eens doet, door bv m'n bovenstaande vragen te beantwoorden.
Ppffttt. Ik ga er niet eens meer op reageren vanaf nu. Het is onderhand wel duidelijk wie welke mening heeft. Laat Rafa Fed maar 3x per jaar van de baan af timmeren, dat zijn voor mij genoeg argumenten.![]()
Ziet er goed uitquote:Op zondag 30 mei 2010 10:31 schreef TheGeneral het volgende:
Weersverwachtingen:
http://www.weather.com/ou(...)/hourbyhour/FRXX0076
Met die eerste drie gedachtestreepjes heeft jojo toch gewoon gelijk? Nadal zegt over elke wedstrijd dat hij moeilijk is, hij vindt al zijn tegenstanders "very difficult" en vindt elke toernooi "very special."quote:Op zondag 30 mei 2010 09:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
Dank weer voor een vermakelijke post
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:26 schreef Nalbandian het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom ze vrouwen tegelijk met de mannen Roland Garros laten spelen. Laat eerst de mannen spelen, waar het publiek van kan genieten. Vervolgens kunnen de vrouwen het toernooi ook in een weekend spelen, en vallen ze er verder niemand mee lastig.
Ikwist helemaal niet dat er nog een Nederlandse in het hoofdtoernooi zat. Misschien moet ik dat damestennis maar weer eens wat beter volgen.quote:
Gewoon net zoals de Olympische Spelen en de Paralympics: Eerst de topsporters en als die allemaal naar huis zijn en de tv-camera's weg zijn gehaald mag de restquote:Op zondag 30 mei 2010 11:26 schreef Nalbandian het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom ze vrouwen tegelijk met de mannen Roland Garros laten spelen. Laat eerst de mannen spelen, waar het publiek van kan genieten. Vervolgens kunnen de vrouwen het toernooi ook in een weekend spelen, en vallen ze er verder niemand mee lastig.
Ik wist dat ik op je kon bouwen Timmersquote:Op zondag 30 mei 2010 11:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon net zoals de Olympische Spelen en de Paralympics: Eerst de topsporters en als die allemaal naar huis zijn en de tv-camera's weg zijn gehaald mag de rest
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon net zoals de Olympische Spelen en de Paralympics: Eerst de topsporters en als die allemaal naar huis zijn en de tv-camera's weg zijn gehaald mag de rest
Om over haar service nog maar te zwijgenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:02 schreef Federer-fan het volgende:
Knap dat Dementieva zo'n bal kan missen. En die dropshot op het vorige punt was ook erg sterk.
Ik heb die servicebeweging van haar gekopieerd. Nu wil er niemand meer tegen me tennissen. Niet omdat hij zo sterk is, maar omdat hij er zo dom uitziet.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:03 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Om over haar service nog maar te zwijgen! Al loopt ie vandaag als een trein
.
Als dit geen slechte grap is, dan post ik nooit meer een reply op jouw postsquote:Op zondag 30 mei 2010 12:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb die servicebeweging van haar gekopieerd. Nu wil er niemand meer tegen me tennissen. Niet omdat hij zo sterk is, maar omdat hij er zo dom uitziet.
Hoewel ik niet bekend ben met hoe goed een Nederlandse 3-man is, denk ik niet dat je zomaar van Dementieva zal winnen. Wellicht als je direct de service aanpakt, maar in de rally is ze zeer sterk.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:19 schreef Federer-fan het volgende:
Die laatste bal van Dementieva.Dat gaat toch echt nergens meer over.
Ik denk dat zelfs een goeie Nederlandse 3-man van haar zou winnen.
Da's misschien wel waar. Maar ik kan me in elk geval niet voorstellen dat welke mannelijke prof dan ook van haar zou verliezen.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoewel ik niet bekend ben met hoe goed een Nederlandse 3-man is, denk ik niet dat je zomaar van Dementieva zal winnen. Wellicht als je direct de service aanpakt, maar in de rally is ze zeer sterk.
Ik vrees dat Karsten Braasch weer eens zijn rackets uit de kast moet halen om de dames een lesje te lerenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:19 schreef Federer-fan het volgende:
Die laatste bal van Dementieva.Dat gaat toch echt nergens meer over.
Ik denk dat zelfs een goeie Nederlandse 3-man van haar zou winnen.
Karsten Braasch tikte Venus en Serena van de baan af, terwijl hij een peukje stond te roken.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's misschien wel waar. Maar ik kan me in elk geval niet voorstellen dat welke mannelijke prof dan ook van haar zou verliezen.
Edberg zei een keer dat hij dacht dat de nummer vijfduizend bij de heren Graf van de baan zou vegen. Dat leek me toen overdreven maar in het geval va Dementieva en tegen de meeste andere dames lijkt me dat heel waarschijnlijk. De Williamsen zitten dan wel in een andere categorie lijkt me.
Ow.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:44 schreef groenen het volgende:
[..]
Karsten Braasch tikte Venus en Serena van de baan af, terwijl hij een peukje stond te roken.
quote:
Is dit de dag van het dialect ofzo?quote:
Ja tis zondag en ik ben een braboquote:Op zondag 30 mei 2010 13:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Is dit de dag van het dialect ofzo?
Oke.quote:
Jammer.quote:
Ik vind het wel jammer. Het zal wel iet verrassend zijn maar ik vind haar altijd wel grappig en leuk.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:05 schreef Tim86 het volgende:
Bartoli lijkt me niet verrassend en ook zeker niet spijtig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |