Toen die scene op tv was, was je nog niets eens geboren!quote:
Mensen met een baan en een privéleven zijn ook gewoon moe op vrijdag hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:04 schreef GameBabe het volgende:
Tvp ofzo...
Net een feestje van mijn werk gehad! Nu helemaal kapot op weg naar huis
Ik kan me dat beest niet eens herinneren, dus zo moeilijk zal 'ie toch wel niet geweest zijn?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, wat een pesticide kankerplaag is dat
Edit: Nog niet dood.
Hij is niet moeilijk. Hij is HEEL moeilijk. Je komt hem de eerste keer tegen op level 27, ik kom hem nu op 45 tegen terwijl ik zelf nog level 44 benquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik kan me dat beest niet eens herinneren, dus zo moeilijk zal 'ie toch wel niet geweest zijn?
Hmm heb ik dat beest dan al wel verslagen? Is dat een missie die je ergens moet starten? Wacht maar tot je General Knoxx gaat doen. Als je daar doorheen bent kun je de ultieme test doen en een beest van over de 60 gaan bevechten die ook nog twee vriendjes spawnt van level 55 of iets dergelijks. Die hebben ik en mijn broertje nog altijd niet dood, omdat we geen zin meer hadden om nóg meer te levelenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij is niet moeilijk. Hij is HEEL moeilijk. Je komt hem de eerste keer tegen op level 27, ik kom hem nu op 45 tegen terwijl ik zelf nog level 44 benBovendien vuurt ie enorm krachtige vuurballen die een wagen in een seconde vernietigen, en je personage in 2 seconde. Bovenal vliegt ie, maar kun je onder dat afdak van Scooter Catch-a-ride schuilen
Ja. Dat is Crawmerax the Invincible. Die zit op 64 ofzo, terwijl je zelf tot 61 kunt komenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm heb ik dat beest dan al wel verslagen? Is dat een missie die je ergens moet starten? Wacht maar tot je General Knoxx gaat doen. Als je daar doorheen bent kun je de ultieme test doen en een beest van over de 60 gaan bevechten die ook nog twee vriendjes spawnt van level 55 of iets dergelijks. Die hebben ik en mijn broertje nog altijd niet dood, omdat we geen zin meer hadden om nóg meer te levelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |