Toen die scene op tv was, was je nog niets eens geboren!quote:
Mensen met een baan en een privéleven zijn ook gewoon moe op vrijdag hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:04 schreef GameBabe het volgende:
Tvp ofzo...
Net een feestje van mijn werk gehad! Nu helemaal kapot op weg naar huis
Ik kan me dat beest niet eens herinneren, dus zo moeilijk zal 'ie toch wel niet geweest zijn?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, wat een pesticide kankerplaag is dat
Edit: Nog niet dood.
Hij is niet moeilijk. Hij is HEEL moeilijk. Je komt hem de eerste keer tegen op level 27, ik kom hem nu op 45 tegen terwijl ik zelf nog level 44 benquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik kan me dat beest niet eens herinneren, dus zo moeilijk zal 'ie toch wel niet geweest zijn?
Hmm heb ik dat beest dan al wel verslagen? Is dat een missie die je ergens moet starten? Wacht maar tot je General Knoxx gaat doen. Als je daar doorheen bent kun je de ultieme test doen en een beest van over de 60 gaan bevechten die ook nog twee vriendjes spawnt van level 55 of iets dergelijks. Die hebben ik en mijn broertje nog altijd niet dood, omdat we geen zin meer hadden om nóg meer te levelenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij is niet moeilijk. Hij is HEEL moeilijk. Je komt hem de eerste keer tegen op level 27, ik kom hem nu op 45 tegen terwijl ik zelf nog level 44 benBovendien vuurt ie enorm krachtige vuurballen die een wagen in een seconde vernietigen, en je personage in 2 seconde. Bovenal vliegt ie, maar kun je onder dat afdak van Scooter Catch-a-ride schuilen
Ja. Dat is Crawmerax the Invincible. Die zit op 64 ofzo, terwijl je zelf tot 61 kunt komenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm heb ik dat beest dan al wel verslagen? Is dat een missie die je ergens moet starten? Wacht maar tot je General Knoxx gaat doen. Als je daar doorheen bent kun je de ultieme test doen en een beest van over de 60 gaan bevechten die ook nog twee vriendjes spawnt van level 55 of iets dergelijks. Die hebben ik en mijn broertje nog altijd niet dood, omdat we geen zin meer hadden om nóg meer te levelen
He Koei,quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:40 schreef koei het volgende:
En ik heb vandaag voor het eerst sinds 1,5 jaar weer eens een softbalwedstrijd gewonnenWas twee jaar geleden na een jaar ongeslagen te zijn geweest gepromoveerd, daarna de eerste wedstrijd in de nieuwe competitie gewonnen om de rest te verliezen
In mijn nieuwe team heb ik alle wedstrijden die ik mee speel tot nu toe ook verloren, maar vandaag dus de eerste winst! Met geen enkele fout van mij in het veld
En een bijna perfecte verrassings stootslag
En verder helemaal bagger aan slag
En zojuist even met mn medeleiding een biertje gedaan in mn oude stamcafé waar ik al drie jaar niet meer geweest was. Het was net alsof ik nooit weggeweest was, alles was nog precies hetzelfde en ik kende ook nog 80% van de mensen die er waren... Ik weet niet wie er kanslozer waren, ik of die mensen...
En tot zover mijn avonturen van vandaag! Nu heb ik honger dus ik ga mn avondeten van morgen alvast koken en opeten denk ik
Hmm die heb ik dan toch gemist, terwijl ik ook zo'n beetje ging voor alle missies.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. Dat is Crawmerax the Invincible. Die zit op 64 ofzo, terwijl je zelf tot 61 kunt komen![]()
En idd, Mothrakk krijg je bij New Haven als missie (Zo nerd als ik ben speel ik ALLE missies)
Je schijnt minimaal met 4 man te moeten spelen om hem een beetje de baas te kunnen
watskebeurd edjequote:
Moet je je daar zo voor schamen?quote:
Dan moet je je schamen in een hoekje inderdaad!quote:
quote:
Borderlandsquote:
De slager bij de C1000 is wel goed gelukkigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:20 schreef Edwinuss het volgende:
Tering wat is de C1000 een pauper winkel. Al het brood was nu al uitverkocht! Ik heb er zelfs nog om gevraagd.
Kick Ass had je toch ook gedownloadquote:
gamecardwinkel.nl of gamecard.nuquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:51 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand die weet waar ik goedkoop xbox live kan aanschaffen zonder credit kaart?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:05 schreef Edwinuss het volgende:
The Hangover. Most overrated movie ever.
ik kan nooit onthouden welke films ik heb gezienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:05 schreef Edwinuss het volgende:
The Hangover. Most overrated movie ever.
quote:
die heb ik nog niet gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |