quote:
Tot jij een keer 's nachts in het water ligt...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:09 schreef psv01 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, gewoon overdag vliegen dus en al helemaal boven een woonwijk waar kinderen slapen.
Niks Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:09 schreef psv01 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, gewoon overdag vliegen dus en al helemaal boven een woonwijk waar kinderen slapen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Tot jij een keer 's nachts in het water ligt...
Om half tien was het toen nog niet donkerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks Lekker belangrijk.
SAR werkt dag en nacht, 24 uur per dag staan zij paraat om evt drenkelingen te redden. En voor nachtvliegen is oefening vereist.
Knurft!!!
Je neemt de bezigheden van defensie wel erg serieus, man.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks Lekker belangrijk.
SAR werkt dag en nacht, 24 uur per dag staan zij paraat om evt drenkelingen te redden. En voor nachtvliegen is oefening vereist.
Knurft!!!
Schemer dan. Oefenen behoort ook gewoon tot de taak van een SAR team.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:12 schreef psv01 het volgende:
[..]
Om half tien was het toen nog niet donker
Eikel
En professioneel in elkaar gezette HeNe laser heeft een "afwijking" van iets meer dan 1mrad, wat overeenkomt met een "verbreding" van de straal van 1m op elke 1000m stralen. Ik weet vrijwel zeker dat de <20 dollar laserpennetjes uit China een veel minder strakke straal hebben...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:07 schreef Randvoorwaarde het volgende:
[..]
Ah kijk, weer wat bijgeleerd.![]()
Ik wist niet dat het een dermate groot veld had, vond het al vreemd dat ze de piloten met zo'n piele straaltje in de ogen konden schijnen, maar 2 vierkante meter is dan al weer een heel ander verhaal inderdaad.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schemer dan. Oefenen behoort ook gewoon tot de taak van een SAR team.
En daarnaast SAR word ook voor andere doeleinden gebruikt dan enkel drenkelingen redden.
Stakker!
Omdat het idd een serieuze aangelegenheid betreft ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:12 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Je neemt de bezigheden van defensie wel erg serieus, man.
En hoe komen ze daar? Gestationeerd worden op een booreiland?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:16 schreef psv01 het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar boven zee oefenen.
Jankbakkes!!
Nouja, iets zegt me dat Defensie toch wel wat belangrijker is dan 5 minuten nachtrust van een willekeurig kind. Als ik ergens lak aan had dan was het dat wel zeg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:09 schreef psv01 het volgende:
[..]
Nee jij bent een voorbeeld van een nukubu pür sangquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:16 schreef psv01 het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar boven zee oefenen.
Jankbakkes!!
Vanuit vliegveld leeuwarden zijn ze zo boven zee en hoeven ze niet over een woonwijk in een stad te vliegenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:16 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En hoe komen ze daar? Gestationeerd worden op een booreiland?
Misschien wel een keertje jouw leven redden als dat nodig mocht zijn. Maar als je hier tegen bent, stuur me effe je naam en adres, dan zal ik dat onthouden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:59 schreef psv01 het volgende:
Wat doet een defensie helikopter om half tien 's avonds boven een woonwijk?
Steunverlening aan bv politie? Ook dat moet men doen en beoefenen. Indien een trauma heli niet optijd kan zijn springen zij bij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:22 schreef psv01 het volgende:
[..]
Vanuit vliegveld leeuwarden zijn ze zo boven zee en hoeven ze niet over een woonwijk in een stad te vliegen
Ja, natuurlijk kan dit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:00 schreef MissKriel het volgende:
verblind..![]()
Net alsof je bruut naar binnen kan schijnen ofzo haha
Dat was hier niet het geval anders blijven ze niet nog een kwartier zoeken en oefenen kan ook gewoon overdag.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Steunverlening aan bv politie? Ook dat moet men doen en beoefenen. Indien een trauma heli niet optijd kan zijn springen zij bij.
Oefening baart kunst, net zoals met neuken.
Maar ik heb zo een heel donkerbruin vermoeden dat mister psv01 daar nog helemaal niet aan toe is
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij leest wel heel erg selectief hè?
Nood gaat imo boven de nachtrust van een woonwijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:22 schreef psv01 het volgende:
[..]
Vanuit vliegveld leeuwarden zijn ze zo boven zee en hoeven ze niet over een woonwijk in een stad te vliegen
Oefenen kán inderdaad overdag, zo slim ben je dan wel weer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:28 schreef psv01 het volgende:
[..]
Dat was hier niet het geval anders blijven ze niet nog een kwartier zoeken en oefenen kan ook gewoon overdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |