jij hebt het talent mij heel onzeker te makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee hoor schat.
*doet nog een klopje op je schouder*
We spreken wel eens wat afquote:
uhu en uhuquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]ik ben dus een mooie vrouw
![]()
Ja gezellig toch op stap met mij en Ix
Ah. Nou, oppassen geblazen danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon vertelde mij woensdag dat ik moest oppassen want nu is hij 12 en dus aan het puberen
Ik noem het een gavequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt het talent mij heel onzeker te maken
[..]
Een puzzelrit? Zou je dit keer de start wel halen dan?quote:We spreken wel eens wat af
Komende tijd heb ik iig al redleijk wat Lada-gerelateerde evenemenetn op de agenda trouwenszondag dus Niva offroad meeting in Almere, over twee weken Lada Club Nederland puzzelrit (ja dat is LEUK!
) en ove reen week ga ik naar een bouwmahinebeurs, met offroadparcours, en daar hoop ik ook ff te kunnen offroaden
Op de testbaan voor zware dumpers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik ga zo nu en dan naar de Nürburgring, meestal rijd ik dan via Venlo, maar jij zit nog wat zuidleijker toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:39 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Kom je ook een keer richting limburg toevallig?
Whoohoooo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Wat schattigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon vertelde mij woensdag dat ik moest oppassen want nu is hij 12 en dus aan het puberen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik noem het een gave![]()
[..]
Een puzzelrit? Zou je dit keer de start wel halen dan?
We hebben de start gehaald de vorige keer! Alleen was dat ook allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk dat Marijke "mevrouw Miedema" werd genoemd in het Lada clubblad toen
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
Whoohoooo!![]()
Badass mofo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak me geen zorgen. Het kind is (nu nog) te braaf. Hij heeft iig al een paar jaar door dat mama overal achter komtquote:
Omg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We hebben de start gehaald de vorige keer! Alleen was dat ook allesWel leuk dat Marijke "mevrouw Miedema" werd genoemd in het Lada clubblad toen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ze kenden Marijke nog niet toenquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga zo nu en dan naar de Nürburgring, meestal rijd ik dan via Venlo, maar jij zit nog wat zuidleijker toch?![]()
Bij Ohé en Laak was een paar jaar terug een schitterend plekje om te offoraden, bij de molenMaar ik gok dt dat nu weg is? Als jij een mooi plekje weet waar we van de weg af kunnen, of over een zandpad/karrenspoor (is ook al heel leuk, en ik heb (nog) geen terreinbanden) , kom ik een keer naar LImburg, geen enkel probleem
Heb er wel 3 tanken benzine voor over om jou eens een handje te geven
(ja, ze zuipt erg veel
)
Waarom vertel je mij dat? Dat wist ik toch al lang, gekke suffiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze kenden Marijke nog niet toenNu wel
Mariek heeft bij aanschaf van de Samara een lidmaatschap van de club kado gekregen van mij
Dacht ik alquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:45 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik zit in Maastricht ja
Geloof dat er in het heuvellandschap genoeg van die paden zijn
Holy crap die zuipt idd veel dan
Min hoof dis een beetje kapot de laatste tijdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom vertel je mij dat? Dat wist ik toch al lang, gekke suffie![]()
Er zat ook een Samara in dat item in TopGear net, gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga NU kijken
Tankstations hier vlak over de grens zijn iig goedkoperquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dacht ik alDan gaan we daar eens op ontdekkingstocht
![]()
1 op 8 ongeveer... En een tankje van 35 liter erin, je snapt dat ik een jerrycan van 10 liter reserve standaard bij me hebmaar het is een hele belevenis
De Lada Niva is het beste antidepressivum die ik ken
* Alexxxxx is nu echt ff kijken
He jij bent die vrouw met die mooie foto's in dat ene subforum.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:49 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Tankstations hier vlak over de grens zijn iig goedkoper
Scheelde gisteren 10 cent met die in nederland![]()
Ach je hebt hier iig geen saaie platte wegen
Bij mij ATM helemaal niksquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm het kostte mij maar 3/4 tank om naar limburg te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |