Omdat Top gear nog niet begonnen is en ik met wat anders bezig benquote:
Even bieren en gamen aangezien ik waarschijnlijk de rest van mijn weekend moet besteden aan huiswerk, achja had ik eigenlijk vorige week al moeten doen maar dat was niet goed gegaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben zo weg, want ekstra weekend, maar de rest? Ze zijn niet naar pinkpop, want er waren weinigen die daar heen gingen...
Daar kan ik echt van genieten als ik in de juiste stemming ben. Heerlijke droge humor.quote:
TopGearquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat Top gear nog niet begonnen is en ik met wat anders bezig benmisschien ook wel omdat andere weg zijn of naar een film aan het kijken zijn
Ik hoop het, maar oude zijn ook wel leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
Doen ze nu weer nieuwe afleveringen van TopGear dan?
Lieverd ik reageer later op je pm, vriend zit achter de laptop, en als ik hele teksten met mijn mobiel ga tikken ben ik morgen nog niet klaarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
Doen ze nu weer nieuwe afleveringen van TopGear dan?
ja, maar oude heb ik al minstens 2 keer gezienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar oude zijn ook wel leuk
Naast dat dat ook nog enorm irritant is, zoveel op je mobiel tikkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lieverd ik reageer later op je pm, vriend zit achter de laptop, en als ik hele teksten met mijn mobiel ga tikken ben ik morgen nog niet klaar
Als het niet vaker isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar oude heb ik al minstens 2 keer gezien
Op BBC zijn altijd wel nieuwe afleveringenquote:
quote:
GTMAquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Zouden Marijke en Alex ook TopGear kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |