I'll top that: 7.5, avond van te voren begonnenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:05 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Ik had een 7,3Weekje van tevoren mee begonnen...
9!quote:
Ik had dag van tevoren klad in geleverd, terwijl dat eigenlijk een maand van tevoren moest.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:05 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Ik had een 7,3Weekje van tevoren mee begonnen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Het wordt weer niet gewaardeerd, SL.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:03 schreef ShadyLane het volgende:
Krijg je al die Franse grammatica-regels maar niet in je hoofd? Kun je de Griekse teksten maar niet onthouden? Op de valreep is hier de oplossing
hoezo zo treurig?quote:
Godmiljaar, ik heb er echt 80 - 90 uur aan zitten werken, naar Amsterdam gereisd naar het Muziekcentrum.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:13 schreef itchycoo het volgende:
[..]
I'll top that: 7.5, avond van te voren begonnenDoorgewerkt tot 5 uur 's nachts, 8 uur opgestaan, gelijk doorgewerkt met liters koffie. Om 1 uur was het klaar en kwart voor 2 gepresenteerd.
Ik had overigens eerder klaar kunnen zijn, ware het niet dat ik met een Turkse jongen in het groepje zat wiens Nederlands bar slecht bleek te zijn.
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:47 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Godmiljaar, ik heb er echt 80 - 90 uur aan zitten werken, naar Amsterdam gereisd naar het Muziekcentrum.
The Wall en Tommy helemaal naar de tering geanalyseerd, een rockopera geschreven en uitgevoerd.
Een 8.
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:47 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Godmiljaar, ik heb er echt 80 - 90 uur aan zitten werken, naar Amsterdam gereisd naar het Muziekcentrum.
The Wall en Tommy helemaal naar de tering geanalyseerd, een rockopera geschreven en uitgevoerd.
Een 8.
Ik vergeet telkens dat ik nog Frans heb maandagquote:Op zondag 30 mei 2010 12:29 schreef patrickpsv het volgende:
ik heb echt totaal geen motivatie scheikunde te leren, terwijl het zo belangrijk kan zijn, hopelijk kan ik er nog wat van maken
Dat heb ik de afgelopen 4 weken gehadquote:Op zondag 30 mei 2010 12:33 schreef Etsu het volgende:
Ik denk ook hele tijd: O kut, straks even M&O leren... Uur later heb ik nog steeds niks gedaan.Dit is al 2 dagen aan gang.
Eigen stomme schuld.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:49 schreef Waterflesje het volgende:
Een 4 omdat er 3 punten vanaf zijn gegaan (7 --> 4) Heb er 3 weken over gedaan...
Tweede avond is altijd minder ergquote:Op zondag 30 mei 2010 13:41 schreef itchycoo het volgende:
Hell yeah, ik had gisteren de hele dag een enorme kater, ben gisteravond bier gaan drinken en aan het eind van de avond thuis nog veel water: Nu nergens last meer van
ik ben ook begonnenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:47 schreef Dutchlike het volgende:
IK HEB NET VOOR M&O GELEERD!![]()
(en jullie lekker niet)
Door die klootzakken die nu al klaar zijn is mijn motivatie niet echt...aanwezig ofzo.
Scheikunde is best makkelijk iddquote:Op zondag 30 mei 2010 14:12 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ik ben ook begonnenwel kut dat het er allemaal zo simpel uitziet, waardoor je denkt van dit lukt me wel en je motivatie weer achteruit gaat, en vervolgens op het examen erachter komen dat het best moeilijk was.
het lijkt makkelijk idd als ik de stof bekijk en doorlees, de vraag is of ik er dinsdag middag nog zo over denkquote:Op zondag 30 mei 2010 14:27 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Scheikunde is best makkelijk idd
Mensen die door het leven gaan zoals jijquote:
Ga anders even zuipen, hebben wij er geen last vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt zeker geen al te best cijfer voor Nederlands, eh?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:48 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Mensen die door het leven gaan zoals jou
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:31 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen al te best cijfer voor Nederlands, eh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |