de helft van mn vrienden heeft nog frans of grieksquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:47 schreef themole het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk met vrienden uit eten als afsluiter van de examens.
We hoeven geen grammatica dus jij hebt een link die niet vertrouwd is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:03 schreef ShadyLane het volgende:
Krijg je al die Franse grammatica-regels maar niet in je hoofd? Kun je de Griekse teksten maar niet onthouden? Op de valreep is hier de oplossing
Troosten daar doe ik niet aan, maar ik wil best met je mee huilen. Ik heb em (ook) verknalt!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:52 schreef Bierpans het volgende:
Wie gaat me troosten? Natuurkunde was om te janken
Toch geen afscheid he!quote:
leuk...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:17 schreef julian6 het volgende:
ik dacht vrij te zijn
maar werk belde en mag de komende dagen 15 uur per dag gaan zwoegen![]()
Gaat dat morgen al in?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:17 schreef julian6 het volgende:
ik dacht vrij te zijn
maar werk belde en mag de komende dagen 15 uur per dag gaan zwoegen![]()
ik nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:24 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Gaat dat morgen al in?Het is nu waarschijnlijk al te laat, maar wel zonde dat je morgen geen vrij kunt hebben.
Nouja, zondag is iedereen vrij, dus dan morgenavond maar een feestje bouwen!
ga niet in de horeca als je nog een beetje vakantie wilt vierenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:20 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
leuk...![]()
ik moet nog werk gaan zoeken voor deze vakantie
Ah horecaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik niet
[..]
ga niet in de horeca als je nog een beetje vakantie wilt vieren
was ik ook niet van plan, maar ik weet dan ook niet wat welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik niet
[..]
ga niet in de horeca als je nog een beetje vakantie wilt vieren
Heb je geen combinatiecijfer?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:50 schreef Waterflesje het volgende:
Kut kut kut, ik realiseer me net dat als ik zak, het volwassenenonderwijs er niet inzit voor mij... Waarschijnlijk sta ik straks voor alle vakken waar ik examen in doe voldoende maar heb ik een onvoldoende voor wiskunde D (een 5) en voor profielwerkstuk (een 4, zie HBO propedeuse ). Maar het volwassenenonderwijs is toch helemaal niet voor PWS? Ik heb ook geen zin om straks het jaar over te doen vanwege zo'n kut werkstukje.
Wrm?quote:
Kom van havo af, dus heb geen maatschappijleer en ANW cijfers. Nah ja, had ik wel, maar alleen op havo...quote:
vakken waarin je zakt moet je dan over doen op een speciale school dacht ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:53 schreef patrickpsv het volgende:
ik kom er waarschijnlijk niet eens aan toe deze zomer op vakantie te gaan, onder andere door te weinig geld en ik zou niet weten met wie en waarheen.![]()
overigens zat ik mijn eigen af te vragen wat de mogelijkheden zijn als ik zak, kun je gewoon alleen die vakken doen waarin je zakt, of word heel je cijferlijst als het ware gereset?
moet je voor die vakken per se een voldoende halen? Als ik zak, dan doe ik nog liever het jaar opnieuw op mijn school dan dat ik een voldoende voor latijn moet gaan halen op bv het vavoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:01 schreef Zwabber_ het volgende:
Als je het jaartje over doet op de middelbare moet alles opnieuw... je kunt ook naar de vavo ofzo en dan doe je alleen de vakken waarin je zakt.
alles behalve heel havo 5 opnieuw doen, daar zou ik echt de pest in hebbenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:59 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
vakken waarin je zakt moet je dan over doen op een speciale school dacht ik.
Hoe ging je natuurkunde?
Bij Vavo kun je gewoon tussendoor een je vervolgopleiding beginnen?, en zijn er dan veel hogere kosten?quote:Als je het jaartje over doet op de middelbare moet alles opnieuw... je kunt ook naar de vavo ofzo en dan doe je alleen de vakken waarin je zakt.
Klinkt tof! En ik heb al genoeg bier op voor vandaagquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:06 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
DK! Moet jij je niet kapotzuipen?
volgens mij geldt dan gewoon dezelfde slaag-regeling als nu, dus een 4 en een 5. Maar dat weet ik niet zeker...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:07 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
moet je voor die vakken per se een voldoende halen? Als ik zak, dan doe ik nog liever het jaar opnieuw op mijn school dan dat ik een voldoende voor latijn moet gaan halen op bv het vavo
mwa, ik weet het niet zo goed, wss net rond de voldoende.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:07 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
alles behalve heel havo 5 opnieuw doen, daar zou ik echt de pest in hebbenalleen als ik niet anders kan.
Natuurkunde ging wel redelijk, moest een 4,3 halen en heb die waarschijnlijk ook wel gehaald, al hangt het natuurlijk nog steeds af of je corrector mij alle punten geeft die ik denk dat ik heb.Maar het examen was opzich best goed te doen. Bij jou?
[..]
Bij Vavo kun je gewoon tussendoor een je vervolgopleiding beginnen?, en zijn er dan veel hogere kosten?
genoeg voor wat je nodig had?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:11 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
mwa, ik weet het niet zo goed, wss net rond de voldoende.
haha, hier precies hetzelfdequote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:19 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
genoeg voor wat je nodig had?bij mij is het trouwens wel echt twijfel of ik ga slagen hoor, ligt zo dicht op elkaar dat alles nog kan gebeuren
hoiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:06 schreef ThePianoMan het volgende:
Gaat er uberhaupt iemand slapen vanavond? Zit lekker op de bank tv te kijken.. & daar?
genoeg gedronken? Wij hadden 2 kratjew grolsch voor 1.20 en dan krijgen we nog statiegeld terug ook!! Nu heb ik koppijn en moet ik 15 km fietsen. En maandag gaat alles fijn overnieuwquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:51 schreef itchycoo het volgende:
Ik ben ook weer uit coma ontwaakt. Was me het avondje wel
Ze hadden die toetsen echt niet verwisseld hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd!! VWO moet een lage norm krijgen en havo hoge norm omdat ze ze verwisseld hadden!!
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:59 schreef Nickos790 het volgende:
[..]
Ze hadden die toetsen echt niet verwisseld hoor
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd!! VWO moet een lage norm krijgen en havo hoge norm omdat ze ze verwisseld hadden!!
Genoeg haha, om 4 uur begonnen waar nog een uurtje 'happy hour' was in een kroeg: 10 bier voor 10 euro. Nog tot 12 uur op het terras gezeten en toen om 12 uur naar de shop omdat iemand wat te vieren hadquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
genoeg gedronken? Wij hadden 2 kratjew grolsch voor 1.20 en dan krijgen we nog statiegeld terug ook!! Nu heb ik koppijn en moet ik 15 km fietsen. En maandag gaat alles fijn overnieuw
Nee joh Er stond havo op maar was VWO hoor!!1quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:59 schreef Nickos790 het volgende:
[..]
Ze hadden die toetsen echt niet verwisseld hoor
Je faalt eerlijk gezegd ook wel hard als je een 4 voor je PWS haalt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:50 schreef Waterflesje het volgende:
Kut kut kut, ik realiseer me net dat als ik zak, het volwassenenonderwijs er niet inzit voor mij... Waarschijnlijk sta ik straks voor alle vakken waar ik examen in doe voldoende maar heb ik een onvoldoende voor wiskunde D (een 5) en voor profielwerkstuk (een 4, zie HBO propedeuse ). Maar het volwassenenonderwijs is toch helemaal niet voor PWS? Ik heb ook geen zin om straks het jaar over te doen vanwege zo'n kut werkstukje.
Ik had een 7.6quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:41 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Je faalt eerlijk gezegd ook wel hard als je een 4 voor je PWS haalt.
I'll top that: 7.5, avond van te voren begonnenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:05 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Ik had een 7,3Weekje van tevoren mee begonnen...
9!quote:
Ik had dag van tevoren klad in geleverd, terwijl dat eigenlijk een maand van tevoren moest.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:05 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Ik had een 7,3Weekje van tevoren mee begonnen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Het wordt weer niet gewaardeerd, SL.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:03 schreef ShadyLane het volgende:
Krijg je al die Franse grammatica-regels maar niet in je hoofd? Kun je de Griekse teksten maar niet onthouden? Op de valreep is hier de oplossing
hoezo zo treurig?quote:
Godmiljaar, ik heb er echt 80 - 90 uur aan zitten werken, naar Amsterdam gereisd naar het Muziekcentrum.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:13 schreef itchycoo het volgende:
[..]
I'll top that: 7.5, avond van te voren begonnenDoorgewerkt tot 5 uur 's nachts, 8 uur opgestaan, gelijk doorgewerkt met liters koffie. Om 1 uur was het klaar en kwart voor 2 gepresenteerd.
Ik had overigens eerder klaar kunnen zijn, ware het niet dat ik met een Turkse jongen in het groepje zat wiens Nederlands bar slecht bleek te zijn.
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:47 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Godmiljaar, ik heb er echt 80 - 90 uur aan zitten werken, naar Amsterdam gereisd naar het Muziekcentrum.
The Wall en Tommy helemaal naar de tering geanalyseerd, een rockopera geschreven en uitgevoerd.
Een 8.
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:47 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Godmiljaar, ik heb er echt 80 - 90 uur aan zitten werken, naar Amsterdam gereisd naar het Muziekcentrum.
The Wall en Tommy helemaal naar de tering geanalyseerd, een rockopera geschreven en uitgevoerd.
Een 8.
Ik vergeet telkens dat ik nog Frans heb maandagquote:Op zondag 30 mei 2010 12:29 schreef patrickpsv het volgende:
ik heb echt totaal geen motivatie scheikunde te leren, terwijl het zo belangrijk kan zijn, hopelijk kan ik er nog wat van maken
Dat heb ik de afgelopen 4 weken gehadquote:Op zondag 30 mei 2010 12:33 schreef Etsu het volgende:
Ik denk ook hele tijd: O kut, straks even M&O leren... Uur later heb ik nog steeds niks gedaan.Dit is al 2 dagen aan gang.
Eigen stomme schuld.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:49 schreef Waterflesje het volgende:
Een 4 omdat er 3 punten vanaf zijn gegaan (7 --> 4) Heb er 3 weken over gedaan...
Tweede avond is altijd minder ergquote:Op zondag 30 mei 2010 13:41 schreef itchycoo het volgende:
Hell yeah, ik had gisteren de hele dag een enorme kater, ben gisteravond bier gaan drinken en aan het eind van de avond thuis nog veel water: Nu nergens last meer van
ik ben ook begonnenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:47 schreef Dutchlike het volgende:
IK HEB NET VOOR M&O GELEERD!![]()
(en jullie lekker niet)
Door die klootzakken die nu al klaar zijn is mijn motivatie niet echt...aanwezig ofzo.
Scheikunde is best makkelijk iddquote:Op zondag 30 mei 2010 14:12 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ik ben ook begonnenwel kut dat het er allemaal zo simpel uitziet, waardoor je denkt van dit lukt me wel en je motivatie weer achteruit gaat, en vervolgens op het examen erachter komen dat het best moeilijk was.
het lijkt makkelijk idd als ik de stof bekijk en doorlees, de vraag is of ik er dinsdag middag nog zo over denkquote:Op zondag 30 mei 2010 14:27 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Scheikunde is best makkelijk idd
Mensen die door het leven gaan zoals jijquote:
Ga anders even zuipen, hebben wij er geen last vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt zeker geen al te best cijfer voor Nederlands, eh?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:48 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Mensen die door het leven gaan zoals jou
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:31 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen al te best cijfer voor Nederlands, eh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het interesseert ons geen bal meer!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:13 schreef Eenskijken het volgende:
waarom gaat de sc zo langzaam? er zijn nog minstens 4-5 wakken die examens hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
misschien moet je eens beginnenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:22 schreef Splutje het volgende:
Ik herinner me telkens dat ik nog Frans moet doen als ik dit topic zie in MyAT
frans lerenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:22 schreef Splutje het volgende:
Ik herinner me telkens dat ik nog Frans moet doen als ik dit topic zie in MyAT
het is gewoon een goede reden voor een feestjequote:Op zondag 30 mei 2010 16:29 schreef Eenskijken het volgende:
och gut.. we hebben 'examentijd' gehad dus MOETEN we de verloren schade inhalen (ironisch, alcohol is juist schadelijk! haha!) met comazuipen.
cool story, broquote:Op zondag 30 mei 2010 16:29 schreef Eenskijken het volgende:
och gut.. we hebben 'examentijd' gehad dus MOETEN we de verloren schade inhalen (ironisch, alcohol is juist schadelijk! haha!) met comazuipen.
Dankquote:Op zondag 30 mei 2010 20:05 schreef Zolcon het volgende:
Gutenabend !
Wat gaat de SC rap sinds vrijdag
Succes morgen (en overmorgen) iedereen!
Veel plezierquote:
Maar, als je dan die verhoudingen optelt, kom je uit op 19, maar zou dat dan niet betekenen dat je met lotingklasse B maar 9/19 x 100% = 47% kans op inloting hebt? Dat is toch heel erg laag, of niet?quote:IBgroep werkt niet met procenten maar met verhouden:
klasse B 9x
klasse C 6x
Klasse D 3x
klasse E 1x
Volgens mij begrijp jij het verkeerd. Als ik het zo zie, wordt jouw naam bij groep B 9x in de loting gegooid, bij groep C 6x in de loting etc.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:59 schreef Emma123321 het volgende:
Ik probeer te vinden wat voor kansen je nou precies hebt met de loting voor geneeskunde, maar ik kan alleen maar het volgende vinden (en dat is ook nog van 5 jaar geleden, maar goed):
[..]
Maar, als je dan die verhoudingen optelt, kom je uit op 19, maar zou dat dan niet betekenen dat je met lotingklasse B maar 9/19 x 100% = 47% kans op inloting hebt? Dat is toch heel erg laag, of niet?
Ik zit te hopen dat mijn berekening niet klopt, kan iemand ff helpen aub?
trollquote:
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:57 schreef kutkabouter het volgende:
ik ben een paar uur geleden weer ontwaakt uit mijn semi-coma, dus ik dacht, laat ik eens gaan SC'en, maar er is weinig te doen schijnbaar
Moet jij ook nogquote:Op maandag 31 mei 2010 10:54 schreef itchycoo het volgende:
Zo, goedemorgen.Straks laatste examen en dan is het klaar
Boh het was egt super vet zeg,quote:Op maandag 31 mei 2010 11:28 schreef itchycoo het volgende:
Ik had alleen wel wat eerder naar huis gemoeten vannacht denk ik![]()
[..]
Goed gehad?
Same!quote:Op maandag 31 mei 2010 10:54 schreef itchycoo het volgende:
Zo, goedemorgen.Straks laatste examen en dan is het klaar
Hoe was de regen?quote:
Jij druftquote:Op maandag 31 mei 2010 11:30 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Boh het was egt super vet zeg,
K ben al zeker 2 uur thuis..........
ja ik ben ook een echte druftalquote:
Ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef Eenskijken het volgende:
Het zit er op luitjes! of zijn hier nog griekse fanatiekelingen?
quote:
Heb je echt achter je bureau gezeten?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:36 schreef hemelsblauw het volgende:
Echt raar dat ik nu opeens helemaal niets meer te doen heb.
Behalve dan mijn kamer opruimen, heel de vloer ligt onder de leerboeken samenvattingen, pennen, markeerstiften enz enz.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef itchycoo het volgende:
YEAH klaar!Frans net aardig gemaakt, 27/47 punten, ofwel een 5.2-7.2 en ik had een 4.6 nodig.
Nu kan pas echt alles kapot
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:41 schreef ThaTim het volgende:
Wil je wel een afsluitende strip aan ons geven?
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:00 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Één van mijn favorieten:
[ afbeelding ]
geslaagd denk je?quote:
iddquote:
waarschijnlijk herkansingquote:Op maandag 31 mei 2010 19:36 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
Als economie boven de 1,0 norm zit wel.Jij?
Leren in de biebquote:Op maandag 31 mei 2010 20:27 schreef Zolcon het volgende:
Bonjour mensen! Niemand nog dronken ergens in een cafe?
Over een uurtje richting een huis en dan voor de 2e keer vieren dat ik klaar ben
Hoe ging frans bij iedereen?
Scheikunde?quote:
Ik heb tussen de 5.2 en 7.2quote:Op maandag 31 mei 2010 20:27 schreef Zolcon het volgende:
Bonjour mensen! Niemand nog dronken ergens in een cafe?
Over een uurtje richting een huis en dan voor de 2e keer vieren dat ik klaar ben
Hoe ging frans bij iedereen?
Gefeliciteerd dan hehquote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ik heb tussen de 5.2 en 7.2Meer dan genoeg, heb een 4.6 nodig.
Vanavond mijn eerste officiële viering dat ik klaar ben houden.
Nee, examens zijn voorbij.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Heb je echt achter je bureau gezeten?
N3rd!
Wat? Ik heb geen bureau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik leer altijd op de grond haha.
hippiequote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef hemelsblauw het volgende:
[..]
Wat? Ik heb geen bureau.
Ik leer altijd op de grond haha.
Ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 21:29 schreef hemelsblauw het volgende:
[..]
Nee, examens zijn voorbij.
Nu denk ik ongeveer om de 10 minuten aan de uitslag. Ik word gek hier.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:29 schreef hemelsblauw het volgende:
[..]
Daarom heel erg dronken worden, dan vergeet je dat je moet wachten en anders ben je het in ieder geval na afloop wel vergeten.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:29 schreef hemelsblauw het volgende:
[..]
ja maar daar kan ik je nog wel voor uitlachenquote:
Je hoeft er ook geen maand aan te denken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja maar daar kan ik je nog wel voor uitlachenik moet er niet aan denken om een maand lang heel de tijd aan die kutherkansingen te denken
jepquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:21 schreef bbaadd het volgende:
De reden dat dit topic nu faalt, is dat het:
[ afbeelding ]
mist
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:21 schreef bbaadd het volgende:
De reden dat dit topic nu faalt, is dat het:
[ afbeelding ]
mist
Heyyyyquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:15 schreef ThePianoMan het volgende:
poef, ben weer terugheb nog geprobeerd om in te loggen op deze geweldige site, maar het mocht niet baten...
hoe is het met de SC nerdjes.
Haaaai!quote:
Waar ben je ook alweer geweestquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Haaaai!Zoo jij bent blij hahaa, weinig aandacht gehad in dit topic?!
Het ziet er ook wel een beetje dood uit hier! Het was erg leuk
alleen er was fucking veel regen, echt veel
En hoe is het daar bij jou geweest.. leuke dingen gedaan?
edit: je moet een keer mee
Haha ja. Maar ik ben er ook weinig geweestquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Haaaai!Zoo jij bent blij hahaa, weinig aandacht gehad in dit topic?!
Het ziet er ook wel een beetje dood uit hier! Het was erg leuk
alleen er was fucking veel regen, echt veel
En hoe is het daar bij jou geweest.. leuke dingen gedaan?
edit: je moet een keer mee
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:58 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Haha ja. Maar ik ben er ook weinig geweestRegen is zuur, maar good dat het leuk was
Ik heb wel wat leuke dingen gedaan ja, uit eten, verjaardag vriendin
Helaas gister een MRI scan gehad.. anderhalve liter vieze troep in een uur op moeten drinken, m'n hele maag/darmen lagen overhoop daarna
Waar is je volgende reis?
Contrastvloeistof met waterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:07 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Wat is dat geweest?!
![]()
![]()
![]()
Ik ga eventjes uitpuffen in NL, we hadden een examenbbq vandaag, maar ik ben niet gegaan.. nu weet ik ook mijn uitslag niet, maar misschien is dat maar goed ookIk denk dat ik het deze week nog wel volhoud hier met het goede weer op komst
Vrijdag/begin volgende week ben ik weer opgerot denk ik
Barcelona staat hoog op mijn lijstje en een retourtje kost maar 40 euro
Waar ga jij nog heen deze vakantie?
doe ik welquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef ThaTim het volgende:
Er moet op zijn minst een lapo gehaald worden in deze SC!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:10 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Contrastvloeistof met water![]()
![]()
![]()
Ach jij bent toch wel geslaagdHet wordt eind deze week supermooi weer
Yoehaaaai
Veel reizenEcht supervet dat je dat doet.. seriously?
waar heb je dat gevonden (retourtje barcelona)
Want dat is wel heul goedkoop
Ik ga nog naar Berlijn, België voor Rock Werchter, Stockholm en wrs nog een vakantie
Wat als normering 0.0 is?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:51 schreef Jorwol het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Frans keihard heb gemaakt?
Tussen de 6,1 en 8,1. Heb een 6,2 nodig om een 5,5 te staan, waardoor ik dus 99% zeker geslaagd ben
Dan is die toch flink genaaid he!quote:
Jij, ik, iedereen!quote:
quote:
Pak mij ook ene.quote:
Ja man, zit ik hier de hele tijd op m'n bier te wachten!quote:
We zijn er bijnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |