genoeg gedronken? Wij hadden 2 kratjew grolsch voor 1.20 en dan krijgen we nog statiegeld terug ook!! Nu heb ik koppijn en moet ik 15 km fietsen. En maandag gaat alles fijn overnieuwquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:51 schreef itchycoo het volgende:
Ik ben ook weer uit coma ontwaakt. Was me het avondje wel
Ze hadden die toetsen echt niet verwisseld hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd!! VWO moet een lage norm krijgen en havo hoge norm omdat ze ze verwisseld hadden!!
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:59 schreef Nickos790 het volgende:
[..]
Ze hadden die toetsen echt niet verwisseld hoor
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd!! VWO moet een lage norm krijgen en havo hoge norm omdat ze ze verwisseld hadden!!
Genoeg haha, om 4 uur begonnen waar nog een uurtje 'happy hour' was in een kroeg: 10 bier voor 10 euro. Nog tot 12 uur op het terras gezeten en toen om 12 uur naar de shop omdat iemand wat te vieren hadquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
genoeg gedronken? Wij hadden 2 kratjew grolsch voor 1.20 en dan krijgen we nog statiegeld terug ook!! Nu heb ik koppijn en moet ik 15 km fietsen. En maandag gaat alles fijn overnieuw
Nee joh Er stond havo op maar was VWO hoor!!1quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:59 schreef Nickos790 het volgende:
[..]
Ze hadden die toetsen echt niet verwisseld hoor
Je faalt eerlijk gezegd ook wel hard als je een 4 voor je PWS haalt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:50 schreef Waterflesje het volgende:
Kut kut kut, ik realiseer me net dat als ik zak, het volwassenenonderwijs er niet inzit voor mij... Waarschijnlijk sta ik straks voor alle vakken waar ik examen in doe voldoende maar heb ik een onvoldoende voor wiskunde D (een 5) en voor profielwerkstuk (een 4, zie HBO propedeuse ). Maar het volwassenenonderwijs is toch helemaal niet voor PWS? Ik heb ook geen zin om straks het jaar over te doen vanwege zo'n kut werkstukje.
Ik had een 7.6quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:41 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Je faalt eerlijk gezegd ook wel hard als je een 4 voor je PWS haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |