Maar dat ben jij toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was meer een sneer omdat hij mij indirect een mietje noemde
Ja diequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke, die ene die tieten, moooooi roept?
Wanneer ga jij mee offroaden dan?quote:
Ik gilde zelf ook best luidquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
edit: eigenlijk had hier moeten staan:
vind je het gek, met jou achter het stuur
Mag ik ook een keer mee?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanneer ga jij mee offroaden dan?![]()
[..]
Ik gilde zelf ook best luidWas voor mij ook de eerste keer
Ben ondertussen iets ervarener
Mag ik dan wel een keertje mee?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt al eens met me mee gereden!
In de 111
Maar dat was toch niet offroadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt al eens met me mee gereden!
In de 111
Ja, dat wist ik, omdat Thijs' tweede woordje 'poes' was en we daar nog kostelijk om moesten lachenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die![]()
Weet je dat Yordi zn 2de woordje "TIETUH!!!" was?
Jij gilde nog veul harderquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
Mooi is datquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil mijn laptop terug
Meneer zit beneden op mijn laptop.. En dan te remote desktoppen
Ik vind het niet zo gek dat ze het niet zo leuk vondquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga stiekem helemaal niet zo vaak offroad, want dan slijt en zuipt ie nog meer dan nromaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auto op een heling stilgezet met handrem, en uitgestapt om fotos te makenMarijke vond het wat minder grappig op de bijrijdersstoel
![]()
![]()
nee, jij niet, alleen mooie vrouwen!quote:
Nope, maar dat was wel racen om julie trein te halen, wel gaaf op zichquote:
Dan maar gaan sparen voor een Bowlerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, jij niet, alleen mooie vrouwen!
[..]
Nope, maar dat was wel racen om julie trein te halen, wel gaaf op zichMaar je mag eens mee.. Moet Ix ook mee
Go get what's yours, sista!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil mijn laptop terug
Spelletje al gedownload?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil mijn laptop terug
nee hoor schat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik gil zo nu en dan in de auto omdat het net goed gaat janiks raars aan toch/
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
Mijn zoon vertelde mij woensdag dat ik moest oppassen want nu is hij 12 en dus aan het puberenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, omdat Thijs' tweede woordje 'poes' was en we daar nog kostelijk om moesten lachen![]()
Maar het gaat goed, hij slaapt nu, dus is ie superlief![]()
verder is het een puberende peuter
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, jij niet, alleen mooie vrouwen!
[..]
Nope, maar dat was wel racen om julie trein te halen, wel gaaf op zichMaar je mag eens mee.. Moet Ix ook mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |