Het interesseert ons geen bal meer!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:13 schreef Eenskijken het volgende:
waarom gaat de sc zo langzaam? er zijn nog minstens 4-5 wakken die examens hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
misschien moet je eens beginnenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:22 schreef Splutje het volgende:
Ik herinner me telkens dat ik nog Frans moet doen als ik dit topic zie in MyAT
frans lerenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:22 schreef Splutje het volgende:
Ik herinner me telkens dat ik nog Frans moet doen als ik dit topic zie in MyAT
het is gewoon een goede reden voor een feestjequote:Op zondag 30 mei 2010 16:29 schreef Eenskijken het volgende:
och gut.. we hebben 'examentijd' gehad dus MOETEN we de verloren schade inhalen (ironisch, alcohol is juist schadelijk! haha!) met comazuipen.
cool story, broquote:Op zondag 30 mei 2010 16:29 schreef Eenskijken het volgende:
och gut.. we hebben 'examentijd' gehad dus MOETEN we de verloren schade inhalen (ironisch, alcohol is juist schadelijk! haha!) met comazuipen.
Dankquote:Op zondag 30 mei 2010 20:05 schreef Zolcon het volgende:
Gutenabend !
Wat gaat de SC rap sinds vrijdag
Succes morgen (en overmorgen) iedereen!
Veel plezierquote:
Maar, als je dan die verhoudingen optelt, kom je uit op 19, maar zou dat dan niet betekenen dat je met lotingklasse B maar 9/19 x 100% = 47% kans op inloting hebt? Dat is toch heel erg laag, of niet?quote:IBgroep werkt niet met procenten maar met verhouden:
klasse B 9x
klasse C 6x
Klasse D 3x
klasse E 1x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |