quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Zouden Marijke en Alex ook TopGear kijken?
Nee het gaat over auto's uit een communistische land, dus een oude Lada en nog zo'n vage oude Russische autoquote:
quote:
marijke en alex hebben lada'squote:
Doen! is echt leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Lada
En ik heb er twee! Ho ho!
Ik kijk niet dusgeen zin
*proest*quote:
Doet die het nog weer dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel toevallig, heb me net opgegeven voor de lada rit over 2 weken, en marijek daar over gesmst.
* Alexxxxx host het forum van Lada Club Nederland
Oh, en zondag Lada Niva meetingMaar dan gaat DevilsWhore mee
De Niva doet het al heel lang vrijwel probleemloos!quote:
En dat van een rasoptimistquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Niva doet het al heel lang vrijwel probleemloos!De 111 is definitief overleden ben ik bang
OH! Je gaat hetzelfde om met je apparatuur als met je auto's?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik mis het dat ik geen TV en pc meerin dezelfde kamer heb
En ik denk trouwens niet dat ik de TV nog aan krijg, de afstandbediening deed het zonet niet meerEn hijkraakt heel erg, dat jaar in de vochtige garage staan heeft m toch geen goed gedaan....
quote:
Ja, ik ben er hard voorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OH! Je gaat hetzelfde om met je apparatuur als met je auto's?![]()
moest gered worden door een LandRoverquote:
Ik ben met mijn 111 ooit gered door de Land Rover van mnbroer, en met een Visa ooit doro een Nissan Navara uit de drab gesleeptquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moest gered worden door een LandRover
Okee hoor *klopt bemoedigend op je je rug*quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 111 ooit gered door de Land Rover van mnbroer, en met een Visa ooit doro een Nissan Navara uit de drab gesleeptmaar dat waren geen offroaders
Maar goed, top gear is nationalitsich, dus dat was te verwachtenterreinrijden gaat vooral om de bandenkeus, tereinkennis, en rijvaardigheid van de bestuurder. Bij de meeste 4x4s die bedoeld zijn om te offroaden zit het wel goed met bodemvrijheid, sperren, aanloophoeken en zo
oeh!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Belangrijke mededeling:
* Huppelmuts geeft Suikertaartje een dikke kus
Hey je bent er nogquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Belangrijke mededeling:
* Huppelmuts geeft Suikertaartje een dikke kus
Jij moest al gillen bij een piepklein beetje offroaden anders met 2e kerstdagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee hoor *klopt bemoedigend op je je rug*
Uhm geen idee. Zal ik dat eens ff gaan uitzoeken voor jequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey je bent er nogWij hebben Thomas Berge hier
Welke top artiesten zijn er bij jullie?
Nee bespaar je de moeitequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm geen idee. Zal ik dat eens ff gaan uitzoeken voor je
Ja, en wat wilde je daar precies voor punt mee maken?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij moest al gillen bij een piepklein beetje offroaden anders met 2e kerstdag
Ohh lijkt me gaafquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij moest al gillen bij een piepklein beetje offroaden anders met 2e kerstdag
Openingsact: The Young Sinatrasquote:Horecagelegenheid tijd artiest
Brasserie 21.00u Blues Kings
22.30u Van Morrison
24.00u Kings of the Bongo
Cafe Emmen 21.00u Robert Pater
Franse Kroon 21.00u Too Mutz Blues Band
Blues Shaker
Groothuis 21.00u The Peachkings
24.00u Willson Legacy
Markant 22.00u The Pianohouse
Pardoes 21.00u Vinyl Show
Pierrot 21.30u Dexter
Rue de la Gare 21.00u Tollak Ollestad
23.30u Nuts
Senza 23.00u Bufu Sanna
Snooker/pool centrum 22.00u Mojo Clonton
Straq 23.00u Keep It Simple
Zwetser 22.00u DJ Buurman
edit: eigenlijk had hier moeten staan:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en wat wilde je daar precies voor punt mee maken?
Ik ben een mietje, geef ik meteen toe
Was zo gevonden hoor, valt behoorlijk tegen zoals je kan zien. Ik wist wel dat er reden was waarom ik er niet heen wildequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee bespaar je de moeiteIk dacht dat je dat wel uit je hoofd wist.
Hoe gaat het met mn grote vriend?quote:
Kings of the Bongo klinkt echt kick assquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij hebben geen geld voor "eckte" artiesten geloof ik![]()
[..]
Openingsact: The Young Sinatras
Is het dan zo erg bij hem in de auto?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
edit: eigenlijk had hier moeten staan:
vind je het gek, met jou achter het stuur
Het zou me verbazen als er ook maar iemand is die ze wel kentquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ken dus geen enkele 'artiest' he
Welke, die ene die tieten, moooooi roept?quote:
nee hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het dan zo erg bij hem in de auto?
Kom anders morgen deze kant opquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar zoals ik al zei, ik hou niet van live-muziek dus logisch dat die namen me niks zeggen.
Wie weet zijn het wel top bands.
het was meer een sneer omdat hij mij indirect een mietje noemdequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten dus ik vraag het maar even
Ik krijg het vermoeden dat wij alleen maar commerciele shitzooi hebben. En dat is nog altijd erger dan onbekende bandjes die wel leuke muziek maken, in de ogen en oren van anderen dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als er ook maar iemand is die ze wel kent
Maar dat ben jij toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was meer een sneer omdat hij mij indirect een mietje noemde
Ja diequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke, die ene die tieten, moooooi roept?
Wanneer ga jij mee offroaden dan?quote:
Ik gilde zelf ook best luidquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
edit: eigenlijk had hier moeten staan:
vind je het gek, met jou achter het stuur
Mag ik ook een keer mee?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanneer ga jij mee offroaden dan?![]()
[..]
Ik gilde zelf ook best luidWas voor mij ook de eerste keer
Ben ondertussen iets ervarener
Mag ik dan wel een keertje mee?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt al eens met me mee gereden!
In de 111
Maar dat was toch niet offroadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt al eens met me mee gereden!
In de 111
Ja, dat wist ik, omdat Thijs' tweede woordje 'poes' was en we daar nog kostelijk om moesten lachenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die![]()
Weet je dat Yordi zn 2de woordje "TIETUH!!!" was?
Jij gilde nog veul harderquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
Mooi is datquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil mijn laptop terug
Meneer zit beneden op mijn laptop.. En dan te remote desktoppen
Ik vind het niet zo gek dat ze het niet zo leuk vondquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga stiekem helemaal niet zo vaak offroad, want dan slijt en zuipt ie nog meer dan nromaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auto op een heling stilgezet met handrem, en uitgestapt om fotos te makenMarijke vond het wat minder grappig op de bijrijdersstoel
![]()
![]()
nee, jij niet, alleen mooie vrouwen!quote:
Nope, maar dat was wel racen om julie trein te halen, wel gaaf op zichquote:
Dan maar gaan sparen voor een Bowlerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, jij niet, alleen mooie vrouwen!
[..]
Nope, maar dat was wel racen om julie trein te halen, wel gaaf op zichMaar je mag eens mee.. Moet Ix ook mee
Go get what's yours, sista!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil mijn laptop terug
Spelletje al gedownload?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil mijn laptop terug
nee hoor schat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik gil zo nu en dan in de auto omdat het net goed gaat janiks raars aan toch/
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
Mijn zoon vertelde mij woensdag dat ik moest oppassen want nu is hij 12 en dus aan het puberenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, omdat Thijs' tweede woordje 'poes' was en we daar nog kostelijk om moesten lachen![]()
Maar het gaat goed, hij slaapt nu, dus is ie superlief![]()
verder is het een puberende peuter
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, jij niet, alleen mooie vrouwen!
[..]
Nope, maar dat was wel racen om julie trein te halen, wel gaaf op zichMaar je mag eens mee.. Moet Ix ook mee
jij hebt het talent mij heel onzeker te makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee hoor schat.
*doet nog een klopje op je schouder*
We spreken wel eens wat afquote:
uhu en uhuquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]ik ben dus een mooie vrouw
![]()
Ja gezellig toch op stap met mij en Ix
Ah. Nou, oppassen geblazen danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon vertelde mij woensdag dat ik moest oppassen want nu is hij 12 en dus aan het puberen
Ik noem het een gavequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt het talent mij heel onzeker te maken
[..]
Een puzzelrit? Zou je dit keer de start wel halen dan?quote:We spreken wel eens wat af
Komende tijd heb ik iig al redleijk wat Lada-gerelateerde evenemenetn op de agenda trouwenszondag dus Niva offroad meeting in Almere, over twee weken Lada Club Nederland puzzelrit (ja dat is LEUK!
) en ove reen week ga ik naar een bouwmahinebeurs, met offroadparcours, en daar hoop ik ook ff te kunnen offroaden
Op de testbaan voor zware dumpers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik ga zo nu en dan naar de Nürburgring, meestal rijd ik dan via Venlo, maar jij zit nog wat zuidleijker toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:39 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Kom je ook een keer richting limburg toevallig?
Whoohoooo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Wat schattigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon vertelde mij woensdag dat ik moest oppassen want nu is hij 12 en dus aan het puberen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik noem het een gave![]()
[..]
Een puzzelrit? Zou je dit keer de start wel halen dan?
We hebben de start gehaald de vorige keer! Alleen was dat ook allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk dat Marijke "mevrouw Miedema" werd genoemd in het Lada clubblad toen
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
Whoohoooo!![]()
Badass mofo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak me geen zorgen. Het kind is (nu nog) te braaf. Hij heeft iig al een paar jaar door dat mama overal achter komtquote:
Omg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We hebben de start gehaald de vorige keer! Alleen was dat ook allesWel leuk dat Marijke "mevrouw Miedema" werd genoemd in het Lada clubblad toen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ze kenden Marijke nog niet toenquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga zo nu en dan naar de Nürburgring, meestal rijd ik dan via Venlo, maar jij zit nog wat zuidleijker toch?![]()
Bij Ohé en Laak was een paar jaar terug een schitterend plekje om te offoraden, bij de molenMaar ik gok dt dat nu weg is? Als jij een mooi plekje weet waar we van de weg af kunnen, of over een zandpad/karrenspoor (is ook al heel leuk, en ik heb (nog) geen terreinbanden) , kom ik een keer naar LImburg, geen enkel probleem
Heb er wel 3 tanken benzine voor over om jou eens een handje te geven
(ja, ze zuipt erg veel
)
Waarom vertel je mij dat? Dat wist ik toch al lang, gekke suffiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze kenden Marijke nog niet toenNu wel
Mariek heeft bij aanschaf van de Samara een lidmaatschap van de club kado gekregen van mij
Dacht ik alquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:45 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik zit in Maastricht ja
Geloof dat er in het heuvellandschap genoeg van die paden zijn
Holy crap die zuipt idd veel dan
Min hoof dis een beetje kapot de laatste tijdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom vertel je mij dat? Dat wist ik toch al lang, gekke suffie![]()
Er zat ook een Samara in dat item in TopGear net, gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga NU kijken
Tankstations hier vlak over de grens zijn iig goedkoperquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dacht ik alDan gaan we daar eens op ontdekkingstocht
![]()
1 op 8 ongeveer... En een tankje van 35 liter erin, je snapt dat ik een jerrycan van 10 liter reserve standaard bij me hebmaar het is een hele belevenis
De Lada Niva is het beste antidepressivum die ik ken
* Alexxxxx is nu echt ff kijken
He jij bent die vrouw met die mooie foto's in dat ene subforum.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:49 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Tankstations hier vlak over de grens zijn iig goedkoper
Scheelde gisteren 10 cent met die in nederland![]()
Ach je hebt hier iig geen saaie platte wegen
Bij mij ATM helemaal niksquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm het kostte mij maar 3/4 tank om naar limburg te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
He jij bent die vrouw met die mooie foto's in dat ene subforum.
Ik ben dol op heuveltjesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:49 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Tankstations hier vlak over de grens zijn iig goedkoper
Scheelde gisteren 10 cent met die in nederland![]()
Ach je hebt hier iig geen saaie platte wegen
Hoe ergquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Omg.
Mensen die op mijn friet zitten....
Helpdesken zijn altijd lachwekkendquote:
noujaaaaaaaaaaaaaaa ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
He jij bent die vrouw met die mooie foto's in dat ene subforum.
Heb je dat spelletje nou al gedownload?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
noujaaaaaaaaaaaaaaa ik ben er ook nog
Ik was niet lachwekkendquote:
Ja spelletje is gedownload nog geen zin/tijd gehad om te kijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je dat spelletje nou al gedownload?
Enne heb je nieuwe foto's geplaatst?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:06 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik was niet lachwekkend![]()
Alhoewel... ooit zei een gozer tegen me: Jij zuigt!!
Ik: Ja en nog goed ook!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben dol op heuveltjesDaar is de Niva ook voor gebouwd
de dame die deze niva voor mij had, was verliefd op de auto geworden bij het bergbeklimmen.. ze was met haar man via een heel steil geitenpaadje een bergwandlieng aan het maken... ineens dacht ze dat ze gek werd, want ze hoorde een auto, ze dacht dat dat onmogelijk zou zijn.. eben later werden ze ingehaald door een Niva
Ikzelf kwam de Niva voor het eerst etegen in het eerste boek over personenwagens wat ik ooit uit de bibliotheek mee heb genomen. Was teon een jaar of 8, en zei toen al dat ik er een ging kopen. En mijn dromen komen gewoon uit, dus dat heb ik een half jaar teurg gedaan ook
Nou ja zegquote:
Mooi, ik kom eens langsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:06 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Wat een leuk verhaal![]()
Maar dan zit je hier goed ja
Wat een homoquote:
Ja flauwquote:
Ze ruiken naar Zwitsal hoorquote:
Braaf.quote:
Wie is Chanel en wat heeft ze met je gedaan?quote:
Ja zodat SWJ morgen weer notes kan uitdelen.quote:
Enorm attentquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zodat SWJ morgen weer notes kan uitdelen.
Lief toch
Lekker ding ben je ook he STquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie is Chanel en wat heeft ze met je gedaan?
Moet die eerst het gm topic van vandaag dicht gooienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief toch
Zo zijn we allemaal in de UDOWU SCquote:
Wat boeit mij Lapo nouquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief toch
Dankje. Je mag er zelf ook zijn hoor wijffiequote:
Als je Chanel heet ben je denk ik wel een beetje een kamper.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie is Chanel en wat heeft ze met je gedaan?
Ja vooral omhoog blijven kicken dat topicquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet die eerst het gm topic van vandaag dicht gooien
Jaja. En verwelkomend as hellquote:
Mijn naam lijkt er wel op. Ben ik nu ook een kamper?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:22 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Als je Chanel heet ben je denk ik wel een beetje een kamper.
Dan zal het wel helemaal erg zijn wat ze met je deedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:22 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Als je Chanel heet ben je denk ik wel een beetje een kamper.
Doen we ook maar het helpt nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vooral omhoog blijven kicken dat topic
Wat nou kliekjesvormingquote:
Harder schoppen danquote:
Uhm. Dat was al lang duidelijk toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn naam lijkt er wel op. Ben ik nu ook een kamper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |