Ik ben Patje, wel al een tijdje een lurker maar nooit echt actief geweest wegens drukte en enzo. Laatst mijn wachtwoord weer opgevraagd en ben redelijk actief (voor mijn doen dan) aan het meeposten.quote:
Geen idee. Ik kan op z;n laagst een 3 ofzo halenquote:
wanneer heb je uitslag dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan op z;n laagst een 3 ofzo halen
Toen was ik natuurkunde aan ;t verneuken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Patje1987. Hij was er vanmiddag ook.
Hoe oud ben je ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:30 schreef flexoo het volgende:
[..]
ooh btw ben ook gewoon scholier heurzit in de internet marketing
Okequote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben Patje, wel al een tijdje een lurker maar nooit echt actief geweest wegens drukte en enzo. Laatst mijn wachtwoord weer opgevraagd en ben redelijk actief (voor mijn doen dan) aan het meeposten.
Over 3 weken ofzo.quote:
Lief.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
En DW ik had je vanmorgen nog wel succes gewenst
Dat stelt gerust, toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan op z;n laagst een 3 ofzo halen
Mja opzich wel.quote:
Kijk dat willen we hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben Patje, wel al een tijdje een lurker maar nooit echt actief geweest wegens drukte en enzo. Laatst mijn wachtwoord weer opgevraagd en ben redelijk actief (voor mijn doen dan) aan het meeposten.
Jij ook een fijne avondquote:
Aspergesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben pas net thuis en ga nu even wat te eten zoeken, asperges
Nee joh, lekker met ham en gekookt eitjequote:
Nee manquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee joh, lekker met ham en gekookt eitje![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:48 schreef justmattie het volgende:
Hoe komt dit topic sticky, en het Goedemorgentopic is nog open
Hallo damequote:
ik ben zo weg, want ekstra weekend, maar de rest? Ze zijn niet naar pinkpop, want er waren weinigen die daar heen gingen...quote:
Omdat Top gear nog niet begonnen is en ik met wat anders bezig benquote:
Even bieren en gamen aangezien ik waarschijnlijk de rest van mijn weekend moet besteden aan huiswerk, achja had ik eigenlijk vorige week al moeten doen maar dat was niet goed gegaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben zo weg, want ekstra weekend, maar de rest? Ze zijn niet naar pinkpop, want er waren weinigen die daar heen gingen...
Daar kan ik echt van genieten als ik in de juiste stemming ben. Heerlijke droge humor.quote:
TopGearquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat Top gear nog niet begonnen is en ik met wat anders bezig benmisschien ook wel omdat andere weg zijn of naar een film aan het kijken zijn
Ik hoop het, maar oude zijn ook wel leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
Doen ze nu weer nieuwe afleveringen van TopGear dan?
Lieverd ik reageer later op je pm, vriend zit achter de laptop, en als ik hele teksten met mijn mobiel ga tikken ben ik morgen nog niet klaarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
Doen ze nu weer nieuwe afleveringen van TopGear dan?
ja, maar oude heb ik al minstens 2 keer gezienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar oude zijn ook wel leuk
Naast dat dat ook nog enorm irritant is, zoveel op je mobiel tikkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lieverd ik reageer later op je pm, vriend zit achter de laptop, en als ik hele teksten met mijn mobiel ga tikken ben ik morgen nog niet klaar
Als het niet vaker isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar oude heb ik al minstens 2 keer gezien
Op BBC zijn altijd wel nieuwe afleveringenquote:
quote:
GTMAquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Zouden Marijke en Alex ook TopGear kijken?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Zouden Marijke en Alex ook TopGear kijken?
Nee het gaat over auto's uit een communistische land, dus een oude Lada en nog zo'n vage oude Russische autoquote:
quote:
marijke en alex hebben lada'squote:
Doen! is echt leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Lada
En ik heb er twee! Ho ho!
Ik kijk niet dusgeen zin
*proest*quote:
Doet die het nog weer dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel toevallig, heb me net opgegeven voor de lada rit over 2 weken, en marijek daar over gesmst.
* Alexxxxx host het forum van Lada Club Nederland
Oh, en zondag Lada Niva meetingMaar dan gaat DevilsWhore mee
De Niva doet het al heel lang vrijwel probleemloos!quote:
En dat van een rasoptimistquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Niva doet het al heel lang vrijwel probleemloos!De 111 is definitief overleden ben ik bang
OH! Je gaat hetzelfde om met je apparatuur als met je auto's?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik mis het dat ik geen TV en pc meerin dezelfde kamer heb
En ik denk trouwens niet dat ik de TV nog aan krijg, de afstandbediening deed het zonet niet meerEn hijkraakt heel erg, dat jaar in de vochtige garage staan heeft m toch geen goed gedaan....
quote:
Ja, ik ben er hard voorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OH! Je gaat hetzelfde om met je apparatuur als met je auto's?![]()
moest gered worden door een LandRoverquote:
Ik ben met mijn 111 ooit gered door de Land Rover van mnbroer, en met een Visa ooit doro een Nissan Navara uit de drab gesleeptquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moest gered worden door een LandRover
Okee hoor *klopt bemoedigend op je je rug*quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 111 ooit gered door de Land Rover van mnbroer, en met een Visa ooit doro een Nissan Navara uit de drab gesleeptmaar dat waren geen offroaders
Maar goed, top gear is nationalitsich, dus dat was te verwachtenterreinrijden gaat vooral om de bandenkeus, tereinkennis, en rijvaardigheid van de bestuurder. Bij de meeste 4x4s die bedoeld zijn om te offroaden zit het wel goed met bodemvrijheid, sperren, aanloophoeken en zo
oeh!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Belangrijke mededeling:
* Huppelmuts geeft Suikertaartje een dikke kus
Hey je bent er nogquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Belangrijke mededeling:
* Huppelmuts geeft Suikertaartje een dikke kus
Jij moest al gillen bij een piepklein beetje offroaden anders met 2e kerstdagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee hoor *klopt bemoedigend op je je rug*
Uhm geen idee. Zal ik dat eens ff gaan uitzoeken voor jequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey je bent er nogWij hebben Thomas Berge hier
Welke top artiesten zijn er bij jullie?
Nee bespaar je de moeitequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm geen idee. Zal ik dat eens ff gaan uitzoeken voor je
Ja, en wat wilde je daar precies voor punt mee maken?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij moest al gillen bij een piepklein beetje offroaden anders met 2e kerstdag
Ohh lijkt me gaafquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij moest al gillen bij een piepklein beetje offroaden anders met 2e kerstdag
Openingsact: The Young Sinatrasquote:Horecagelegenheid tijd artiest
Brasserie 21.00u Blues Kings
22.30u Van Morrison
24.00u Kings of the Bongo
Cafe Emmen 21.00u Robert Pater
Franse Kroon 21.00u Too Mutz Blues Band
Blues Shaker
Groothuis 21.00u The Peachkings
24.00u Willson Legacy
Markant 22.00u The Pianohouse
Pardoes 21.00u Vinyl Show
Pierrot 21.30u Dexter
Rue de la Gare 21.00u Tollak Ollestad
23.30u Nuts
Senza 23.00u Bufu Sanna
Snooker/pool centrum 22.00u Mojo Clonton
Straq 23.00u Keep It Simple
Zwetser 22.00u DJ Buurman
edit: eigenlijk had hier moeten staan:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en wat wilde je daar precies voor punt mee maken?
Ik ben een mietje, geef ik meteen toe
Was zo gevonden hoor, valt behoorlijk tegen zoals je kan zien. Ik wist wel dat er reden was waarom ik er niet heen wildequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee bespaar je de moeiteIk dacht dat je dat wel uit je hoofd wist.
Hoe gaat het met mn grote vriend?quote:
Kings of the Bongo klinkt echt kick assquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij hebben geen geld voor "eckte" artiesten geloof ik![]()
[..]
Openingsact: The Young Sinatras
Is het dan zo erg bij hem in de auto?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
edit: eigenlijk had hier moeten staan:
vind je het gek, met jou achter het stuur
Het zou me verbazen als er ook maar iemand is die ze wel kentquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ken dus geen enkele 'artiest' he
Welke, die ene die tieten, moooooi roept?quote:
nee hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het dan zo erg bij hem in de auto?
Kom anders morgen deze kant opquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar zoals ik al zei, ik hou niet van live-muziek dus logisch dat die namen me niks zeggen.
Wie weet zijn het wel top bands.
het was meer een sneer omdat hij mij indirect een mietje noemdequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten dus ik vraag het maar even
Ik krijg het vermoeden dat wij alleen maar commerciele shitzooi hebben. En dat is nog altijd erger dan onbekende bandjes die wel leuke muziek maken, in de ogen en oren van anderen dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als er ook maar iemand is die ze wel kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |