quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 23:40 schreef koei het volgende:En ik heb vandaag voor het eerst sinds 1,5 jaar weer eens een softbalwedstrijd gewonnen

Was twee jaar geleden na een jaar ongeslagen te zijn geweest gepromoveerd, daarna de eerste wedstrijd in de nieuwe competitie gewonnen om de rest te verliezen

In mijn nieuwe team heb ik alle wedstrijden die ik mee speel tot nu toe ook verloren, maar vandaag dus de eerste winst! Met geen enkele fout van mij in het veld

En een bijna perfecte verrassings stootslag

En verder helemaal bagger aan slag

En zojuist even met mn medeleiding een biertje gedaan in mn oude stamcafé waar ik al drie jaar niet meer geweest was. Het was net alsof ik nooit weggeweest was, alles was nog precies hetzelfde en ik kende ook nog 80% van de mensen die er waren... Ik weet niet wie er kanslozer waren, ik of die mensen...

En tot zover mijn avonturen van vandaag! Nu heb ik honger dus ik ga mn avondeten van morgen alvast koken en opeten denk ik
He Koei,
Tof dat je weer een keer gewonnen hebt. Altijd verliezen is ook stom...
Wel erg dat je 80% van de mensen nog kende, wat voor types zijn dat dan? Als ik nu naar de cafés/discotheken ga waar ik een paar jaar geleden kwam dan ken ik helemaal niemand en voel ik me rete-oud
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.