Die heb ik vandaag ook binnen gekregenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:33 schreef Rossdale het volgende:
lol nee, I wish.
Gewoon algemene accrditatie voor de SCEE press events. Niet zo heel spannend volgens mij maar wel een kek Playstation pasje met mijn naam op
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:40 schreef koei het volgende:
En ik heb vandaag voor het eerst sinds 1,5 jaar weer eens een softbalwedstrijd gewonnenWas twee jaar geleden na een jaar ongeslagen te zijn geweest gepromoveerd, daarna de eerste wedstrijd in de nieuwe competitie gewonnen om de rest te verliezen
In mijn nieuwe team heb ik alle wedstrijden die ik mee speel tot nu toe ook verloren, maar vandaag dus de eerste winst! Met geen enkele fout van mij in het veld
En een bijna perfecte verrassings stootslag
En verder helemaal bagger aan slag
En zojuist even met mn medeleiding een biertje gedaan in mn oude stamcafé waar ik al drie jaar niet meer geweest was. Het was net alsof ik nooit weggeweest was, alles was nog precies hetzelfde en ik kende ook nog 80% van de mensen die er waren... Ik weet niet wie er kanslozer waren, ik of die mensen...
En tot zover mijn avonturen van vandaag! Nu heb ik honger dus ik ga mn avondeten van morgen alvast koken en opeten denk ik
quote:
Zit ik helemaal een mooie post voor jullie te typen zodat jullie weten wat mij bezig houdt en jullie trots op me kunnen zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik houd op, hij is gewoon zo mooi en gemakkelijk inzetbaar
tittenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:35 schreef Edwinuss het volgende:
tetten
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik houd op, hij is gewoon zo mooi en gemakkelijk inzetbaar
Nah, geen geld voor. Sorry, zit maar wat te plagen! Wat is precies de reden dat je al drie jaar niet in dat café bent geweest dan? En ben je weer abrupt herinnerd aan die reden?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:49 schreef koei het volgende:
[..]
Zit ik helemaal een mooie post voor jullie te typen zodat jullie weten wat mij bezig houdt en jullie trots op me kunnen zijn
Had jij niet gewoon ook naar pinkpop kunnen gaan Nebo!
Die andere mensen natuurlijk. Jij kwam daar na zoveel tijd, de kans dat die andere 80% daar dan ook toevallig aanwezig was en normaal gesproken niet, is natuurlijk < 0 %quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:40 schreef koei het volgende:
[...[
Ik weet niet wie er kanslozer waren, ik of die mensen...
En tot zover mijn avonturen van vandaag! Nu heb ik honger dus ik ga mn avondeten van morgen alvast koken en opeten denk ik
tottenquote:
Ik kwam er vroeger altijd met mn ex en mn toenmalige vrienden (die er overigens ook allemaal alleen nog maar met voetbal komen, zij zijn ook opgegroeid). Maar verder was het wel gezellig. Een uurtje in zo'n kroeg doet mn ego toch wel weer goedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nah, geen geld voor. Sorry, zit maar wat te plagen! Wat is precies de reden dat je al drie jaar niet in dat café bent geweest dan? En ben je weer abrupt herinnerd aan die reden?
edit: ow en gefeliciteerd met de overwinning uiteraard!![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:04 schreef GameBabe het volgende:
Tvp ofzo...
Net een feestje van mijn werk gehad! Nu helemaal kapot van de drank op weg naar huis
Dat klinkt als een epische locatiequote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:10 schreef lkb9000 het volgende:
Terug uit scheveningen, zo op naar een feestje in het betonbos! (gekraakt bos met overal bussen, campers, zelfgebouwde zooi, zou er niet willen wonen maar daaamn wat een vette plek is dat voor een feestje)
^ dit is officieel forumpost 8888 voor mij. Waar is mijn troostprijs?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat klinkt als een epische locatieDoet me denken aan die gare Viva la Bam aflevering waar ze een trailerpark bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |