quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Zouden Marijke en Alex ook TopGear kijken?
Nee het gaat over auto's uit een communistische land, dus een oude Lada en nog zo'n vage oude Russische autoquote:
quote:
marijke en alex hebben lada'squote:
Doen! is echt leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Lada
En ik heb er twee! Ho ho!
Ik kijk niet dusgeen zin
*proest*quote:
Doet die het nog weer dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel toevallig, heb me net opgegeven voor de lada rit over 2 weken, en marijek daar over gesmst.
* Alexxxxx host het forum van Lada Club Nederland
Oh, en zondag Lada Niva meetingMaar dan gaat DevilsWhore mee
De Niva doet het al heel lang vrijwel probleemloos!quote:
En dat van een rasoptimistquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Niva doet het al heel lang vrijwel probleemloos!De 111 is definitief overleden ben ik bang
OH! Je gaat hetzelfde om met je apparatuur als met je auto's?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik mis het dat ik geen TV en pc meerin dezelfde kamer heb
En ik denk trouwens niet dat ik de TV nog aan krijg, de afstandbediening deed het zonet niet meerEn hijkraakt heel erg, dat jaar in de vochtige garage staan heeft m toch geen goed gedaan....
quote:
Ja, ik ben er hard voorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OH! Je gaat hetzelfde om met je apparatuur als met je auto's?![]()
moest gered worden door een LandRoverquote:
Ik ben met mijn 111 ooit gered door de Land Rover van mnbroer, en met een Visa ooit doro een Nissan Navara uit de drab gesleeptquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moest gered worden door een LandRover
Okee hoor *klopt bemoedigend op je je rug*quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 111 ooit gered door de Land Rover van mnbroer, en met een Visa ooit doro een Nissan Navara uit de drab gesleeptmaar dat waren geen offroaders
Maar goed, top gear is nationalitsich, dus dat was te verwachtenterreinrijden gaat vooral om de bandenkeus, tereinkennis, en rijvaardigheid van de bestuurder. Bij de meeste 4x4s die bedoeld zijn om te offroaden zit het wel goed met bodemvrijheid, sperren, aanloophoeken en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |