Ik luister alleen naar Edwin Evers, verder niet, maar dit nummer ken ik wel, waarschijnlijk uit het Edwin Evers uurtje dus.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht dat het een beetje vlot was, maar dat is het eigenlijk niet. En Maaike zingt vals zeg.
ze praten te veelquote:
Dat niet, maar niet denderend.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:00 schreef chufi het volgende:
Slecht maar slechter dan zo net ?
Het is ook een ellende nummerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het niet over de uitvoering, maar het nummer op zich
nee sorry, ben ik niet met je eensquote:
Wie is dat?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:01 schreef Maartel het volgende:
Kennelijk hadden ze een dealtje met Ryan Tedder, dus Jaap zal wel Halo of Already Gone gaan doen
Wie is Ryan Tedder? Echt nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:01 schreef Maartel het volgende:
Kennelijk hadden ze een dealtje met Ryan Tedder, dus Jaap zal wel Halo of Already Gone gaan doen
het is een kutnummer om te zingenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Nou, hartstikke goed hoor. Ik geef het je te doen.
ik wilde bijna niet naar me stage komenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ouwehoeren en dan nog dat achterlijke gelach van ze
Neeeeeeeeeeeeeeequote:
Sherlock!quote:
Zanger van OneRepublic en schrijver van de afgelopen twee nummers, plus o.a. Apologize, Halo en Bleeding Lovequote:
Het ESF had meer niveau. Of lekkere oostbloksletjes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:03 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een niveau die halve finale...
uit twentequote:
hahahahahaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik wilde bijna niet naar me stage komen
iedere keer op radio 538
dit was inderdaad matig helaas.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:02 schreef leolinedance het volgende:
Ik snap niet dat de juryleden het nog goed vinden. Ik ben best fan van Maaike maar dit was echt heel matig.
Iddquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ESF had meer niveau. Of lekkere oostbloksletjes.
quote:
Ook zeiknummersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zanger van OneRepublic en schrijver van de afgelopen twee nummers, plus o.a. Apologize, Halo en Bleeding Love
Scherp.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zanger van OneRepublic en schrijver van de afgelopen twee nummers, plus o.a. Apologize, Halo en Bleeding Love
Stacey heeft het maar niet gezegd, maar die kende dat nummer van REM ook niet.quote:
fc twente landskampioen hequote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stacey heeft het maar niet gezegd, maar die kende dat nummer van REM ook niet.
hoppaquote:
quote:
Ja, dat zeiden ze net! Gek, ik dacht altijd dat ze uit Den haag kwamquote:
zo knallend optreden was het nietquote:
Zou hetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stacey heeft het maar niet gezegd, maar die kende dat nummer van REM ook niet.
't is vast geen toeval dat hij als één van de 'celebrity coaches' langs is gekomen en ze nu al twee liedjes van 'm doen..quote:
idols danquote:
Nee. Zo klinkt ze echt niet!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:05 schreef Marlalala het volgende:
Ja, dat zeiden ze net! Gek, ik dacht altijd dat ze uit Den haag kwam. Zo klinkt ze wel....
vast leuker dan de halve finalequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:05 schreef Guanabana het volgende:
Er is hier achter buiten een barbecue aan de gang, en het klinkt als een beschonken toestand.
ze klinkt echt zo boersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zeiden ze net! Gek, ik dacht altijd dat ze uit Den haag kwam. Zo klinkt ze wel....
Nee Popstars komt weer he, in de herfst geloof ik.quote:
Ik ben in shock, ik wist het nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |